krychu231 Zgłoś #21 Napisano 18 Września 2012 jak moge to sprawdzic? kostka o golfa2 podejdzie bo kolega mowi ze moze mi dac taka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #22 Napisano 18 Września 2012 Szczerze powiem, że nie wiem... Ale kto nie próbuje ten nie wie więc bierz tą kostkę przekładaj piny jak podejdą i patrzymy czy zapali:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #23 Napisano 18 Września 2012 jak moge to sprawdzic? kostka o golfa2 podejdzie bo kolega mowi ze moze mi dac taka najtańsza kostka około 12 -14 zł w sklepie dedykowana do passata.. taka będzie dobra na sprawdzenie.. a tak w ogóle to dochodzi plus na bezpiecznik i przekaźnik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #24 Napisano 18 Września 2012 aha powiem tak nie sprawdzlalem ale np silniczek wycieraczek dziala dosc ciezko i caly czas wysadzalo mi bezpiecznik to raczej jest tam prad. po przekreceniu kluczyka licznik dziala (kontrolki swieca) ale wskazki paliwa nie i np powinno slychac krokowca a nie slychac ! kostka podlaczona (dodam ze po podlaczeniu pod prostownik krokowiec dziala) na przeplywce tez zero reakcji i na rozruszniku oraz na pompce paliwa! Jak bede mial czas to sprawdze czy napiecie jest na listwie wtyskowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #25 Napisano 19 Września 2012 Powiem kolego tak, miałem taki sam przypadek a raczej wypadek podczas podłączania radia no name do kostki iso. Podłączyłem radio włączam a tam mi dymek poszedł obok włącznika awaryjnych...;/ później po tym kontrolki się zapalały rozrusznik kręcił a na pompce paliwa brak zasilania (to wiem bo pompki nie było słychać) wymieniłem kostkę bo było czuć smrodek dymu z niej i po tym samochód ożył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #26 Napisano 19 Września 2012 kostka o golfa2 podejdzie bo kolega mowi ze moze mi dac taka z golfa po 90 roku i z numerem 6N0 905 865 podejdzie. Ze starszego nie wiem bo numery w ETCE się różnią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #27 Napisano 19 Września 2012 (edytowane) aha czyli moze bylo tak samo jak u kolegi kobuzzza:) kostke kupilem przed praca i po sprawie:) w sobote mam wole to bede robil:|) kostka stacyjki wymieniona ale dalej pomka nie działa:( mysle ze gdzies przerwa jest na kablach! Edytowane 27 Września 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #28 Napisano 23 Września 2012 No to miernik w łapkę schemat też i mierzymy napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flinston20 Zgłoś #29 Napisano 10 Listopada 2012 Chciał bym podpiąć się pod temat. Mam kolego taki sam problem jak ty i nie potrafię go rozwiązać. Po wymianie pompki nie mam zasilania na nią. Sprawdzałem przekaźniki oraz bezpieczniki i wszystkie są w porządku. Zasilanie na czujnik od poziomu paliwa idzie ale już na pompkę nie ma. Kable sprawdzałem i są całe. Może dodam jeszcze, że wymieniłem akumulator ponieważ wcześniejszy nie dawał radę. Teraz rozrusznik kręci krokowy się załącza a zasilania na pompkę brak. Mój silnik to 1,8 PF. Może ktoś ma jakiś prosty sposób na to bądź bardziej skomplikowany, proszę o pomoc. Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #30 Napisano 10 Listopada 2012 Sprawdzałem przekaźniki w jaki sposób?? wyciągnąłeś przekaźnik od pompki, podpiąłeś go na ostro do aku i sprawdzałeś czy pstryka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flinston20 Zgłoś #31 Napisano 10 Listopada 2012 Po przekręceniu kluczyka pyka. Wcześniej przed wymianą pompy i akumulatora prąd był na kostce do pompki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #32 Napisano 10 Listopada 2012 Jeszcze raz sprawdź bezpiecznik 18 (najlepiej podmień na inny). Później przekaźnik do sprawdzenia. najlepiej podmienić na inny. Jedno z dwóch... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flinston20 Zgłoś #33 Napisano 10 Listopada 2012 oka jutro sprawdzę co i jak i dam znać jak mi poszły poczynania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flinston20 Zgłoś #34 Napisano 15 Listopada 2012 po analizie, okazało się jednak że bezpiecznik był spalony. po wymianie bezpiecznika wszytko oka, ale okazało się, że brak prądu na cewce. Wymieniłem cewkę na nową i nic nadal prądu brak. Wina leżała po stronie przekaźnika takie moje małe spostrzeżenie. Dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach