valdiiaga Zgłoś #1 Napisano 3 Lipca 2011 Witam! Pytanie do Szanownych Forumowiczów: czy ktoś z Was ma usuniętą pompę powietrza wtórnego w swoim 1.8 T ? Słyszałem że samo wypięcie z niej już samej wtyczki przekłada się na żółtą kontrolkę silnika na desce. Może ktoś ma patent na to? Chętnie pozbędę się niepotrzebnego elementu przypominającego z rana przez dobrą minutę start F16. Macie może jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #2 Napisano 3 Lipca 2011 Cześć W VB odpinaliśmy pompę powietrza (tzn helikotper ) po przed odpięcie wtyczki, zaślepienie wężyków do pompy oraz zaworka przy kolektorze wydechowym. Dodatkowo kto demontował całkowicie wąż - zaślepiał również zawór. Nie wiem jak jest u Ciebie, ale na próbę wyciągnąłbym wtyczkę i zatkał przewody podciśnieniowe. Zaznaczam w Vectrze B zdawało to egzamin w 100% bez komunikatu na desce. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valdiiaga Zgłoś #3 Napisano 3 Lipca 2011 Dzięki wielkie Kolego, spróbuję. A może ktoś z właścicieli 1.8T mógłby wypowiedzieć sie w temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valdiiaga Zgłoś #4 Napisano 4 Lipca 2011 Ponawiam pytanie: czy ktoś z Szanownych Forumowiczów poradził sobie z tym tematem? Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 4 Lipca 2011 W niektórych benzynach można przekodować komputer na inną normę emisji spalin. Jeśli masz VAG-a to spróbuj je zmienić z D2/D3 na jakieś inne, może dzięki temu będziesz mógł odłączyć pompę, a komputer nie wywali błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valdiiaga Zgłoś #6 Napisano 4 Lipca 2011 Dzięki za sugestię. Mam VAG-a , ale nie jestem na tyle "oblatany" aby ingerować aż tak głęboko w ustawienia kompa. Nadal ciągnę temat, czy może ktoś praktykował to u siebie? Pytanie kieruję do właścicieli 1.8 T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valdiiaga Zgłoś #7 Napisano 10 Lipca 2011 Raz jeszcze ponawiam temat. Czy ktoś jeszcze może wypowiedzieć się w tej materii? Będę wdzięczny za każdą sugestię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valdiiaga Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2011 Witam! Może któś uporał sie u siebie z takim tematem, albo słyszał o czymś takim jak usunięcie tego elementu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelw Zgłoś #9 Napisano 24 Lipca 2013 Witam!Może któś uporał sie u siebie z takim tematem, albo słyszał o czymś takim jak usunięcie tego elementu? kolego valdiiaga, rozwiązałeś problem z tą pompą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #10 Napisano 24 Lipca 2013 Ja u siebie Wyrzuciłem cały układ sai juz ponad półtora roku temu i smigam bez żadnych problemów.Vag czasami złapie błeda lecz kontrolka check od niego sie nie swieci.Zamiast pompy we wtyczkę trzeba wpiać opornik prawdopodobnie 330 ohm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #11 Napisano 26 Września 2016 Odkopię temat. Jest ktoś ze śląska kto wywali mi programowo z kompa układ sai? Wywalilem graty z auta, wpiąłem opornik 330om 10w i dalej cały czas pali się check engine, strasznie mnie to wk...... Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #12 Napisano 26 Września 2016 Jeśli to jest kwestia norm spalin tak jak mówił kilka lat temu @ormowiec to wystarczy przy użyciu VAG'a przestawić kodowanie w grupie silnika - jedna cyfra odpowiada tam za normę spalin, jeśli ktoś posiada VCDS to ma również podpowiedzi dotyczące kodowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skovi Zgłoś #13 Napisano 27 Października 2016 Dajcie jakieś namiary na kogoś z forum kto programowo wywali mi to z kompa. Jestem ze śląska. Please... Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heros Zgłoś #14 Napisano 27 Stycznia 2017 Jestem ciekaw czy ktoś poradził sobie z problemem pompy powietrza wtórnego i wynalazł bezpieczny patent na jej likwidację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #15 Napisano 27 Stycznia 2017 Tak wywalenie wszystkiego co dotyczy SAI i wyłączenie programowe w sofcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1313 Zgłoś #16 Napisano 1 Czerwca 2017 Witajcie czy orientuje się ktoś gdzie w kujawsko-pomorskim mogę usunąć całe SAI oraz wyłączyć to programowo żeby nie było żadnych skutków ubocznych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach