Jump to content
Bartek1987

Gwint ap sportfahrwerke.opinie??

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: 2004

    Witam.czy ktos ma gwint tej firmy lub wie cos na ten temat??jest to najtansza opcja do 4motion.z gory dziekuje za info

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: 2004

    moze ktos jeszcze cos słyszał??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TFSI 200KM
    Rok prod: 2006

    Pobobno jest dobre jak na ta cene ma TUV chińczyki bardzo szybko się rozpadają lub ciekną sam sie zastanawiam nad zakupem moją dobre recenzje

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB)
    Rok prod: 2008

    Sam właśnie przymierzam się do kupna, na Internecie nie znalazlem żadnych negatywnych opini

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
    Rok prod: 2006

    Też jestem przez zmianą zawieszenia i szukam czegoś sensownego do 4motion.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: 2004

    czy sa jakies nowe opinie na temat AP do 4motion??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest -=0zi=-

    Witam miałem AP w a4 quattro i byłem mega zadowolony. Gwint w dobrych pieniądzach i naprawdę stosunkowo komfortowy. Jakbyś chciał więcej szczegółów zapraszam na priv.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2001

    Ja mam kit st- suspensions i jest naprawde dobre.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
    Rok prod: 2008

    witam. wlasnie tak samo jak wy przymiezam sie do zmiany zawieszenie w aucie. Tylko jedno pytanie mnie dreczy ? czy nie bedzie za twardy passat ? prosze o opinie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
    Rok prod: 2000

    Witam.

     

    W 2013 kupiłem zawias AP do mojego 4motion. Początkowo było OK. Jednak po okresie gwarancji (może 17tyś kilometrów)jeden amor z przodu na przeglądzie wyszedł sporo słabiej od drugiego. Do tego tylne amortyzatory niemal od nowości skrzypią, początkowo myślałem że to odboje, bo z przodu też skrzypiały. Po nasmarowaniu przód ucichł a tył nie i po wnikliwej analizie doszedłem do tego że to skrzypi tłoczysko w miejscu gdzie wchodzi do amortyzatora im zimniej tym bardziej skrzypi a podczas jazdy przy małych wybojach słychać jakby stukało coś z tyłu. I właśnie mam zamiar szukać tu na forum jakiegoś wyjścia.

     

    Poza tym najtańszym wyjściem jest TA technix za około 1500zł

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008

    U mnie w B6 AP spisuje się bardzo dobrze. Chodź jeżdżę na nim tylko tydzień. Ale prowadzenie poprawiło się bardzo. Komfort mnie zadowala jest sztywniej, ale bardzo dobrze wybiera nierówności i nie dobija. Jak nie zapomnę to może napiszę coś za pół roku albo i za rok. Jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało walić na PW.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
    Rok prod: 2007

    Może mi ktoś podpowiedzieć czy do tego gwintu pasują normalnie oryginalne poduszki amora? Pytam bo w komplecie ich nie ma .

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008

    Wszystko pasuje.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
    Rok prod: 2007

    Dzięki wielkie za odpowiedź ! :D

    A powiedz jeszcze kolego jak się spisuje gwint po ponad pół roku od ostatniej wypowiedzi ? 
    I nisko siedzi w ogóle ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008

    Pół roku? Półtorej. Dalej go sobie chwalę. Czy nisko. Na chwilę obecną jest optymalnie. Ale mam jeszcze ze 2-3 centy zapasu o ile pamięć mnie nie myli.

    IMG_0209.jpg.41aa5a9bb00e24533484024c566644fc.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
    Rok prod: 2007

    Ale cudo !! :D

    Wybacz, ale pomęczę jeszcze troszkę pytaniami. 
    Zjeżdżałeś może ma max w dół ? Jak masz jeszcze z 2/3 cm zapasu w dół to raczej będzie dla mnie git :D

    Męczy na trasie ? Pytam bo jeżdżę dosyć sporo, czasem się zdarzy nawet z 6tys miesięcznie, głównie pasek widzi autostrady.
     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008

    Na trasie nie męczy na autostradzie już w ogóle bajka. A opuszczać niżej będę na wiosnę na nowych felgach.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
    Rok prod: 2007

    No to fajnie wiedzieć, że nie męczy. Ale wiadomo przekonać się będę musiał sam. 

    Na wiosnę też wszystko będę zakładał, już się nie mogę doczekać. 

    Dzięki wielkie !

    _______________

    No i przyszła wiosna, ( nie wiem jak w PL ale u mnie już jest :P ) więc Passat cieszy się nowym zawieszeniem :D
    Więc dobrze by było bym i ja opisał wrażenia z jazdy, powiem tak bałem się betonu strasznie bo jestem praktycznie cały czas  w trasie, ale chciałem też aby było sztywniej tak jak już pisałem wcześniej,
    no i jest MEGA ! 
    Jest dosłownie tak jak sobie wymarzyłem ! Jest sztywno i komfortowo :D nierówności wybiera książkowo!! Nawet moja Narzeczona jadąc ze mną do pracy powiedziała "Ej Ty założyłeś ten gwint czy coś mnie ściemniasz" ? Jej brat ma KW w E90 i tam to jest beton ... Faktem jest, że moja seria a szczególnie przód nie wybierała nic, koła się po prostu odbijały od nawierzchni jak gumowa piłeczka wariatka.
    Oddzieliłem kolumnę MCphersona od sprężyny żeby sprawdzić jak pracuje amor, no i pracuje :D tak, że sam w dół spada ! Wiedziałem już dawno, że oba wylały i to już dawno, ale nie spodziewałem się, że jest w aż takim stanie, już w planach był gwint więc poczekałem parę miesięcy aż do przedwczoraj. 
    Ale z wymiana to była masakra, nie wiem kto to wymyślił i po co, żeby kleić śruby trzymające kolumnę amora, dwumetrową przedłużką ją odkręcałem! Z lewej poszła a z prawej pękła, dobrze, że mam szrot niedaleko i dokupiłem szybko śrubę. Już nie wspominając nawet o pryskaniu środkami penetrującymi, podgrzewaniu a nawet mrożeniu śruby ... 
    Tak dla porównania, przód obie strony zeszły mi około 4h już newet nie chce mi się pisać co się wydarzyło po kolei z łącznikiem stabilizatora którego musiałem ostatecznie obciąć i górnym mocowaniem śruby w poduszce, tam też gwint w poduszce zaczął się kręcić razem ze śrubą którą też musiałem wyciać używając chirurgicznej precyzji aby nie uszkodzić kielicha, więc znów na rower i na szrot po drugą śrubkę :P
    a tył co byłem w szoku i miałem większe obawy niż o przód poszedł w niecałą godzine, fakt, że klucz pneumatyczny ułatwia tutaj sprawę nieporównywalnie. Z tyłu nic kompletnie się nie wydarzyło, ale było dużo wcześniej pryskane środkiem penetrującym. 

    Tak więc do tych którzy boją się o komfort a chcą mieć "gwinta": :D Ap-sportfahrwerke ! Dziękuję dobranoc :D

    Jeszcze tak nawiasem, w sobotę dodam jeszcze zdjęcia jak już założę felgi, to już pochwalę się totalnie jak narcyz :D A co mi tam :D jak się bawić to sie bawić :D 
    Pozdro.

    __________________

     

    db2d3662-7b47-4d6a-84f2-a2dadab8e20f.jpg

    fe1afbb3-d776-45e8-abec-31b80418804b.jpg

    IMG_1027.JPG

    Edited by tomi14101
    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008

    @tomi14101 Fajnie że moja opinia pomogła. Jakby co, u mnie nadal dobrze śmiga, ale... No właśnie chyba się czepiam, ale chyba, zaczyna być słychać pracę amorka z tyłu. Ale chyba, nie zawsze to występuje. Równie dobrze może to być jakaś guma, albo sucha guma stabilizatora? Poza tym pierdółem nadal ma się bardzo dobrze.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy