Skocz do zawartości
andrzejx

Passat B6 - sprężarka klimatyzacji

Rekomendowane odpowiedzi

To bez rozbierania całego kokpitu się nie obejdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.drive2.ru/l/7707609/

To bez rozbierania całego kokpitu się nie obejdzie?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

masz tu strone przetłumacz sobie na polski tam jest wszystko opisane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie masz vag-a żeby dokładniej sprawdzić?

 

No chyba czas żeby kupić. Jest tego trochę na allegro. Polecił byś jakiś w rozsądnej cenie. Będę wdzięczny za jakiś link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

szkoda kasy, te skanery sa bardzo lipne i nie wygadne w obsłudze (juz nie wspomne o kodowaniu itd)

wpisz lepiej na olx słowo klucz vcds i spokojnie kupisz to co ci jest potrzebne juz za 100pare zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo wpisz w google VAG 007 i też będzie. Ostatnio zamawiałem, bo miałem starszą wersję 003 i nie działała poprawnie z A6 C7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 4,2Nm a ciśnienie czynnika 8-8,5.

Czyli mieszczę się w objawach padniętego zaworu?

Jakie są prawidłowe wartości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam ile trzeba wlać do układu oleju, praktycznie wszystko idzie do wymiany oprócz parownika, znalazłem gdzieś wartości 110 i 160ml do tego samego modelu passata b6, ktoś zna dokładną wartość ?

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten zawór sterujący można w aso dostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ASO cały kompresor. Zawory są tylko w zamiennikach z tego co wiem. Podaj numer kompresora to może się coś dopasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja się przyłącze z swoim problemem klimy. A więc klima nabita, szczelna a załącza się kiedy chce, nieraz po przejechaniu kilku kilometrów. AC włączone klima nie startuje wentylatory nie ruszają. Dzisiaj przejechałem 8 kilometrów i nic, zaglądam pod mache, wętylatory nie startują, małe przygazowanie na postoju i wentylatory odpalił i klima zasuwa. Po chwili wyłączyłem AC i włączyłem i znowu klima nie chodzi, szlak mnie trafił, poszłam po piwo a teraz z nerwów na forum. Macie jakieś pomysły co może dolegać klimatyzacji. Nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia itp.W mojej mieścinie to klimatologów że ohoho wszyscy mają maszyny do nabijania i na tym kończy się ich wiedza. Tak się zastanawiam nad tym zaworem kompresora, może to jego coś boli?

Edytowane przez Poni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie można sprawdzić też (choć to nie dokładny pomiar) przy pomocy VCDS'a (ktoś w okolicy na pewno ma to urządzenie). Bez tego to wróżenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz byłem w aucie trochę pokombinować. Odpalam auto klima start i hula! Grom jasny wie co ona tak kaprysy, raz załącza po minucie raz po 15.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz byłem w aucie trochę pokombinować. Odpalam auto klima start i hula! Grom jasny wie co ona tak kaprysy, raz załącza po minucie raz po 15.

 

Objaw wskazuje na uszkodzony zawór sterujący w kompresorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I pewnie od tego zacznę najwyżej stracę stówkę za zawór. Tylko u licha jak tam dojrzeć jakieś numery, bo na sprężarce też jakoś nic nie widzę, kanał będzie potrzebny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kanał będzie potrzebny?

Tak. Od spodu powinieneś zlokalizować naklejkę z nr. oe. kompresora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz - nie uciekniesz od "napełniaczy", bo musisz spuścić czynnik i później napełnić układ.

Kolejna - podaj nazwę kompresora i może po tym da się ustalić zaworek. Inaczej demontaż i dopasowanie czegoś z katalogów, bo chyba jeden rodzaj w B6 nie był.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciśnienie można sprawdzić też (choć to nie dokładny pomiar) przy pomocy VCDS'a (ktoś w okolicy na pewno ma to urządzenie). Bez tego to wróżenie.

Ponawiam wiec pytanie- jakie są prawidłowe wartości ciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ponawiam wiec pytanie- jakie są prawidłowe wartości ciśnienia?

LP 2 bary

HP będzie uzależnione od wielu czynników Temp. zew. , kondycja układu AC , kompresora , czystość chłodnic , ilość czynnika w układzie itp. itd.

Przyjmijmy 10 , 15 barów.

Mowa o ciśnieniach podczas pracy układu AC.

Edytowane przez waski1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności