Jump to content
ceroone

Wybita przekładnia / maglownica.

Recommended Posts

Panowie, mechanik powiedział mi, że jest kilka rodzajów maglownic i nie są niestety kompatybilne. Ma ktoś może tabelkę, w której będzie można sprawdzić po kodzie, które są zamienne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje stuki w koncu ustaly,winny krzyżak kolumny kierownicy,wymiana na nowke urzywke i spokoj

Share this post


Link to post
Share on other sites

stuki ustaly na chwile ,pozniej zapalila sie czerwona kierownica i okazalo sie spalony silnik magla i sterownik rozwalony ,na wieloklinie taki luz a przy tym ciezko chodzi ze strach ,teraz juz wszystko wymienione i nie to auto, ale mam go dosyc,tyle wsadzilem w przód i zupelnie nie potrzebnie ,robie zdjecia i sprzedaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiedz temu mechanikowi że niechaj się idzie i douczy bo maglownice są tylko 2 typy stare i nowe jak kupujesz z wiązką to juz nie ma róznicy sam miałem 3C0 stara instalacja teraz mam 1K1 ale są i 5N0 róznią sie tylko wiązką w stosunku do 3C0 Stara manglownica bez luzów zmieniałem tylko z powodu parkassista

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam podłączam się pod temat ! mój magiel już niestety bardzo mocno cieknie i mam pytanie czy któryś z kolegów zna jakiś zakład regenerujący przekładnie w bydgoszczy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mnie czeka wymiana/regeneracja. Sam nie wiem, co lepsze. Może ktoś z okolic Szczecina ma jakieś doświadczenia z warsztatem, który ogarnie to u nas. Chyba, że jakiś forumowicz chce zarobić to i z 300 kilometrów od Szczecina mogę dojechać.

Stuka już dość długo, w zasadzie to zaczęło chyba zaraz po upływie gwarancji i chyba już nabrało mocy urzędowej by się pozbyć tej dolegliwości ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Też mnie czeka wymiana/regeneracja. Sam nie wiem, co lepsze. Może ktoś z okolic Szczecina ma jakieś doświadczenia z warsztatem, który ogarnie to u nas. Chyba, że jakiś forumowicz chce zarobić to i z 300 kilometrów od Szczecina mogę dojechać.

Stuka już dość długo, w zasadzie to zaczęło chyba zaraz po upływie gwarancji i chyba już nabrało mocy urzędowej by się pozbyć tej dolegliwości ...

ja chyba u nich zregeneruje swoją http://regeneracja-kozlowski.pl/dostawa.html

 

2 ata gwarancji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy się wybierasz? Ja nic innego niestety nie znalazłem. Byłem u chłopaków http://www.carserwis.szczecin.pl/ zaproponowali kupno nowej i włożenie. Tylko cena troszkę wyższa, nie wiem co wkładam a i gwarancji brak ... Po nowym roku powinienem mieć więcej luzu to chyba odwiedzę tego "Kozłowskiego"

PS Oni są podobno też, gdzieś w okolicach os.Słonecznego. Nie trzeba gonić za miasto a i w Radziszewie chyba jeszcze zamknięte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiedy się wybierasz? Ja nic innego niestety nie znalazłem. Byłem u chłopaków http://www.carserwis.szczecin.pl/ zaproponowali kupno nowej i włożenie. Tylko cena troszkę wyższa, nie wiem co wkładam a i gwarancji brak ... Po nowym roku powinienem mieć więcej luzu to chyba odwiedzę tego "Kozłowskiego"

PS Oni są podobno też, gdzieś w okolicach os.Słonecznego. Nie trzeba gonić za miasto a i w Radziszewie chyba jeszcze zamknięte.

dokladnie tak jak piszesz:) łap namiary na pw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam takie pytanko do tych co mają problem z przekładnią, czy puka wam przekładnia na dziurach bez wzgledu czy najedziecie prawym czy lewym kolem?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie popukiwala tylko z lewej strony i to na kostce brukowej slychac było najmocniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie to waliła bez większego znaczenia czy jechałem prosto czy skręcałem,fakt że przy niższych prędkościach. W końcu ją wyjąłęm i rozebrałem na części pierwsze. Te dwie śruby o ktorych sie pisze sa faktycznie do kasowania luzow a dokładnie to tylko jedna z nich. Pierwsza jest wkrecana do oporu ponieważ dociskana jest sprezyna i sama niweluje ewentualne luzy natomiast drugą już można dokecic o ile jest to fizycznie możliwe. W moim przypadku dałem dotoczyć nowe z większym odsadzeniem a to po to, aby mocniej dokrecić. Z tego co zaobserwowałem to wycierają się pseudo plastikowe nakładki na tłoczkach dociskających listwę zębatą do obudowy i to właśnie one są powodem "strzelania". Oczywiście cały magiel został wyczyszczony i potraktowany nowym smarem. Po ponownym montaży miłe zaskoczenie. Cisza, zupełnie lżej się kręciło kierownica, lecz moja radośc trwała zaledwie miesiąc kiedy to na liczniku pojawiła się żołta kontrolka kierownicy. Vag wykazał czujnik momentu obrotowego g269-niezrozumiały sygnał. Próbowałem przeprowadzić kalibrację ale niestety bez efektów. Najdziwniejsze jest to że bład się pokazuje kiedy skreca sie w prawo. Następna zagadka jest to że oprocz błedy nic sie nie działo tzn mozna bylo normalnie jeździć ale też nie za długo bo dziś podczas jazdy z żółtej kierownicy zrobiła sie czerwona, sygnał dzwiekowy i brak wspomagania. Pomaga ponowne uruchomienie auta ale nie na długo. Wydaje mi się że nie obejdzie się bez wymiany całej maglownicy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dokladnie tak jak piszesz:) łap namiary na pw

 

 

No u mnie już cisza :) Przekładnie brałem bezpośrednio u Kozłowskiego. Szczerze polecam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie z kolei auto jest jakby niestabilne przy prędkościach 130-180km/h. Niemal stale trzeba ruszać minimalnie kierownicą, bo ma tendencję do myszkowania.

Stuków zero.

o co biega??

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też jest problem (raczej) z maglownicą - walenie na bruku czy przejeździe kolejowym, poza tym luz w kierze.

Odstawiłem do fachowców i czekam na diagnozę.

Mam zamiar regenerować tutaj:

http://hydrosystem.pl/pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maglownica po regeneracji j/w. Stuki zniknęły, kiera nieco ciężej chodzi , ale ogólnie jest w porządku. Auto jakby sztywniejsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kiera nieco ciężej chodzi

 

wyrobi się niebawem, też tak miałem ;) jak zrobiłeś maglownicę to wymień od razu drążki kierownicze na nowe (te długie co odchodzą od maglownicy) ;) Szkoda żeby minimalne stuki od drążków znowu niszczyły maglownicę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem o tym, ale dziwnym trafem zupełnie nieoczekiwanie, nagle zaczął mi walić dwumas! Jestem narazie mega wkurzony. Z jednym się uporałem to następne wylazło! I to znienacka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy