poldeczek1 Zgłoś #1 Napisano 29 Czerwca 2011 Witam wszystkich pisze z pytaniem ponieważ wiem że mój bak ma 70l pojemności a własnie mam w baku równe 35 litrów a wskazówka jest jakby to powiedzieć 2 kreski za polową Drażni mnie to bo do polowy baku spadek paliwa jest powolny a poniżej strasznie szybko spada Pytanie czy da sie to jakoś poprawić vagiem tak aby wskazywało poprawnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2011 Drażni ... może, ale 85 % samochodów tak ma że do połowy idzie wolno, a później leci. Nie sądzę aby było to możliwe do kalibracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #3 Napisano 29 Czerwca 2011 witam ,to samo mam i w wiekszosci aut tak jest ,nie ma czym sie przejmowac, i nie zmienisz tego vagiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joel1 Zgłoś #4 Napisano 29 Czerwca 2011 u mnie jest tak samo - standard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel26390 Zgłoś #5 Napisano 29 Czerwca 2011 U mnie tak samo w poprzednim aucie tez tak było nawet w Manie gdzie mam dwa baki po 600l jest tak samo od polowy ucieka szybko do rezerwy:dolamam pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lkee Zgłoś #6 Napisano 15 Lipca 2011 szczerze to gdzieś na forum wyczytałem że po podpięciu vaga trzeba zrobić test liczników. Osobiście tego doświadczyłem Pojechałem do gościa który podpiął mi się pod kompa. Zrobił test i od tego momentu wskaźnik paliwa pokazuje więcej paliwa niż mam faktycznie. (Przyjechałem się na tym bo komputer pokazywał mi że mogę przejechać jeszcze 50 km a na skrzyżowaniu mi zgasł. Dopiero po wycieczce na stacje i zalaniu piątką odpalił.) Auto stało krzywo więc jest szansa że przy teście liczników w jakiś sposób się kalibrują. Czekam na wolną chwilkę i jadę do niego żeby zrobić test liczników tylko ustawie auto w poziomo. Zobaczymy czy pomoże i wskaźnik wróci do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej Woo Zgłoś #7 Napisano 20 Lipca 2011 Przyczyny mogą być dwie: 1. Pogięty bak. np. nalałeś za dużo paliwa ("pod korek") i po prostu wessało bak do środka przez co zmieniła się jego geometria. 2. Padł ci pływak (dziurawy) wskaźnika poziomu lub zniszczony jest sam wskaźnik przy pompie paliwa w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogi79 Zgłoś #8 Napisano 20 Lipca 2011 Witam wszystkich, ja z kolei mam inny problem z wskazaniami na liczniku, otóż czasami wskaźnik spada do zera mimo że w baku mam np. 3/4, po zgaszeniu i ponownym wciśnięciu kluczyka wskazania są prawidłowe przez np. kilka dni. Jeśli przełączam komputer na aktualne albo średnie spalanie to tam wszystko jest pokazywane jak trzeba tylko w zasięgu mam same kreski. Może ktoś wie co to takiego może być (na 2 sierpnia jestem umówiony do serwisu ale tak czy siak te wskazania mnie denerwują). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogi79 Zgłoś #9 Napisano 22 Lipca 2011 Nikt nie wie co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #10 Napisano 22 Lipca 2011 witam was dzisiaj jako ze wyjeździłem calutkie paliwo do zera postanowiłem sie dobrać do pływaków i spróbuje opisać swoje spostrzeżenia otóż bak jest podzielony na dwie identyczne części tzn na jedna stronę wchodzi około 35 l i na druga tyle samo za wyrównywanie poziomów odpowiedzialna jest pompa paliwa W baku są również dwa pływaki o obydwa różnią się od siebie konstrukcją a których wskazania sumują się tzn 1 pływak do samej góry i na wskazniku jest pół baku dopiero gdy obydwa są podniesione wskaźnik wskazuje pełny bak otóż zrobiłem tak wlałem równiutkie 35 litrów i podgoiłem trochę pływak z lewej strony (piłeczkę) tak ze zegar ustawił się równo na 1/2 i następnie dolałem drugie 35 do pełna na razie wskazania są ok dam znać jak przejeżdżę cały czy wskazania uległy poprawie pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #11 Napisano 23 Lipca 2011 Po co tak skomplikowali banalny zbiornik? Hmmm, takie cuda tylko w samolotach i statkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2011 No chyba po to by bardziej precyzyjnie niezależnie on pozycji samochodu wskazywał poziom paliwa Mam jeszcze Fiata ducato i tam jest pewnie system jednoplywakowy ,stojąc pod górkę wskazuje inaczej z góry inaczej np jednym stojąc w połowie na chodniku jeszcze inaczej i powiem ze różnice wskazań są dosyć duże a w Passacie czegoś takiego nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #13 Napisano 23 Lipca 2011 W Vectrze czujnik jest w takim plastikowym cylindrze o fi około 12 cm.Paliwo dopływa do niego dołem, przez niewielki otwór (eliminuje on też ew. paprochy) Przechyły auta na niewiele się zdadzą, bo paliwo niechętnie przez otwór wypływa.Czujnik działa stabilnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #14 Napisano 23 Lipca 2011 No tak tylko nie wiem czy u ciebie bak jest podzielony na 2 równe części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #15 Napisano 23 Lipca 2011 Właśnie nie:-) kilka przegród,żeby zbytnio nie chlupotało i dość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #16 Napisano 20 Sierpnia 2019 Panowie, Odkopię temat, bo mam mały problem ze wskaźnikiem paliwa, a nie ma sensu zakładać nowego wątku. Wszelkie źródła na ziemi i w internetach mówią, że Passat B6/B7 ma zbiornik paliwa o poj. 75L. Po zatankowaniu do pełna - wskaźnik nigdy nie pokazuje FULL, tylko ok. 2mm przed FULL się zatrzymuje. Zatankowałem ostatnio do pełna. przejechałem 940km i zaświeciła się rezerwa. Dziś, przy 945km od tankowania, pojechałem na stację i zatankowałem znowu do pełna. Weszło 60,92L, a średnie spalanie wyliczone to 6.45L/100km. Oczywiście wskazówka zatrzymała się znowu 2mm przed FULL. Ad. 2 - niech mi ktoś wytłumaczy, gdzie podziało się tych dodatkowych 15L paliwa, bom zgłupiał totalnie. Czy ja faktycznie nie dotankowuję auta do pełna (zawsze leję do trzeciego odbicia pistoletu)? Czy po prostu u mnie rezerwa ma 20L...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #17 Napisano 20 Sierpnia 2019 1) tankujesz do pełna, i sprawdz w blokach pomiarowych licznika ile VCDS widzi paliwa 2) output test licznika i sprawdz czy stoi na połowie 3) jak się zapala rezerwa to widzisz gdzie stoi wskazówka, w b7 chyba zapala się przy 9l o ile pamietam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #18 Napisano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Dnia 20.08.2019 o 10:11, Albercik napisał: Wszelkie źródła na ziemi i w internetach mówią, że Passat B6/B7 ma zbiornik paliwa o poj. 75L. Gdzieś Ty znalazł te źródła? Zbiornik ma pojemność 70l. Więc jeśli po zapaleniu rezerwy zatankowałeś prawie 61l to by się zgadzało. Zostało Ci ok. 9l rezerwy. Edytowane 21 Sierpnia 2019 przez pietrek_g 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #19 Napisano 22 Sierpnia 2019 @pietrek_g faktycznie - nie spojrzałem do instrukcji auta... Niemniej, 21 godzin temu, pietrek_g napisał: po zapaleniu rezerwy nie po zapaleniu rezerwy, a po przejechaniu jakichś 40km na tej rezerwie. Wskazówka pokazywała połowę rezerwy. Co w połączeniu z tym, że nigdy nie pokazuje mi FULL (już drugi Passat tak ma) - zastanowiło mnie trochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #20 Napisano 29 Sierpnia 2019 Zobacz co pokaże VCDS i sam licznik w output test (czy wskazówka nie jest przesunięta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach