kaszanka Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2011 Witam. Jak w temacie czeka mnie wymiana tej części. Po odpaleniu obroty wchodzą momentalnie na 3-4 tysiące i bardzo wolno schodzą. Po chwili jazdy problemów żadnych nie ma - obroty cały czas w normie. Tylko po uruchomieniu silnik aż wyje. Na coś zwrócić uwagę biorąc krokowca ze szrotu, jakieś konkretne firmy? Silnik 1,8 RP (90 KM) z lpg. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2011 kolego nie baw sie w silnik krokowy ze szrotu bo skad bedziesz miał pewność ze on bedzie chodził dłuzej niz Twoj .. kup nowy na gwarancji i zapomnisz o temacie na jakis czas;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #3 Napisano 30 Czerwca 2011 Za ile można dostać nowego korkowca w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #4 Napisano 30 Czerwca 2011 w ASO moze troche kosztowac.. ale dobry zamiennik to koło 100 .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 30 Czerwca 2011 A moze to wina potencjometru przepustnicy? :fajny Masz go z boku gruchy przy wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #6 Napisano 30 Czerwca 2011 Kup używkę z gwarancją rozruchową, nie wiem jak do twojego auta ale do mnie nowy to majątek. A dobry zamiennik za 100 zł? Powiem tylko tyle: dobry czujnik temperatury kosztuje tyle samo lub więcej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #7 Napisano 30 Czerwca 2011 jak mi mechanik chciał krokowca wymieniać to się okazało, że nówka 500pln miała kosztować. Powiedziałem, że za tyle to kupię cały silnik na swapa... okazało się że winny był ECU przez gaz, uczył się głupot. Wykonałem układ kasowania ECU po każdym zapalaniu i kłopoty z obrotami zniknęły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scorpio20 Zgłoś #8 Napisano 30 Czerwca 2011 A jaką masz gwarancję że używka nie padnie za kilka tygodni. A co do dobrego zamiennika to jakieś 250PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #9 Napisano 30 Czerwca 2011 Skąd pomysł, że padł krokowiec? Krokowca łatwo sprawdzić. Wystarczy odpowiednio podać zasilanie (5V) i zobaczyć jak się wysuwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #10 Napisano 30 Czerwca 2011 Otóż to. Silnik krokowy jest jedynie elementem wykonawczym a dodatkowo, jak się okazuje, pracuje normalnie... Przyczyny szukać należy w innym miejscu. Sterownik, potencjometr lub też adaptacja, choć po chwili silnik utrzymuje prawidłowe obroty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos Zgłoś #11 Napisano 30 Czerwca 2011 krokowiec w RP jest taki sam jak w wielu innych samochodach np. Polonez PLUS, Uno i inne ja za nowy boscha płaciłem 205 złotych, to chyba nie dużo? za używkę na szrocie w regionie życzą sobie 30-50 złotych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
imps Zgłoś #12 Napisano 7 Października 2013 dla potomnych - zanim wezmiecie sie za kupowanie krokowca, wyciagnac swojego, utopic w ropie na kilka godzin potrzasajac nim od czasu do czasu, potem przeplukac WD40 wielokrotnie i na koncu przedmuchac kompresorem - u mnie zadzialalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radomB3ABS Zgłoś #13 Napisano 9 Listopada 2013 Siema, u mnie (B3 1.8ABS + LPG) jest znów odwrotnie, po odpaleniu zimnego silnika w ogóle nie trzyma obrotów i gaśnie. Jak odpalam to musze też dodać troche gazu żeby zapalił. Między temperaturą 40, a 60C jest coś takiego że jak dojeżdżam np do skrzyżowania, wyłączę bieg i puszczę gaz to spada z obrotów i gaśnie, a kiedy sie nagrzeje jest ok. Wina czujnika temperatury bądź krokowca? Jak myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 10 Listopada 2013 Wina czujnika temperatury bądź krokowca? Jak myślicie? Zdejmij wtyczkę z czujnika jak będzie zimny i zapal. Jeżeli podniosą się obroty to czujnik. Jeżeli nie podniosą się to krokowiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #15 Napisano 20 Września 2016 Silnik 1.8 RP. Na włączonym zapłonie ruszam kablami w okolicach monowtrysku i słyszę wówczas krótkie cyknięcia z okolic silniczka krokowego. Ten typ tak ma, czy to raczej są gdzieś złamane przewody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach