lukasfenix Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2011 Witam! Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu (głównie przez linki które wygasły). Otóż, nawiew na nogi działa mi cały czas, bez względu na to, czy wskazuje to strzałka na wyświetlaczu. Załączenie każdego innego nawiewu (szyba, kratki, obieg zamknięty) objawia się charakterystycznym pyknięciem z konsoli, które nie występuje, przy próbie wyłączenia nawiewu na nogi. Dodam jeszcze, że po kilkugodzinnym używaniu klimy przestaje dmuchać z kratek, a wiatrak dostaje dużych obrotów. Proszę o pomoc. PozdraVWiam!:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2011 (edytowane) zrób samodiagnoze climatronica albo podepnij pod VAGa Edytowane 8 Lipca 2011 przez Kowal44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #3 Napisano 9 Lipca 2011 czy wyświetlacz miga przy załączaniu auta? jak wyświetlacz nie miga to elektrycznie powinno być wszystko ok może nie być podciśnienia do sterowania nawiewami - w B4 sterowanie nawiewami chodzi na podciśnieniu z silnika - moze być nieszczelność. może też być uszkodzony siłownik membranowy na sterowaniu góra dół - jest tak za radiem pod kokpitem - ogólnie kłopotliwa wymiana. ja bym odkręcił prawą maskownicę pod airbagiem - tam jest zespół elektrozaworów sterujacych nawiewami - zobacz czy tam dochodzi podciśnienie z silnika opis klimatronika znajdziesz w wątku: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71758&goto=newpost tam są odnośniki do fotek jak to wszystko wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasfenix Zgłoś #4 Napisano 12 Lipca 2011 1robert Wyświetlacz nie miga, także elektryka ok. Wykryłem powód wyłączania nadmuchu. To błędne wskazania czujnika na wężu wodnym. Leje mi się płyn, z tego wulkanizowanego miejsca na czujnik. Czy ktoś z kolegów wie może, jaki numer ma ten wąż? Jak pytać o niego w sklepie moto. Znalezienie na szrotach graniczy z cudem ( kilka już zjeździłem, bez efektu). Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiślaq Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2011 To jest wąż, który idzie do nagrzewnicy? Numer musiałbym spisać z auta, ale cena nowego to ponad 400zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasfenix Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2011 Tak. Ten wąż biegnie do nagrzewnicy. Kolego Kiślaq, jeśli możesz, podaj mi jego numer. Może znajdę nieco taniej. Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #7 Napisano 13 Lipca 2011 d..pa z nim cenowa - temat opisany w wątku z pytaniami o klimatronik w wątku który ci podałem jest link do fotki króćca od shcharana pod który ponoć da sie wsadzić czujnik i pasuje średnicowo na ten wąż. koszt koło 15 zł ponoć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #8 Napisano 13 Lipca 2011 Podepnę się pod temat - klimatronik w B3 starszego typu (OFF) - przy temperaturze na dworze powyżej 27 stopni nie działa wentylator. Niezależnie od nastaw temperatury, nadmuchu itd. nie działa Zrobi się trochę chłodniej, zaczyna działać, choć nie dam głowy, czy o temperaturę na zewnątrz chodzi, czy może to przypadkowa zbieżność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #9 Napisano 14 Lipca 2011 może sterownik wentylatora pada... albo zasilanie co idzie na niego - można sprawdzić czy masz zasilanie na sterowniku wentylatora gdy nie dmucha- to by już było coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasfenix Zgłoś #10 Napisano 19 Sierpnia 2011 Rozwiązałem problem cieknącego węża z czujnikiem. Od razu mówię, że nie jest tak kolorowo i króciec z Sharana ma dużo większą średnicę. Konkretnie 32X32. Mimo wszystko pokusiłem się o taką przeróbkę. Jak to zrobić, żeby działało? Kupujemy w ASO!! króciec od Sharana. Dlaczego akurat w ASO? Bo na aukcjach nie znalazłem taniej niż za 35zł+ew. koszty przesyłki, a u dealerów oryginał kosztuje 17zł. :fajny Króciec ten ma numer: N90 693 101 Teraz potrzebujemy jeszcze zwykłego węża, bez miejsca na czujnik, który będzie prowadził do nagrzewnicy. Należy pamiętać, że jest on dwu średnicowy od strony bloku ma większy rozmiar i zwęża się w kierunku nagrzewnicy. Nabyłem taki za 9zł na giełdzie.:mlask W miejsce starego węża, ładujemy ten bez miejsca na czujnik. Następnie w wężu dochodzącym do chłodnicy robimy miejsce na króciec. Przecinamy go mniej więcej na środku (nawet jest tam taki prosty odcinek). Pozbywamy się kawałka węża (ok. 3-4cm) i w to miejsce wkładamy króciec z czujnikiem. Zaciskamy opaskami, nalewamy płyn i po robocie. Nic nie cieknie, klima działa jak należy. :dobrze PS Jeśli to nie rzeźba i druciarstwo, to może przyda się w dziale warsztat? Będzie dla potomnych.:fajny Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #11 Napisano 21 Sierpnia 2011 możesz mieć trochę albo bardziej niż trochę "spóźniony zapłon" klimatronika w zimie. ten czujnik w tym miejscu zagrzeje się dużo później niż tam gdzie był bo to drugi obieg płynu chłodniczego.. sensownie otwiera się dopiero gdy termostat się otworzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 21 Sierpnia 2011 Ja zamontowałem taki i wąż bez czujnika od głowicy do narzewnicy http://allegro.pl/krociec-kolnierz-plynu-audi-a4-vw-passat-1-9tdi-i1738474983.html pasuje idealnie nic nie cieknie Edit - cena kosmos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #13 Napisano 22 Sierpnia 2011 wiesz w benzynie jest gitara - w dieslu tam jest podgrzewacz.. płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach