Skocz do zawartości
Nenio

Uszczelnienie pompy wtryskowej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w moim pasku strasznie kapie z pompy wtryskowej, gdzieś na polonczeniu aluminowego korpusu z żeliwna czescia do której przykrecone sa przewody wysokiego cisnienia. Kapie tak od dołu.

 

Mam pytanie Czy jest możliwość uszczelnienia tego przecieku bez ściąganie pompy.

Pozdrawiam

 

---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

 

Czy jest ktoś w stanie poratować mnie jakąś informacja??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze wyciągam by mnieć pewność żę bebechy są dobrze poskładane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odradzam ci próby robienia tego na pompie zamontowanej w silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że w niektórych przypadkach można uszczelnić pompe bez jej zdejmowania.

Demontaż jej to sporo zachodu. Ściąganie przodu rozpinanie rozrzadu. Kosztu robocizny sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słyszałem że w niektórych przypadkach można uszczelnić pompe bez jej zdejmowania.

Demontaż jej to sporo zachodu. Ściąganie przodu rozpinanie rozrzadu. Kosztu robocizny sporo.

Bez ściągnięcia pompy się raczej nie obędzie. Nie zwlekaj zbyt długo z usunięciem wycieku bo ropa zniszczy Ci węże od układu chłodzenia - pod pompą wtryskową są dwa przewody od pompy wody. Ja się nie pośpieszyłem i musiałem te dwa węże wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnienie pompy bez jej demontowania z silnika jest możliwe tylko w przypadku wycieku spod pokrywki głowiczki lub glowiczki. U mnie wyciek był tu i tu wiec wymieniłem obie uszczelki i nic nie cieknie trzeba tylko potem głowiczke idealnie włożyc na swoje mniejsce jak była. Nie jest to możliwe precyzyjnie wiec po złozeniu trzeba udac sie do kogos kto posiada VAG'a ja sie udałem do kolegi - Ormowiec

 

---------- Post added at 18:07 ---------- Previous post was at 17:59 ----------

 

"Na połączeniu aluminiowego korpusu z żeliwna cześcia" drogą dedukcji jest to własnie głowiczka i komplet uszczelek do całej pompy w sieci sklepów fota kosztuje 39 zł , z tego zestawu beda Ci potrzebne 2 uszczelki takie prostokątne i jestes w stanie zrobic to sam :) musisz tylko podszlifowac jedna śrubkę ( przerobic ja ) na klucz 7 :) reszta na torks . Jak juz zdejmiesz glowiczke i wymienisz uszczelkę to wkładajac musisz trafic takim nyplem w otworek ktory jest na wałku w srodku pompy. Rozbierzesz bedziesz wiedział o co chodzi a na forum jest duzo tematow jak to zrobic ;D

 

---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:07 ----------

 

aaa i zeby zmienic np rozrząd nie trzeba demontowac przodu ;) nie ruszyłem niczego przy wymianie rozrzadu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aaa i zeby zmienic np rozrząd nie trzeba demontowac przodu nie ruszyłem niczego przy wymianie rozrzadu
a możesz zdradzić coś na ten temat bo widze, że pojawili się cudotwórcy na forum i prosimy nie mieszać koledze bo pisze wyraźnie, że wyciek ma pomiedzy żeliwem a aluminium a Ty na siłe wciskasz mu że cieknie mu z pod nastawnika(no chyba że w swoim aucie masz żeliwny nastawnik)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli budową silnik AVG nie różni sie bardzo od silnika AHU ( tego nie wiem ) da sie przeprowadzic wymiane paska rozrządu bez demontowania przodu... jedyny problem pojawia sie przy zdjęciu rolki napinacza bo jest na długiej szpilce i blokuje sie o obudowe wiatraków ale wystarczy jekko ja odgiąc ;] tak ze cudotwórcy nie istnieją a wszystko da sie zrobic trzeba tylko chciec...

 

---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

 

Ok z nastawnikiem mogłem sie pomylic fakt ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zdjąć koło pasowe, żeby zdjąć dolną osłonę paska rozrządu ? 1670085878

przecież tam rękę ciężko wsadzić ...

Edytowane przez zipek135

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło paskowe w srodku ma albo jedna centralna śrubę lub 4 śruby na imbus nie wiem jak Ty masz ale u mnie z tego co pamietam były 4 śruby dostęp nie jest łatwy ale da sie to zrobic odkrecajac pokolei te śruby ktore sa w dolnym położeniu koła pasowego :) Ono przychodzi tylko w jednej pozycji ponieważ ma cos w stylu klina o cos takiego http://allegro.pl/kolo-pasowe-vw-passat-b5-98r-1-8-turbo-benzyna-i1618372517.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej zabawy jak to warte ... zderzak się moment sciąga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak samo jak i koło pasowe :) 4 śrubki żaden problem wydaje mi sie ze ten sam czas a nie tylko zderzak musisz wymontowac jak chcesz miec łatwy dostęp ale i chłodnice...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=352426&hilit=g%C5%82owiczka strasznie tam mało miejsca ale można wymienić bez wyjmowania pompy bynajmniej w afn. Uszczelke kupiłem w serwisie boscha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z cieknącą pompą paliwa w silnika AFN 110 koni nie wiem skąd dokladnie cieknie ale cały od ropy jest tył pompy poniżej przerwodow idących do wtrysków a dokladnie spód zaworu przepływu. podpowiecie mozę czy da sie to jakoś samemu uszczelnić jak dokłądnie sprawdzić skąd cieknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz dokladnie umyc pompe i poczekac az wyschnie, wtedy latwo zlokalizujesz wyciek. Gdyby okazalo sie ze cieknie z tej duzej sruby miedzy przewodami idacymi na wtryski to nie ma tragedii z wymiana. We Wroclawiu na Oltaszynie jest sklep z czesciami do VW gdzie komplet uszczelek do pompy kosztuje 50 polskich ojro:) Gdybys wymienial oring pod duza sruba sluze pomoca. Przerabialem temat w zeszlym tygodniu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Odkopię temat - zostawiłem auto u mechanika, bo coś mi cieknie. Okazało się, że to z pompy wtryskowej. Naprawę wycenił na 600 zł. To dużo, mało? Ile taka zabawa kosztuje? Nie chcę się dać naciągnąć. Silnik taki jak w opisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za pompę do AFN uszczelnienie całej, ustawienie dawki itd 550 z gwarancją zapłaciłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zależy skąd cieknie,bo zestaw uszczelek można kupić w ASO i zrobić to samemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na pewno sam sobie z tym nie poradzę :) już się tak orientowałem i ceny właśnie tak chodzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. W b5 wyjęcie pompy wtryskowej zajmuje mi 20min, chyba że nie da się odkręcić któraś śruba to wtedy dłużej. Nie trzeba zdejmować żadnego przodu jak przy wymianie paska. Uszczelki kosztują niecałe 40zł. Nie radzę wymieniać oringu pod sekcją tłoczącą pompy bez jej wyciągania!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności