Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Panowie co może być przyczyną jak autko bardzo dymi przy każdej zmianie biegów , a jak wciśnie sie ostro pedał gazu to za autkiem ciemno.Dym czarny.Silnik 110 AFN .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtryski lub olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oleju autko nie bierze ma 230 w orginale najechane , ma power boxa i silnik 140 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność w układzie dolotowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Madzia a skad ty takie rzeczy wiesz? Układ dolotowy jest oki!!!!!!!! sprawdzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co może być przyczyną jak autko bardzo dymi przy każdej zmianie biegów , a jak wciśnie sie ostro pedał gazu to za autkiem ciemno.Dym czarny.Silnik 110 AFN

 

Witam

 

Nie ma powodów do niepokoju.

To legendarna i niezniszczalna jednostka napędowa.

Prawie każdy tak ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem kolego no ale kopci mi okropnie i mi to podnosi ciśnienie........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Madzia a skad ty takie rzeczy wiesz? Układ dolotowy jest oki!!!!!!!! sprawdzałem.

Ano wiem bo kiedyś też miałam TDI tylko że 90KM i okropnie mi kopcił na czarno a przy tym syczał przy dodawaniu gazu i okazało się że była dziura na tym krótkim grubym wężu przy EGR ale nie było jej widać na pierwszy rzut oka dopiero po zdemontowaniu go wyszła przyczyna dymienia.Po wymianie spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Magda o który wąż ci chodzi? Masz jakąś fotkę by wstawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety fotki nie mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze tak dymil czy od jakiegoś czasu ?

Ja bym jednak obstawiał na nieszczelność pomiędzy turbiną

a intercoolerem też tak miałem .

Ja początkowo też nie widziałem nieszczelności

ale po wymianie na fmic znalazłem niewielką dziurke w zdemontowanej rurze od intercoolera.

Dostawał paliwo a powietrza mniej i dlatego dymił.

Zdejmij zderzak i dokładnie się przyjrzyj wszystkim rurką.

 

Lub tak jak Magda pisze za intercoolerem

Edytowane przez matho78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki sprawdze to...........a wtryski mogą być? Ale lekko pali nawet w mrozy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a filtr powietrza wymieniales

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wymieniam zawsze z olejem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocy auto ma mase , Paski po lifcie i mazdy i Hondy siadają przy nim no ale to dymienie mnie męczy okropnie.100 km/h mam w momencie 1,2 to z miejsca jak depne to koła się kręcą w miejscu .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak wymieniam zawsze z olejem

 

a ile kilometrow temu? moze jednak sie zabrudzil. ja raz musialem zmieniac wczesniej bo kopcil jak stary kamaz. po wymianie zero czarnego dymu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja miałem podobny problem, i wyczysciłem dokładnie ta rure ktora idzie od egr do intercolera, byla zalana olejem dlatego dymil. po dokladnym wyczyszczeniu 0 dymu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wezme wyczyszcze caly uklad dolotowy.......i dokladnie sprawdze , zobaczymy co bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz boxa, a nie pro tunning - momentu masz pewnie duuużo na dole obrotów (dawkę pewnie masz na pompie spooorą) i stąd dymienie.

jak wtryski zdrowe i nie leją, to bym się nie przejmował ;]

ale moc i moment lepiej zbadać na hamowni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności