Skocz do zawartości
djmelm

Pełne koło stopu w lampach tylnych 3BG Variant

Rekomendowane odpowiedzi

Maniek77 jesli masz powytapiane wkłady to może zapodaj temat w dziale "kupie " myślę że znajdzie się ktoś z kolegów który sprzeda za parę złotych .

A co do pytania Patryka_ to skrót odpowiada Kielcom no chyba że się mylę ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maniek77 jesli masz powytapiane wkłady to może zapodaj temat w dziale "kupie " myślę że znajdzie się ktoś z kolegów który sprzeda za parę złotych .

A co do pytania Patryka_ to skrót odpowiada Kielcom no chyba że się mylę ...

Dzisiaj zobaczę czy we wkładach nie ma zwarcia-jak będzie to zajrzę do działu "kupię" a skrót k-ce oznacza Kozienice :D jak dowiem co się stało to dam znać

No i w końcu wiadomo co się stało-nowa żarówka ze sklepu robiła zwarcir i wszystkie żarówki się dosłownie żarzyły i po chwili były prawie czarne :zeco ale co ciekawe podczas dojazdu do mechanika zapaliła mi się kontrolka świecy żarowej i komunikat motor ver-coś tam nie znam holenderskiego :luka koniec końców wszystko działa jak należy i kobieta nie chce mnie już ubić:hehe a za moda wezmę się znowu ale po powrocie z Częstochowy pozdro :dobrze

Edytowane przez Maniek77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapaliła mi się kontrolka świecy żarowej

I miała prawo - miałeś coś nie tak (przy tym ogólnym zwarciu) ze światłami STOP, a ona o tym fakcie informuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze tylko małe pytanie co mam zrobić z komputerem skoro cały czas po usterce pokazuje mi zaniżoną wartość dystansu ogólnego? Poza tym wszystko inne czyli spalanie chwilowe,czas przejazdu itp jest takie samo jak przed zwarciem-czy odpięcie klemy coś tu pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatankuj auto do pełna , a wszystko wróci do normy ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie poprawiło się :dobrze tylko teraz nie zapala się kontrolka od rezerwy być może dlatego że wcześniej sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i prawdopodobnie jeden włożyłem nie tam gdzie być powinien,ale teraz nie wiem który:dupablada czy ktoś mógłby podrzucić fotki jak macie ułożone bezpieczniki? Porównałbym ze swoim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a więc jak pisałem wcześniej znowu zabieram się za tego moda ale żeby nie lutować znowu kabli do ścieżek postanowiłem zrobić jak kolega Skwaru czyli podpiąć się pod piny do przyczepy ale mam jedno pytanie przy pinach są oznaczenia:BR,RF,BL,31,SL co one oznaczają? Z doświadczenia wcześniejszego przy tym modzie wolałbym podpiąć konektorek już pod właściwy pin a nie kombinować bo przy moim szczęściu znowu zrobię zwarcie :dolamam pozdro

oki już zrobiłem wszystko działa jak należy i to bez żadnego zwarcia :dobrze a jakby ktoś tak robił to podpinamy się pod BR-czyli światło stopu pozdrawiam i dzięki wszystkim którzy zechcieli pomóc :kciuki

Edytowane przez Maniek77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie moje pytanie dotyczy tego jakie powinny być żarówki w tylnych lampach, czy wszystkie 4 są dwuwłóknowe? Problem mój leży w tym że te środkowe tj. 2 i 3 świecą jaśniej niż 1 i 4. Pozdro i z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie powinny być żarówki w tylnych lampach, czy wszystkie 4 są dwuwłóknowe?

Tak, żarówki są dwuwłóknowe, dokładnie 21/4W (z asymetrycznie ułożonymi bolcami)

Problem mój leży w tym że te środkowe tj. 2 i 3 świecą jaśniej niż 1 i 4.

Albo ktoś wcisnął "na chama" żarówki 21/5W (bolce umieszczone symetrycznie), - mała różnica w sile światła postojowego, albo żarówki są właściwe, ale przekręcone są o 180st., czyli włożone "na chama" - duża różnica w sile światła.

 

Gdybyś przeczytał ten wątek od początku, wiedziałbyś, że 4 żarówki w lampie do FL'a są dwuwłóknowe....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj i ja sprawiłem sobie pełne koło stopu, roboty 20 min + perła niepasteryzowana i wszystko działa i pięknie świeci. A jako bonus uaktywniłem sobie światło przeciwmgielne w prawej lampie i teraz mam dwa.... a co tam...:bleble Porada pierwsza liga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jako bonus uaktywniłem sobie światło przeciwmgielne w prawej lampie i teraz mam dwa.... a co tam...

A jak zatrzymają to dowód zabiorą.... a co tam.. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak zatrzymają to dowód zabiorą.... a co tam..

A za co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A za co?

Za kolegi bonusa. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A za co?

Za kolegi bonusa.

 

Chodzi ci o światło przeciwmgłowe tylne? Nie wprowadzaj innych w błąd. Jest OK, nikt nie ma prawa zakwestionować tak działającego oświetlenia. Warunki techniczne pojazdów: "Przeciwmgłowe tylne ...jedno lub dwa, barwy czerwonej, o światłości wyraźnie jaśniejszej od światłości świateł pozycyjnych tylnych, umieszczone nie bliżej niż 100mm od świateł hamowania "stop", jeżeli jest jedno światło, to może być umieszczone po lewej stronie lub po środku pojazdu, jeżeli są dwa, to po obu stronach."

Więc z przeciwmgłowym po lewej i prawej wszystko jest w porządku.

Trochę gorzej wygląda sprawa zachowania owych 100mm pomiędzy światłami "stop" a przeciwmgłowymi po uaktywnieniu stopu w kolejnych segmentach bałwanka. W oryginale jako "stop" świeci górna połowa górnego koła, jako przeciwmgłowe świeci dolna połowa dolnego. Odległość pomiędzy środkami kół (jednocześnie odległość pomiędzy omawianymi światłami) wynosi około 120mm, po uaktywnieniu jako "stop" dolnej połowy górnego koła odległość pomiędzy światłami wyniesie około 60 mm. I to jest niezgodne z przepisami, i za to można stracić dowód. Teoretycznie, bo w praktyce wiemy jak jest. Bardzo rzadko podczas kontroli są sprawdzane przeciwmgłowe (mi się nie zdarzyło, a miałem kilka kontroli, nawet podczas badania technicznego nie zawsze to sprawdzają), jeśli nawet zdarzy się taka kontrola, to albo sprawdzający nie będzie miał pojęcia o wymaganych 100mm, albo nie przyjdzie mu do głowy, że w oryginalnej lampie jest coś nie tak. Więc w świetle przepisów koledzy po przeróbce świateł stop jeżdżą niesprawnymi technicznie pojazdami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak zatrzymają to dowód zabiorą.... a co tam.. :P
Wskaż mi przepis ruchu drogowego, na podstawie którego mogą zatrzymać dowód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wskaż mi przepis ruchu drogowego, na podstawie którego mogą zatrzymać dowód.

Odp. post wyżej.

 

W przypadku aktywowania przez Ciebie 2 połowy światła stopu, światła przeciwmgłowe są od stopów za blisko.

Jeśli zaś chodzi o przeciwmgłowe prawe to przerabiałem to na własnej skórze.

Tzn. trafiłem chyba na wyjątkowo wyedukowanego miśka. :P

Powiedział mi że ten model auta nie posiada fabrycznie światła przeciwmgłowego prawego, więc to co widzi traktuje on jako ,,niehomologowaną samoróbę,, :P

Amen.

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odp. post wyżej.

 

W przypadku aktywowania przez Ciebie 2 połowy światła stopu, światła przeciwmgłowe są od stopów za blisko.

Jeśli zaś chodzi o przeciwmgłowe prawe to przerabiałem to na własnej skórze.

Tzn. trafiłem chyba na wyjątkowo wyedukowanego miśka. :P

Powiedział mi że ten model auta nie posiada fabrycznie światła przeciwmgłowego prawego, więc to co widzi traktuje on jako ,,niehomologowaną samoróbę,, :P

Amen.

No niestety tu się z Tobą nie mogę zgodzić, pomijając oczywiście fakt pełnego kola stopu. Przyjmijmy wersję ,że mam normalny stop, a jedynie aktywowane drugie światło przeciwmgielne. Przepisy w Polsce dopuszczają dwa światła przeciwmgłowe tylne jeżeli są one osadzone symetrycznie i na odpowiedniej wysokości. Nie możemy mówić tu o niehomologowanej samoróbie ponieważ cała lampa posiada homologację i na zamontowane w niej rodzaje oświetlenia oraz moce żarówek -tu się akurat nic nie zmieniło żarówka ma taką moc jaką mieć powinna i taka jaka powinna występować z tą akurat lampą tak jak zakłada homologacja. Inaczej jest z pełnym światłem stop tu się zgodzę brak wymaganych odległości od poszczególnych świateł, ale nie o tym mowa, to doskonale wyjaśnił kolega. Idąc tym tropem jeśli założysz sobie w listwach obrysówki od amerykańca to też Ci zabiorą dowód bo w wersji europa tego nie było i zderzaki nie mają homologacji? Proszę Cię .... Tak że konkrety proszę ,czyli przepis PoRD :) Edytowane przez tequila1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Panow :) czy moge wsadzic do swojego B5 lampy(klosze) tylne z b5 FL? te okragle? Czy sa inne rozstaw albo cos i nie wejda w miejsce zwyklych lamp z b5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy jakie masz nadwozie - sedan czy kombi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności