jarucki Zgłoś #141 Napisano 3 Kwietnia 2010 albo wypiaskować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #142 Napisano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) albo wypiaskować no to teraz walnąłeś jak łysy czupryną o kant kuli... jak wypiaskujesz, to życzę Ci powodzenia z wypolerowaniem koła. uszkodzenia felgi będą niemal nie odwracalne, a nawet jeśli będzie tylko delikatnie to i tak współczuje osobie która będzie to polerować. do ściągania farby, lakieru, podkładu etc najlepszym rozwiązaniem jak pisałem jest scansol (są podobno podobne środki, ale nie sprawdzałem więc nie będę w ślepo polecał). Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez witek-b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #143 Napisano 3 Kwietnia 2010 no to teraz walnąłeś jak łysy czupryną o kant kuli...jak wypiaskujesz, to życzę Ci powodzenia z wypolerowaniem koła. uszkodzenia felgi będą niemal nie odwracalne, a nawet jeśli będzie tylko delikatnie to i tak współczuje osobie która będzie to polerować. do ściągania farby, lakieru, podkładu etc najlepszym rozwiązaniem jak pisałem jest scansol (są podobno podobne środki, ale nie sprawdzałem więc nie będę w ślepo polecał). To racja! Piaskowanie, tak ale nie z myślą o polerowaniu! Tylko powtórnym malowaniu. Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #144 Napisano 3 Kwietnia 2010 Jaruckiego nie znacie hehe tylko,że dużo ludzi to czyta i ktoś może wziąć to na serio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #145 Napisano 3 Kwietnia 2010 Najlepsze i najlatwiejsze to jest szkielkowanie:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #146 Napisano 8 Kwietnia 2010 cieżko okreslić nie widząc koła na żywo, ale podejrzewam że po długiej i mozolnej robocie rysy przejdą, gorzej z tymi uszkodeniami na rantach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #147 Napisano 9 Kwietnia 2010 Kolega kupił takie 19" od S-line (org.audi) i ma takie uszkodzenia, czy da się to usunąć i czym najlepiej to zrobić, czy zwykła polerka da rade? Oczywiście że się da...Tylko z tych fotek nie wynika jak głebokie są rysy i nie wiadomo czy sama polerka da radę.Jeżeli będą za głębokie to raczej zrobi to zakład który się w tym specjalizuje. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #148 Napisano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) Kolega kupił takie 19" od S-line (org.audi) i ma takie uszkodzenia, czy da się to usunąć i czym najlepiej to zrobić, czy zwykła polerka da rade? Ja bym to zrobił bez problemu ty rysy na rancie też bym usunął i wcale nie miałoby to wpływu na późniejsze wywarzanie, po prostu trzeba to robić z głową, a nic nie zepsujesz. W poprzednich postach pokazałem felgi od audi rs6, które miały takie same głębokie rysy na rancie i teraz nie ma po nich śladu. Do usunięcia? Ja używałem szlifierki pneumatycznej z krążkiem ściernym ale można też wiertarką tylko naprawdę z wyczuciem, a jeśli nie masz delikatnej ręki to rób to ręcznie aż uzyskasz odpowiedni efekt oczywiście papierem ściernym. Pozdro Arek Edytowane 9 Kwietnia 2010 przez aro555222 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unek83 Zgłoś #149 Napisano 9 Kwietnia 2010 albo wysodować..są dwie firymy w polsce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #150 Napisano 10 Kwietnia 2010 A któryś z kolegów podjoł by się tego? i ile by to kosztowało? Felgi są ogólnie nowe były na audi a8 na wystawie i podobno nie jeździły po drodze (ale skądś te rysy sie wzieły...)Chciał bym trochę ładniejszy efekt niż teraz jest i usunąć te rysy. Same zarysowania nie są głębokie i na aucie tego zbytnio nie widać (foto) ale jeżeli można to usunąć to wolał bym się ich pozbyć. Słyszałem że ten wzór jest bardzo podatny na polerowanie oraz łatwy i przyjemny do roboty. ( Po przeczytaniu waszych postów wydaje mi się że wnioskujecie że jest nie wiadomo ile tych rys uszkodzone są tylko dwie felgi z 4 i te uszkodzenia co pokazałem na foto powtarzają się ,zrobiłem po prostu więcej fotek tych samych rys żeby dokładniej było widać co i jak a na rancie jest tylko jedno uszkodzenie to na zdięciu nr.5 powyżej. Więc tragedi nie ma. Najgorzej uszkodzona jest ta felga którą widać na passacie poniżej ) Aha na ostatnim foto widać felgę 19 i 18 tyle że ta 18 jest polakierowana na srebrno chciał bym z nią osiągnąć taki efekt jaki jest TERAZ w 19 trudno to zrobić??? Ja bym się tego podjął z chęcią ale koszt wysyłki felg do Irlandii (20e) w jedną stronę to się nie opłaca hehe, tak jak mówiłeś są łatwe do polerowania. Jak już pisałem byłbym w stanie to zrobić i usunąć wszystkie te ryski co są na felgach. Co do 18'', musiałbyś je wyszlifować (same fronty) i je na nowo wypolerować, a środki zmatowić i puścić w ciemny kolor. Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #151 Napisano 10 Kwietnia 2010 A co do tych 18 to koniecznie trzeba środki pomalować na ciemno??? Źle będzie to wyglądało jak środki zostaną tak jak są (srebrne) a ramiona wyszlifowało by się i wypolerowało??? Może ktoś ma jakieś foto jak wtedy to wygląda ??? Nie, najgorzej by to nie wyglądało, ja po prostu myślałem, że chcesz aby dokładnie wyglądała tak jak te 19''. Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #152 Napisano 10 Kwietnia 2010 Poszło na priv:) Nie ,chodziło mi o efekt ramion (polerka) na reszcie mi nie zależy bo i tak 18 pójdą na handel... Szczerze jeśli idą na handel to puścił bym je tak jak są Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Makav Zgłoś #153 Napisano 11 Kwietnia 2010 ...a jak waszym zdaniem wyglądały by te felgi po polerce...i czy warto je polerować? http://moto.allegro.pl/item984659934_oryginalne_audi_a8_s8_5x112_idealne_nowy_model.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #154 Napisano 11 Kwietnia 2010 Mareczek288 Ty chcesz te 19 wypolerować cały front czy jak bo ja nie bardzo rozumiem. Ty chcesz polerować 19 czy 18? Pogubiłem się już... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #155 Napisano 12 Kwietnia 2010 witam koledzy, naszła mię chęć spolerowania sobie felg lecz nie wiem czym usunąć lakier, jest na to jakiś środek chemiczny?? Czy najlepiej piaskowanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareczek288 Zgłoś #156 Napisano 12 Kwietnia 2010 Mareczek288 Ty chcesz te 19 wypolerować cały front czy jak bo ja nie bardzo rozumiem. Ty chcesz polerować 19 czy 18? Pogubiłem się już... Chce wypolerować 19" całe aluminium bez wnętrza ramion tak aby uzyskać efekt ładniejszy niż teraz nowe mają nie koniecznie lustro, natomiast w 18" chciał bym ściągnąć srebrny lakier i wypolerować tak by uzyskać efekt jaki teraz 19" mają i także nie ruszać wnętrza ramion... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #157 Napisano 12 Kwietnia 2010 witam koledzy, naszła mię chęć spolerowania sobie felg lecz nie wiem czym usunąć lakier, jest na to jakiś środek chemiczny?? Czy najlepiej piaskowanie?? scansol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sparki83 VR6 Zgłoś #158 Napisano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) widze rozmowa o polerce to pokaże coś od siebie to było w moim poprzednim wozidle wypolerowane bylo kolektor dolotowy,pokrywa zaworów,glowica,parownik,alternator,podatawa filtra,aparat zapłonowy,i inne żeczy ktore juz nie pamietam moje felgi przeważnie zaczynam papierem 200 ale to zalerzy od wrzerów jakie sa na felgach i lece pokolei jak najmniejszymi skokami ziarnistosci papieru co daje lepszy efekt blyszczenia,głowice zaczynalem od 60 i tak dalej a poaste jaka używam to oczywiscie AUTO SOL Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez sparki83 VR6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #159 Napisano 12 Kwietnia 2010 scansol a może ktoś mi po krotce opisać jak stosuje się ten preparat, czy tylko wystarczy użyć tego czy razem z tym trzeba też stosować papier ścierny, a może lepiej bez chemikalii i samym papierem ściernym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #160 Napisano 12 Kwietnia 2010 a może ktoś mi po krotce opisać jak stosuje się ten preparat jak na opakowaniu -nakłądasz pędzlem, czekasz, ściagasz szpachelką zy razem z tym trzeba też stosować papier ścierny nie, po sciągnieciu najpierw lakieru, a potem podkłądu dopiero wchodzisz z papierem , a może lepiej bez chemikalii i samym papierem ściernym?? zajedziesz się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach