Skocz do zawartości
ernieball

Nawiew klimy co jakiś czas mocniej dmucha?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem.

Niezależnie czy używam trybu econ czy auto podczas jazdy pojawiają się mocniejsze podmuchy powietrza, trwa to ok 1s i na kilka minut jest spokój.

Dzieje się tak cyklicznie podczas jazdy, nadmuch ustawiony powiedzmy na połowę skali i nagle full przez chwilę.

Na wyświetlaczu skala się nie zwiększa tylko z nawiewów czuć mocny podmuch.

Czy ktoś przerabiał podobny problem?

 

Na Vagu zero błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pobaw się przyciskami siły nadmuchu a minie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten typ chyba tak ma. U mnie tak samo są chwilowe mocniejsze podmuchy, mimo tego, że klimatronika nikt nie dotyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to standard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo tak jak kolega w pierwszym poście napisał , to może jest jakaś nowa technologia żeby kierowca nie zasną to co jakiś czas na twarz dostaje świeży powiew :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem że jest coś nie tak bo u mnie również co jakiś czas jest taki podmuch, ale widocznie tak ma być:mlask taki urok naszych Paszczaków:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze sie podepne apropo nawiewu.Ktos moze mial problem z resetowaniem sie sily nawiewu w czasie pracy? Tzn w praktyce wyglada to tak ze nawiewy wylanczaja sie i leci od zera do poprzedniej zadanej pradkosci lub do max??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę trochę temat ponieważ wydaje mi się, że z tymi podmuchami to nie jest standard.

Im cieplej tym częściej występują samoczynne silne podmuchy.

Ostatnio jeździłem innym Passatem i ten problem nie występował.

Wydaje się, że to wina któregoś czujnika temperatury ale mogę się mylić.

Czekam na odpowiedź kogoś kto przerabiał podobny problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem panowie,ale u mnie takie zjawisko nie wystepuje.ale przyznam,jechalem z koleszka w jego audi a6 z tym samym silnikiem co ja mam i raz na jakis czas mial cos podobnego,jakby wielki ziew z klimy a pozniej normalne dzialanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, z tym że dodatkowo klima b. słabo chłodzi, mimo że była dobijana. Autko mam krótko, jak zacznę ogarniać ten problem to zobaczymy - może te "glośne ziewy" jakoś się z tym łączą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzaliście kody błędów klimatronica ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo z tymi "ziewami" ale zastanawia mnie np czy często używacie klimy bo może to być np przyczyna bo ja za często nie używam ze względu na małą ,a jak nie mało używanie klimy to pewno jakiś czujnik albo inna błahostka :P

 

---------- Post added at 11:22 ---------- Previous post was at 11:21 ----------

 

M@T!, ja podpinałem pod compa i nic nie pokazało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w instrukcji passatów piszę żeby jeździć na AUTO ponieważ przez to że silniczki chodzą cały czas ja mam problem z takimi silniczkami i myślę że to jest przez . A robiłeś diagnozę przez panel klimatronica ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M@T!, powiem tak ja osobiście nie robiłem tylko to robił znajomy i powiedział że żadnych błędów nie było tak więc czy przez panela czy nie to tego ci nie powiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega Kubelt opisywał jak robić diagnozę przez panel kliamtronica :

 

Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +]

 

By wywołać pamięć błędów w climatronicu należy nacisnąć i przytrzymać na dłużej niż 3 sekundy guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON]. Po lewej stronie zobaczymy liczbę trzycyfrową a po prawej liczbę 00. Poprzez naciśnięcie guzika [temperatura +] przełączamy do następnego błędu. Gdy z lewej strony pojawi się kod 000 znaczy, że nie ma więcej błędów. Przytrzymując guzik [ECON] na dłużej niż 3 sekundy czyścimy pamięć błędów. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do normalnego trybu climatronica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności