Alex360 Zgłoś #21 Napisano 2 Lipca 2011 polarek, masz chyba sporo racji... Dziś poszedłem do passka i zobaczyłem czy na wsuwce kompresora jest napiecie i jest bo mam nabity azot który miał pomóc zlokalizować wyciek, ale wentylator nie startuje. Więc chyba masz rację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polarek Zgłoś #22 Napisano 3 Lipca 2011 Dziś poszedłem do passka i zobaczyłem czy na wsuwce kompresora jest napiecie i jest bo mam nabity azot który miał pomóc zlokalizować wyciek, ale wentylator nie startuje. W B4 presostat w przypadku wentylatorów odpowiada tylko za drugi bieg. Pierwszy bieg ma włączać się od razu po włączeniu kompresora. Nie wiem czy B3-ka ma tak samo. Może ktoś miał do czynienia z presostatami jak niżej, który warto kupić ? Nowy HELLA - najdroższy z tych tańszych ale czy warto dopłacać do nazwy Nowy DELPHI Nowy HANS PRIES (TOPRAN) - najtańszy ale ile to warte ( w sensie mech./elektr.) ???????????? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #23 Napisano 3 Lipca 2011 z tego co ja wiem to z ciśnieniami przy tripple presure switchu (presostacie) to jest tak: jeden styk określa po ciśnieniu czy w klimie jest czynnik - jak ciśnienie za niskie to nie ma czynnika i klima nie chodzi drugi styk - jak ciśnienie jest za wysokie to włącza drugi bieg wentylatora żeby schłodzić chłodnicę i przez to obniżyć ciśnienie - włącza sie gdy jest gorąco i jest za mały przepływ powietrza przez chłodnicę klimy przez co wzrasta ciśnienie w układzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 3 Lipca 2011 post #5 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=105233 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jac73 Zgłoś #25 Napisano 5 Lipca 2011 Mam jeszcze jedno pytanie w związku z tym presostatem, jaki kupić ? Oryginał nowy - za drogi - odpada Oryginał ze szrotu - nie wiadomo w jakim stanie i czy nie padnie za 2 miesiące - odpada Zostają 3 z tzw nieoryginalnych części i czy: Nowy HELLA - najdroższy z tych tańszych ale czy warto dopłacać do nazwy Nowy DELPHI Nowy HANS PRIES (TOPRAN) - najtańszy ale ile to warte ( w sensie mech./elektr.) ???????????? Cześć Z praktyki podpowiem, że nie warto wydawać kroci na najdroższy presostat (HELLA), najtańszy (TOPRAN) z reguły jest sam w sobie podejrzany (taka firma i nieciekawe opinie) chociaż nie musi być to regułą. Najlepsze w tym przypadku będzie wyjście pośrednie to np. DELPHI lub inne w cenie od 120-150 zł. Taki jest niestety przedział cenowy i tego nie przeskoczysz. Chcąc by klima jeszcze trochę podziałała to należy nieco zainwestować a z drugiej strony autko do najmłodszych już nie należy i system klimatyzacji też już sporo wychodził. Nie przejmuj się parametrami podanymi na czujniku, presostaty te mają dużą tolerancję i przedział ciśnieniowy, funkcjonują prawidłowo nawet przy jednej trzeciej ciśnienia w układzie i przy dwukrotnym jego wzroście też zadziała prawidłowo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach