Skocz do zawartości
Bartek1987

Gwint ap sportfahrwerke.opinie??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.czy ktos ma gwint tej firmy lub wie cos na ten temat??jest to najtansza opcja do 4motion.z gory dziekuje za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ktos jeszcze cos słyszał??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobobno jest dobre jak na ta cene ma TUV chińczyki bardzo szybko się rozpadają lub ciekną sam sie zastanawiam nad zakupem moją dobre recenzje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam właśnie przymierzam się do kupna, na Internecie nie znalazlem żadnych negatywnych opini

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem przez zmianą zawieszenia i szukam czegoś sensownego do 4motion.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy sa jakies nowe opinie na temat AP do 4motion??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -=0zi=-

Witam miałem AP w a4 quattro i byłem mega zadowolony. Gwint w dobrych pieniądzach i naprawdę stosunkowo komfortowy. Jakbyś chciał więcej szczegółów zapraszam na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kit st- suspensions i jest naprawde dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. wlasnie tak samo jak wy przymiezam sie do zmiany zawieszenie w aucie. Tylko jedno pytanie mnie dreczy ? czy nie bedzie za twardy passat ? prosze o opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

W 2013 kupiłem zawias AP do mojego 4motion. Początkowo było OK. Jednak po okresie gwarancji (może 17tyś kilometrów)jeden amor z przodu na przeglądzie wyszedł sporo słabiej od drugiego. Do tego tylne amortyzatory niemal od nowości skrzypią, początkowo myślałem że to odboje, bo z przodu też skrzypiały. Po nasmarowaniu przód ucichł a tył nie i po wnikliwej analizie doszedłem do tego że to skrzypi tłoczysko w miejscu gdzie wchodzi do amortyzatora im zimniej tym bardziej skrzypi a podczas jazdy przy małych wybojach słychać jakby stukało coś z tyłu. I właśnie mam zamiar szukać tu na forum jakiegoś wyjścia.

 

Poza tym najtańszym wyjściem jest TA technix za około 1500zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w B6 AP spisuje się bardzo dobrze. Chodź jeżdżę na nim tylko tydzień. Ale prowadzenie poprawiło się bardzo. Komfort mnie zadowala jest sztywniej, ale bardzo dobrze wybiera nierówności i nie dobija. Jak nie zapomnę to może napiszę coś za pół roku albo i za rok. Jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało walić na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś podpowiedzieć czy do tego gwintu pasują normalnie oryginalne poduszki amora? Pytam bo w komplecie ich nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź ! :D

A powiedz jeszcze kolego jak się spisuje gwint po ponad pół roku od ostatniej wypowiedzi ? 
I nisko siedzi w ogóle ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół roku? Półtorej. Dalej go sobie chwalę. Czy nisko. Na chwilę obecną jest optymalnie. Ale mam jeszcze ze 2-3 centy zapasu o ile pamięć mnie nie myli.

IMG_0209.jpg.41aa5a9bb00e24533484024c566644fc.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale cudo !! :D

Wybacz, ale pomęczę jeszcze troszkę pytaniami. 
Zjeżdżałeś może ma max w dół ? Jak masz jeszcze z 2/3 cm zapasu w dół to raczej będzie dla mnie git :D

Męczy na trasie ? Pytam bo jeżdżę dosyć sporo, czasem się zdarzy nawet z 6tys miesięcznie, głównie pasek widzi autostrady.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na trasie nie męczy na autostradzie już w ogóle bajka. A opuszczać niżej będę na wiosnę na nowych felgach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie wiedzieć, że nie męczy. Ale wiadomo przekonać się będę musiał sam. 

Na wiosnę też wszystko będę zakładał, już się nie mogę doczekać. 

Dzięki wielkie !

_______________

No i przyszła wiosna, ( nie wiem jak w PL ale u mnie już jest :P ) więc Passat cieszy się nowym zawieszeniem :D
Więc dobrze by było bym i ja opisał wrażenia z jazdy, powiem tak bałem się betonu strasznie bo jestem praktycznie cały czas  w trasie, ale chciałem też aby było sztywniej tak jak już pisałem wcześniej,
no i jest MEGA ! 
Jest dosłownie tak jak sobie wymarzyłem ! Jest sztywno i komfortowo :D nierówności wybiera książkowo!! Nawet moja Narzeczona jadąc ze mną do pracy powiedziała "Ej Ty założyłeś ten gwint czy coś mnie ściemniasz" ? Jej brat ma KW w E90 i tam to jest beton ... Faktem jest, że moja seria a szczególnie przód nie wybierała nic, koła się po prostu odbijały od nawierzchni jak gumowa piłeczka wariatka.
Oddzieliłem kolumnę MCphersona od sprężyny żeby sprawdzić jak pracuje amor, no i pracuje :D tak, że sam w dół spada ! Wiedziałem już dawno, że oba wylały i to już dawno, ale nie spodziewałem się, że jest w aż takim stanie, już w planach był gwint więc poczekałem parę miesięcy aż do przedwczoraj. 
Ale z wymiana to była masakra, nie wiem kto to wymyślił i po co, żeby kleić śruby trzymające kolumnę amora, dwumetrową przedłużką ją odkręcałem! Z lewej poszła a z prawej pękła, dobrze, że mam szrot niedaleko i dokupiłem szybko śrubę. Już nie wspominając nawet o pryskaniu środkami penetrującymi, podgrzewaniu a nawet mrożeniu śruby ... 
Tak dla porównania, przód obie strony zeszły mi około 4h już newet nie chce mi się pisać co się wydarzyło po kolei z łącznikiem stabilizatora którego musiałem ostatecznie obciąć i górnym mocowaniem śruby w poduszce, tam też gwint w poduszce zaczął się kręcić razem ze śrubą którą też musiałem wyciać używając chirurgicznej precyzji aby nie uszkodzić kielicha, więc znów na rower i na szrot po drugą śrubkę :P
a tył co byłem w szoku i miałem większe obawy niż o przód poszedł w niecałą godzine, fakt, że klucz pneumatyczny ułatwia tutaj sprawę nieporównywalnie. Z tyłu nic kompletnie się nie wydarzyło, ale było dużo wcześniej pryskane środkiem penetrującym. 

Tak więc do tych którzy boją się o komfort a chcą mieć "gwinta": :D Ap-sportfahrwerke ! Dziękuję dobranoc :D

Jeszcze tak nawiasem, w sobotę dodam jeszcze zdjęcia jak już założę felgi, to już pochwalę się totalnie jak narcyz :D A co mi tam :D jak się bawić to sie bawić :D 
Pozdro.

__________________

 

db2d3662-7b47-4d6a-84f2-a2dadab8e20f.jpg

fe1afbb3-d776-45e8-abec-31b80418804b.jpg

IMG_1027.JPG

Edytowane przez tomi14101
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tomi14101 Fajnie że moja opinia pomogła. Jakby co, u mnie nadal dobrze śmiga, ale... No właśnie chyba się czepiam, ale chyba, zaczyna być słychać pracę amorka z tyłu. Ale chyba, nie zawsze to występuje. Równie dobrze może to być jakaś guma, albo sucha guma stabilizatora? Poza tym pierdółem nadal ma się bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności