Arhen Zgłoś #1 Napisano 29 Czerwca 2011 (edytowane) Mam pytanie, chce kupić Passata B6 2.0 200KM. Niestety ciężko jest znaleźć wersję europejską z takim silnikiem. Wpadłem więc na pomysł zakupu 2.0 FSI 150 KM lub nawet czegoś słabszego i wymiany silnika na TSI. Czy jest to dużo zachodu z czymś takim? Proszę o pomoc. //Wątek wydzielony z forum dla nowych... - by tony_w Edytowane 29 Czerwca 2011 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2011 Silnik to jedno, osprzęt drugie. Zmienia się wiele elementów. Nie jestem też pewien czy jest ta sama skrzynia biegów, ale wydaje mi się że nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1bandzior1 Zgłoś #3 Napisano 29 Czerwca 2011 Niestety ciężko jest znaleźć wersję europejską z takim silnikiem - o tym ci pisałem - jest problem, dlatego kupiłem wersję USA. Zobacz po ile na allegro są same silniki - koszt w granicach 7 - 10 tys. zł + przekładka + cały osprzęt + ewentualnie skrzynia biegów. To się wogóle nie kalkuluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #4 Napisano 29 Czerwca 2011 (edytowane) cze kolego powiem tak nie opłaca sie koszty cie zjedzą jak iedys sam przekładałem w b5 z 1.6 AHL na 1.8 APT wydawało sie ze wszystko bedzie pasic a tu przednia belka klima łapy silnika skrzynia sprzegło pół osie jedynie co to tylko wpiołem instalke i to podeszło bez problemu reszta to same przeróbki kawał roboty a nikt tego ci niezapłaci a propo jesli szukasz oszczednosci to moze disla zapakój ?????? Edytowane 29 Czerwca 2011 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arhen Zgłoś #5 Napisano 29 Czerwca 2011 Boję się osławionych 2.0 TDI jeśli o diesla chodzi. Wiem właśnie, że silnik to nie wszystko dlatego się pytam czy miał ktoś już doswiadczenie z taką zamianą. Jeśli by się zamknęło w 10 max 15 tyś. to jestem w sanie rozważyć coś takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1bandzior1 Zgłoś #6 Napisano 29 Czerwca 2011 W/g mnie pomysł nie do końca trafiony . Jeżeli nie chcesz passata z USA (swoją drogą produkowanego w niemczech) ,to zrób tak jak ci radzi romeo9999 - kup dizla, ewentualnie zwykłego 2.0 fsi 150 koników.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #7 Napisano 30 Czerwca 2011 z ekonomicznego pkt widzenia pomysl bez sensu. b6 to nie bialy kruk zeby w nim rzeźbić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #8 Napisano 2 Lipca 2011 Zaden problem tak swap bo wszystko jest identyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2011 (edytowane) no chyba ze bedzie taka mozliwosc kupic sam przód bez lamp błotików z anglika ale licz kompletny silnik około 8 tys jesli chodzi 1.8 TSI teraz nie wiem czy skrzynia podejdzie ????????? bo jesli tak no to mysle ze 15 tys sie wyrobisz Pamietaj ze B6 to nie golf 3 czy passat b5 tu juz troche jest elektroniki i musiał bys miec kogos kumatego do pomocy bo samemu to ciezko ci bedzie Edytowane 7 Lipca 2011 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #10 Napisano 11 Lipca 2011 Ale po co przod ?? jak nie masz wiedzy to nie wypowiadaj sie w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #11 Napisano 27 Czerwca 2013 Odgrzeję temat. A co ze zmianą np. 2,0 Turbo FSI na V6? Realna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach