Nenio Zgłoś #1 Napisano 6 Lipca 2011 Witam w moim pasku strasznie kapie z pompy wtryskowej, gdzieś na polonczeniu aluminowego korpusu z żeliwna czescia do której przykrecone sa przewody wysokiego cisnienia. Kapie tak od dołu. Mam pytanie Czy jest możliwość uszczelnienia tego przecieku bez ściąganie pompy. Pozdrawiam ---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 18:20 ---------- Czy jest ktoś w stanie poratować mnie jakąś informacja?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #2 Napisano 6 Lipca 2011 zawsze wyciągam by mnieć pewność żę bebechy są dobrze poskładane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fructon Zgłoś #3 Napisano 6 Lipca 2011 odradzam ci próby robienia tego na pompie zamontowanej w silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #4 Napisano 6 Lipca 2011 Słyszałem że w niektórych przypadkach można uszczelnić pompe bez jej zdejmowania. Demontaż jej to sporo zachodu. Ściąganie przodu rozpinanie rozrzadu. Kosztu robocizny sporo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #5 Napisano 7 Lipca 2011 Słyszałem że w niektórych przypadkach można uszczelnić pompe bez jej zdejmowania. Demontaż jej to sporo zachodu. Ściąganie przodu rozpinanie rozrzadu. Kosztu robocizny sporo. Bez ściągnięcia pompy się raczej nie obędzie. Nie zwlekaj zbyt długo z usunięciem wycieku bo ropa zniszczy Ci węże od układu chłodzenia - pod pompą wtryskową są dwa przewody od pompy wody. Ja się nie pośpieszyłem i musiałem te dwa węże wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emyl Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2011 Uszczelnienie pompy bez jej demontowania z silnika jest możliwe tylko w przypadku wycieku spod pokrywki głowiczki lub glowiczki. U mnie wyciek był tu i tu wiec wymieniłem obie uszczelki i nic nie cieknie trzeba tylko potem głowiczke idealnie włożyc na swoje mniejsce jak była. Nie jest to możliwe precyzyjnie wiec po złozeniu trzeba udac sie do kogos kto posiada VAG'a ja sie udałem do kolegi - Ormowiec ---------- Post added at 18:07 ---------- Previous post was at 17:59 ---------- "Na połączeniu aluminiowego korpusu z żeliwna cześcia" drogą dedukcji jest to własnie głowiczka i komplet uszczelek do całej pompy w sieci sklepów fota kosztuje 39 zł , z tego zestawu beda Ci potrzebne 2 uszczelki takie prostokątne i jestes w stanie zrobic to sam musisz tylko podszlifowac jedna śrubkę ( przerobic ja ) na klucz 7 reszta na torks . Jak juz zdejmiesz glowiczke i wymienisz uszczelkę to wkładajac musisz trafic takim nyplem w otworek ktory jest na wałku w srodku pompy. Rozbierzesz bedziesz wiedział o co chodzi a na forum jest duzo tematow jak to zrobic ;D ---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:07 ---------- aaa i zeby zmienic np rozrząd nie trzeba demontowac przodu nie ruszyłem niczego przy wymianie rozrzadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2011 aaa i zeby zmienic np rozrząd nie trzeba demontowac przodu nie ruszyłem niczego przy wymianie rozrzadu a możesz zdradzić coś na ten temat bo widze, że pojawili się cudotwórcy na forum i prosimy nie mieszać koledze bo pisze wyraźnie, że wyciek ma pomiedzy żeliwem a aluminium a Ty na siłe wciskasz mu że cieknie mu z pod nastawnika(no chyba że w swoim aucie masz żeliwny nastawnik) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emyl Zgłoś #8 Napisano 7 Lipca 2011 Jeśli budową silnik AVG nie różni sie bardzo od silnika AHU ( tego nie wiem ) da sie przeprowadzic wymiane paska rozrządu bez demontowania przodu... jedyny problem pojawia sie przy zdjęciu rolki napinacza bo jest na długiej szpilce i blokuje sie o obudowe wiatraków ale wystarczy jekko ja odgiąc ;] tak ze cudotwórcy nie istnieją a wszystko da sie zrobic trzeba tylko chciec... ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ---------- Ok z nastawnikiem mogłem sie pomylic fakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2011 (edytowane) A jak zdjąć koło pasowe, żeby zdjąć dolną osłonę paska rozrządu ? przecież tam rękę ciężko wsadzić ... Edytowane 7 Lipca 2011 przez zipek135 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emyl Zgłoś #10 Napisano 8 Lipca 2011 Koło paskowe w srodku ma albo jedna centralna śrubę lub 4 śruby na imbus nie wiem jak Ty masz ale u mnie z tego co pamietam były 4 śruby dostęp nie jest łatwy ale da sie to zrobic odkrecajac pokolei te śruby ktore sa w dolnym położeniu koła pasowego Ono przychodzi tylko w jednej pozycji ponieważ ma cos w stylu klina o cos takiego http://allegro.pl/kolo-pasowe-vw-passat-b5-98r-1-8-turbo-benzyna-i1618372517.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #11 Napisano 8 Lipca 2011 Więcej zabawy jak to warte ... zderzak się moment sciąga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emyl Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2011 tak samo jak i koło pasowe 4 śrubki żaden problem wydaje mi sie ze ten sam czas a nie tylko zderzak musisz wymontowac jak chcesz miec łatwy dostęp ale i chłodnice... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magg23 Zgłoś #13 Napisano 8 Lipca 2011 Ja robiłem według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=352426&hilit=g%C5%82owiczka strasznie tam mało miejsca ale można wymienić bez wyjmowania pompy bynajmniej w afn. Uszczelke kupiłem w serwisie boscha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr1985 Zgłoś #14 Napisano 24 Października 2012 witam mam problem z cieknącą pompą paliwa w silnika AFN 110 koni nie wiem skąd dokladnie cieknie ale cały od ropy jest tył pompy poniżej przerwodow idących do wtrysków a dokladnie spód zaworu przepływu. podpowiecie mozę czy da sie to jakoś samemu uszczelnić jak dokłądnie sprawdzić skąd cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widget Zgłoś #15 Napisano 6 Listopada 2012 Musisz dokladnie umyc pompe i poczekac az wyschnie, wtedy latwo zlokalizujesz wyciek. Gdyby okazalo sie ze cieknie z tej duzej sruby miedzy przewodami idacymi na wtryski to nie ma tragedii z wymiana. We Wroclawiu na Oltaszynie jest sklep z czesciami do VW gdzie komplet uszczelek do pompy kosztuje 50 polskich ojro:) Gdybys wymienial oring pod duza sruba sluze pomoca. Przerabialem temat w zeszlym tygodniu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #16 Napisano 10 Maja 2013 Witam. Odkopię temat - zostawiłem auto u mechanika, bo coś mi cieknie. Okazało się, że to z pompy wtryskowej. Naprawę wycenił na 600 zł. To dużo, mało? Ile taka zabawa kosztuje? Nie chcę się dać naciągnąć. Silnik taki jak w opisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
89Bartezz Zgłoś #17 Napisano 10 Maja 2013 Ja za pompę do AFN uszczelnienie całej, ustawienie dawki itd 550 z gwarancją zapłaciłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #18 Napisano 10 Maja 2013 zależy skąd cieknie,bo zestaw uszczelek można kupić w ASO i zrobić to samemu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #19 Napisano 10 Maja 2013 ja na pewno sam sobie z tym nie poradzę już się tak orientowałem i ceny właśnie tak chodzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur0 Zgłoś #20 Napisano 4 Grudnia 2013 Witam. W b5 wyjęcie pompy wtryskowej zajmuje mi 20min, chyba że nie da się odkręcić któraś śruba to wtedy dłużej. Nie trzeba zdejmować żadnego przodu jak przy wymianie paska. Uszczelki kosztują niecałe 40zł. Nie radzę wymieniać oringu pod sekcją tłoczącą pompy bez jej wyciągania! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach