szczupak28 Zgłoś #1 Napisano 1 Czerwca 2011 Witam.Panowie co może być przyczyną jak autko bardzo dymi przy każdej zmianie biegów , a jak wciśnie sie ostro pedał gazu to za autkiem ciemno.Dym czarny.Silnik 110 AFN . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 1 Czerwca 2011 wtryski lub olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #3 Napisano 1 Czerwca 2011 oleju autko nie bierze ma 230 w orginale najechane , ma power boxa i silnik 140 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #4 Napisano 1 Czerwca 2011 Nieszczelność w układzie dolotowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #5 Napisano 1 Czerwca 2011 Madzia a skad ty takie rzeczy wiesz? Układ dolotowy jest oki!!!!!!!! sprawdzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #6 Napisano 1 Czerwca 2011 Panowie co może być przyczyną jak autko bardzo dymi przy każdej zmianie biegów , a jak wciśnie sie ostro pedał gazu to za autkiem ciemno.Dym czarny.Silnik 110 AFN Witam Nie ma powodów do niepokoju. To legendarna i niezniszczalna jednostka napędowa. Prawie każdy tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #7 Napisano 1 Czerwca 2011 wiem kolego no ale kopci mi okropnie i mi to podnosi ciśnienie........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #8 Napisano 1 Czerwca 2011 Madzia a skad ty takie rzeczy wiesz? Układ dolotowy jest oki!!!!!!!! sprawdzałem. Ano wiem bo kiedyś też miałam TDI tylko że 90KM i okropnie mi kopcił na czarno a przy tym syczał przy dodawaniu gazu i okazało się że była dziura na tym krótkim grubym wężu przy EGR ale nie było jej widać na pierwszy rzut oka dopiero po zdemontowaniu go wyszła przyczyna dymienia.Po wymianie spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #9 Napisano 1 Czerwca 2011 Magda o który wąż ci chodzi? Masz jakąś fotkę by wstawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #10 Napisano 1 Czerwca 2011 No niestety fotki nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #11 Napisano 1 Czerwca 2011 (edytowane) Od zawsze tak dymil czy od jakiegoś czasu ? Ja bym jednak obstawiał na nieszczelność pomiędzy turbiną a intercoolerem też tak miałem . Ja początkowo też nie widziałem nieszczelności ale po wymianie na fmic znalazłem niewielką dziurke w zdemontowanej rurze od intercoolera. Dostawał paliwo a powietrza mniej i dlatego dymił. Zdejmij zderzak i dokładnie się przyjrzyj wszystkim rurką. Lub tak jak Magda pisze za intercoolerem Edytowane 1 Czerwca 2011 przez matho78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #12 Napisano 1 Czerwca 2011 Oki sprawdze to...........a wtryski mogą być? Ale lekko pali nawet w mrozy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #13 Napisano 1 Czerwca 2011 a filtr powietrza wymieniales Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #14 Napisano 1 Czerwca 2011 tak wymieniam zawsze z olejem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo87 Zgłoś #15 Napisano 1 Czerwca 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31291&highlight=dymi+przy+dodawaniu+gazu powinno pomóc a zaczelo dymic dopiero po podniesieniu mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #16 Napisano 1 Czerwca 2011 Mocy auto ma mase , Paski po lifcie i mazdy i Hondy siadają przy nim no ale to dymienie mnie męczy okropnie.100 km/h mam w momencie 1,2 to z miejsca jak depne to koła się kręcą w miejscu ....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #17 Napisano 1 Czerwca 2011 tak wymieniam zawsze z olejem a ile kilometrow temu? moze jednak sie zabrudzil. ja raz musialem zmieniac wczesniej bo kopcil jak stary kamaz. po wymianie zero czarnego dymu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sognoname Zgłoś #18 Napisano 1 Czerwca 2011 ja miałem podobny problem, i wyczysciłem dokładnie ta rure ktora idzie od egr do intercolera, byla zalana olejem dlatego dymil. po dokladnym wyczyszczeniu 0 dymu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #19 Napisano 1 Czerwca 2011 Panowie wezme wyczyszcze caly uklad dolotowy.......i dokladnie sprawdze , zobaczymy co bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #20 Napisano 1 Czerwca 2011 masz boxa, a nie pro tunning - momentu masz pewnie duuużo na dole obrotów (dawkę pewnie masz na pompie spooorą) i stąd dymienie. jak wtryski zdrowe i nie leją, to bym się nie przejmował ;] ale moc i moment lepiej zbadać na hamowni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach