Skocz do zawartości
ceroone

Passat B6 wybita maglownica

Rekomendowane odpowiedzi

t nowak daj znac jak już będziesz po regeneracji czy coś pomogła regeneracja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od pewnego czasu też drażnią mnie stuki z maglownicy. Czy zna ktoś kogoś kto robi to (regeneracje)w obrębie Częstochowy i okolic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwietniu regenerowalem swoja maglownice juz teraz nadaje sie tylko do wymiany.Mam juz druga,i mam pytanie czy wymieniac samemu czy lepiej oddac do serwisu (jakies kodowania idp).Ma ktos jakies doswiadczenie,ewentualnie jakis maly opis by sie przydal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,posiadam problem z dziwnym "stukotem". Mianowicie jest on niereguralny, slychac go jakby z prawej strony przedniego zawieszenia badz na srodku, ostatnio zaczal sie pojawiac przy gwaltownym hamowaniu. Czasami przy ruszaniu slysze odglos uderzenia jakby ktos uderzyl czyms metalicznym w podloge. Slychac taki dziwny przeskok, badz uderzenie. 2 razy zdazylo sie, ze stalem w miejscu i skrecilem kierownica i doszedl ten dziwny metaliczny dzwiek. Zazwyczaj jest to zaraz po ruszeniu, po skrecie. Czasami potrafi 2 dni sie nie odzywac..... Przy mocnym szarpnieci kierownica w lewo slychac dziwny metaliczny odzew... W czym jest probem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

być może są to zużyte tuleje wahacza...nie ma co gdybać jedź na stacje diagnostyczną lub do mechanika to Ci powiedzą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie stwierdzono w ASO, że maglownica do wymiany i wręczono kosztorys z dużą ilością zer po 7 czy 8 z wymianą :D Nie wymieniłem, od tego czasu przejechałem 20tyś i zaliczyłem dwóch mechaników. Żaden nie stwierdził uszkodzenia , nie ma luzów nic nie cieknie. Natomiast teraz podczas jazdy (a szczególnie w prawo :D ) słychać stuki i stawiam na maglownicę.

 

PS:.... lub pompę olej, lub ...jak to w B6 innej usterce :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych co likwidowali luz na maglownicy.

 

Panowie jak dostać się do tej śruby w maglownicy do regulacji po lewej stronie (patrząc w kierunku jazdy). Prawą dokręciłem jedna kreskę, jest lepiej ale jeszcze nie to. Jakim kluczem??? Nie pytam o rozmiar :D Z tych co mam, a mam ich dość sporo żadnym nie mogę tam podejść. I jeszcze jedno pytanie co jest pod tą gumką która siedzi w nakrętce, nie ma tam jakiejś kontry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie do tych co likwidowali luz na maglownicy.

 

Panowie jak dostać się do tej śruby w maglownicy do regulacji po lewej stronie (patrząc w kierunku jazdy). Prawą dokręciłem jedna kreskę, jest lepiej ale jeszcze nie to. Jakim kluczem??? Nie pytam o rozmiar :D Z tych co mam, a mam ich dość sporo żadnym nie mogę tam podejść. I jeszcze jedno pytanie co jest pod tą gumką która siedzi w nakrętce, nie ma tam jakiejś kontry?

 

Ze swojego doswiadczenia Ci powiem ze przyczyniasz sie tym do nieuniknionej wymiany magla,zostaw tak jak jest i jezdzij nie nasluc***ac albo szukaj drugiej.Ja swoja wymienilem na uzywke ale juz po roku dala d...,luzow nie ma ale od czasu do czasu zapala sie zolta kierownica,servis blad wykasuje i po miesiacu znowu sie zapala aale mozna z tym zyc napewno jest to przyjemniejsze niz te stuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co się może popsuć skoro już jest popsuta... gorzej chyba być nie może? I tak będzie do wymiany ale jeszcze nie teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarsyb.

U mnie mechanik poluźnił śruby mocowania od magla, tak, że opuściła się na dwa-trzy cm. Miał lepsze dojście i wtedy regulował. Nie wiem, czy pod tą gumą jest jakaś kontra. Nic nie mówił a ja nie widziałem żeby dwoma kluczami coś majstrował. Dokręcaj równomiernie z obu stron, bo wybije się więcej.

Po dokręceniu o dwie kreski z każdej strony od 20tkm mam spokój z maglem.

M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dzięki Maciej. O to mi chodziło. Podziękował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A proszę Cię bardzo :607:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w koncu znalazłem odpowiedni temat , wymienilem wszystko co idzie wymienic i stuka dalej ,najbardziej slyszalne sa stuki gdy jade po kostce brukowej , z tego co tu wyczytalem zostala mi regulacja i dociagniecie maglownicy ,jesli mozna to czy mozliwe jest jakies foto z widokiem tych śrub ,z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema. Fotki niestety nie mam, ale łatwo znajdziesz te śruby. Bez kanału niestety się nie obejdzie. Znajdują się za aluminiową belka łącząca oba wahacze (pewnie ma to jakąś fachową nazwę której nie znam). Dojście jest od tyłu, z tunelu gdzie znajduje się rura od wydechu, trzeba delikatnie odgiąć osłonę silnika wspomagania (cienka blaszka) i po prawej i lewej stronie znajdują się dwie śruby na 17 klucz. O ile prawą się da jeszcze jakoś dokręcić to z lewą jest straszny problem... mi się nie udało, i popsułem tylko łeb śruby. Dałem sobie spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a mi własnie z lewej bardziej stuka , popatrze moze tak zle nie bedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko pamiętaj że dokręca się obie i tyle samo bo inaczej będzie kicha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i kicha , dwie godziny walki i sruba ani drgneła, oplaca sie wyjac magiel i dokrecac na stole, ile biora za taka operacje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewa? nie wiem ile biorą, ale to nie pomoże na długo. Ja dałem sobie spokój i szukam pewnej używki. Tobie też tak radze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doświadczenia z maglownicą mam co prawda z Opla, ale powiem wam, żebyście nie słuchali mechaników.

Ja zanim doszedłem, co jest przyczyną odwiedziłem kilku mechaników, ASO i wszędzie diagnozowali maglownicę.

A już jak klient wspomni, że to może maglownica, to pozamiatane - diagnoza jest oczywista.

Prawdziwą przyczyną były wytłuczone poduszki amortyzatora.

Tutaj masz link do opisu objawów, bo są bardzo mylące, zwłaszcza jak cały czas idziesz w kierunku maglownicy. Wiadomo, Passat ma inne zawieszenie, ale może coś pomoże.

http://www.opelastrag.seonetshop.pl/objawy-zuzycia-poduszek-amortyzatora-w-astrze

Na twoim miejscu wymienił bym wszystkie elementy metalowo gumowe zawieszenia. Nawet te najmniejsze. Zazwyczaj jest jakaś tuleja gumowa za 15 zł, ale wymiana trudna i kosztuje 150zł, mechanik mówi że jest jeszcze OK, a to właśnie ta guma stuka, bo drążek w niej siedzący dostaje luzu i obija się o inny element.

Maglownica to bardzo trwały element i naprawdę trzeba by się postarać żeby miała luzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od wymiany wszystkiego sie zaczeło ,nawet kola byłem wywazyc i stuka i puka im mniejsza nie rownosc ,tym stuki konkretniejsze ,najbardziej słychac na kostce brukowej , jak bym znalazł moze jakis manual z demontażu magla to było by super wszystko jest a tego nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności