Skocz do zawartości
ceroone

Passat B6 wybita maglownica

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mechanik powiedział mi, że jest kilka rodzajów maglownic i nie są niestety kompatybilne. Ma ktoś może tabelkę, w której będzie można sprawdzić po kodzie, które są zamienne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje stuki w koncu ustaly,winny krzyżak kolumny kierownicy,wymiana na nowke urzywke i spokoj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stuki ustaly na chwile ,pozniej zapalila sie czerwona kierownica i okazalo sie spalony silnik magla i sterownik rozwalony ,na wieloklinie taki luz a przy tym ciezko chodzi ze strach ,teraz juz wszystko wymienione i nie to auto, ale mam go dosyc,tyle wsadzilem w przód i zupelnie nie potrzebnie ,robie zdjecia i sprzedaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedz temu mechanikowi że niechaj się idzie i douczy bo maglownice są tylko 2 typy stare i nowe jak kupujesz z wiązką to juz nie ma róznicy sam miałem 3C0 stara instalacja teraz mam 1K1 ale są i 5N0 róznią sie tylko wiązką w stosunku do 3C0 Stara manglownica bez luzów zmieniałem tylko z powodu parkassista

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam podłączam się pod temat ! mój magiel już niestety bardzo mocno cieknie i mam pytanie czy któryś z kolegów zna jakiś zakład regenerujący przekładnie w bydgoszczy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mnie czeka wymiana/regeneracja. Sam nie wiem, co lepsze. Może ktoś z okolic Szczecina ma jakieś doświadczenia z warsztatem, który ogarnie to u nas. Chyba, że jakiś forumowicz chce zarobić to i z 300 kilometrów od Szczecina mogę dojechać.

Stuka już dość długo, w zasadzie to zaczęło chyba zaraz po upływie gwarancji i chyba już nabrało mocy urzędowej by się pozbyć tej dolegliwości ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też mnie czeka wymiana/regeneracja. Sam nie wiem, co lepsze. Może ktoś z okolic Szczecina ma jakieś doświadczenia z warsztatem, który ogarnie to u nas. Chyba, że jakiś forumowicz chce zarobić to i z 300 kilometrów od Szczecina mogę dojechać.

Stuka już dość długo, w zasadzie to zaczęło chyba zaraz po upływie gwarancji i chyba już nabrało mocy urzędowej by się pozbyć tej dolegliwości ...

ja chyba u nich zregeneruje swoją http://regeneracja-kozlowski.pl/dostawa.html

 

2 ata gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy się wybierasz? Ja nic innego niestety nie znalazłem. Byłem u chłopaków http://www.carserwis.szczecin.pl/ zaproponowali kupno nowej i włożenie. Tylko cena troszkę wyższa, nie wiem co wkładam a i gwarancji brak ... Po nowym roku powinienem mieć więcej luzu to chyba odwiedzę tego "Kozłowskiego"

PS Oni są podobno też, gdzieś w okolicach os.Słonecznego. Nie trzeba gonić za miasto a i w Radziszewie chyba jeszcze zamknięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kiedy się wybierasz? Ja nic innego niestety nie znalazłem. Byłem u chłopaków http://www.carserwis.szczecin.pl/ zaproponowali kupno nowej i włożenie. Tylko cena troszkę wyższa, nie wiem co wkładam a i gwarancji brak ... Po nowym roku powinienem mieć więcej luzu to chyba odwiedzę tego "Kozłowskiego"

PS Oni są podobno też, gdzieś w okolicach os.Słonecznego. Nie trzeba gonić za miasto a i w Radziszewie chyba jeszcze zamknięte.

dokladnie tak jak piszesz:) łap namiary na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanko do tych co mają problem z przekładnią, czy puka wam przekładnia na dziurach bez wzgledu czy najedziecie prawym czy lewym kolem?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie popukiwala tylko z lewej strony i to na kostce brukowej slychac było najmocniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to waliła bez większego znaczenia czy jechałem prosto czy skręcałem,fakt że przy niższych prędkościach. W końcu ją wyjąłęm i rozebrałem na części pierwsze. Te dwie śruby o ktorych sie pisze sa faktycznie do kasowania luzow a dokładnie to tylko jedna z nich. Pierwsza jest wkrecana do oporu ponieważ dociskana jest sprezyna i sama niweluje ewentualne luzy natomiast drugą już można dokecic o ile jest to fizycznie możliwe. W moim przypadku dałem dotoczyć nowe z większym odsadzeniem a to po to, aby mocniej dokrecić. Z tego co zaobserwowałem to wycierają się pseudo plastikowe nakładki na tłoczkach dociskających listwę zębatą do obudowy i to właśnie one są powodem "strzelania". Oczywiście cały magiel został wyczyszczony i potraktowany nowym smarem. Po ponownym montaży miłe zaskoczenie. Cisza, zupełnie lżej się kręciło kierownica, lecz moja radośc trwała zaledwie miesiąc kiedy to na liczniku pojawiła się żołta kontrolka kierownicy. Vag wykazał czujnik momentu obrotowego g269-niezrozumiały sygnał. Próbowałem przeprowadzić kalibrację ale niestety bez efektów. Najdziwniejsze jest to że bład się pokazuje kiedy skreca sie w prawo. Następna zagadka jest to że oprocz błedy nic sie nie działo tzn mozna bylo normalnie jeździć ale też nie za długo bo dziś podczas jazdy z żółtej kierownicy zrobiła sie czerwona, sygnał dzwiekowy i brak wspomagania. Pomaga ponowne uruchomienie auta ale nie na długo. Wydaje mi się że nie obejdzie się bez wymiany całej maglownicy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokladnie tak jak piszesz:) łap namiary na pw

 

 

No u mnie już cisza :) Przekładnie brałem bezpośrednio u Kozłowskiego. Szczerze polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie z kolei auto jest jakby niestabilne przy prędkościach 130-180km/h. Niemal stale trzeba ruszać minimalnie kierownicą, bo ma tendencję do myszkowania.

Stuków zero.

o co biega??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest problem (raczej) z maglownicą - walenie na bruku czy przejeździe kolejowym, poza tym luz w kierze.

Odstawiłem do fachowców i czekam na diagnozę.

Mam zamiar regenerować tutaj:

http://hydrosystem.pl/pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maglownica po regeneracji j/w. Stuki zniknęły, kiera nieco ciężej chodzi , ale ogólnie jest w porządku. Auto jakby sztywniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kiera nieco ciężej chodzi

 

wyrobi się niebawem, też tak miałem ;) jak zrobiłeś maglownicę to wymień od razu drążki kierownicze na nowe (te długie co odchodzą od maglownicy) ;) Szkoda żeby minimalne stuki od drążków znowu niszczyły maglownicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tym, ale dziwnym trafem zupełnie nieoczekiwanie, nagle zaczął mi walić dwumas! Jestem narazie mega wkurzony. Z jednym się uporałem to następne wylazło! I to znienacka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności