ernieball Zgłoś #1 Napisano 13 Lipca 2011 Mam taki problem. Niezależnie czy używam trybu econ czy auto podczas jazdy pojawiają się mocniejsze podmuchy powietrza, trwa to ok 1s i na kilka minut jest spokój. Dzieje się tak cyklicznie podczas jazdy, nadmuch ustawiony powiedzmy na połowę skali i nagle full przez chwilę. Na wyświetlaczu skala się nie zwiększa tylko z nawiewów czuć mocny podmuch. Czy ktoś przerabiał podobny problem? Na Vagu zero błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 13 Lipca 2011 pobaw się przyciskami siły nadmuchu a minie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #3 Napisano 13 Lipca 2011 Ten typ chyba tak ma. U mnie tak samo są chwilowe mocniejsze podmuchy, mimo tego, że klimatronika nikt nie dotyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #4 Napisano 13 Lipca 2011 Potwierdzam to standard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #5 Napisano 13 Lipca 2011 U mnie to samo tak jak kolega w pierwszym poście napisał , to może jest jakaś nowa technologia żeby kierowca nie zasną to co jakiś czas na twarz dostaje świeży powiew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zAwAdA Zgłoś #6 Napisano 13 Lipca 2011 Też myślałem że jest coś nie tak bo u mnie również co jakiś czas jest taki podmuch, ale widocznie tak ma być:mlask taki urok naszych Paszczaków:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #7 Napisano 13 Lipca 2011 moze sie podepne apropo nawiewu.Ktos moze mial problem z resetowaniem sie sily nawiewu w czasie pracy? Tzn w praktyce wyglada to tak ze nawiewy wylanczaja sie i leci od zera do poprzedniej zadanej pradkosci lub do max?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernieball Zgłoś #8 Napisano 2 Października 2011 Odświeżę trochę temat ponieważ wydaje mi się, że z tymi podmuchami to nie jest standard. Im cieplej tym częściej występują samoczynne silne podmuchy. Ostatnio jeździłem innym Passatem i ten problem nie występował. Wydaje się, że to wina któregoś czujnika temperatury ale mogę się mylić. Czekam na odpowiedź kogoś kto przerabiał podobny problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #9 Napisano 2 Października 2011 nie wiem panowie,ale u mnie takie zjawisko nie wystepuje.ale przyznam,jechalem z koleszka w jego audi a6 z tym samym silnikiem co ja mam i raz na jakis czas mial cos podobnego,jakby wielki ziew z klimy a pozniej normalne dzialanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DziunekPio Zgłoś #10 Napisano 2 Października 2011 Mam to samo, z tym że dodatkowo klima b. słabo chłodzi, mimo że była dobijana. Autko mam krótko, jak zacznę ogarniać ten problem to zobaczymy - może te "glośne ziewy" jakoś się z tym łączą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristof72 Zgłoś #11 Napisano 2 Października 2011 Ja mam to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #12 Napisano 2 Października 2011 A sprawdzaliście kody błędów klimatronica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #13 Napisano 2 Października 2011 ja mam tak samo z tymi "ziewami" ale zastanawia mnie np czy często używacie klimy bo może to być np przyczyna bo ja za często nie używam ze względu na małą ,a jak nie mało używanie klimy to pewno jakiś czujnik albo inna błahostka ---------- Post added at 11:22 ---------- Previous post was at 11:21 ---------- M@T!, ja podpinałem pod compa i nic nie pokazało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #14 Napisano 2 Października 2011 w instrukcji passatów piszę żeby jeździć na AUTO ponieważ przez to że silniczki chodzą cały czas ja mam problem z takimi silniczkami i myślę że to jest przez . A robiłeś diagnozę przez panel klimatronica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #15 Napisano 2 Października 2011 M@T!, powiem tak ja osobiście nie robiłem tylko to robił znajomy i powiedział że żadnych błędów nie było tak więc czy przez panela czy nie to tego ci nie powiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #16 Napisano 2 Października 2011 Kolega Kubelt opisywał jak robić diagnozę przez panel kliamtronica : Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +] By wywołać pamięć błędów w climatronicu należy nacisnąć i przytrzymać na dłużej niż 3 sekundy guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON]. Po lewej stronie zobaczymy liczbę trzycyfrową a po prawej liczbę 00. Poprzez naciśnięcie guzika [temperatura +] przełączamy do następnego błędu. Gdy z lewej strony pojawi się kod 000 znaczy, że nie ma więcej błędów. Przytrzymując guzik [ECON] na dłużej niż 3 sekundy czyścimy pamięć błędów. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do normalnego trybu climatronica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach