jacenty02 Zgłoś #201 Napisano 11 Lipca 2011 i co waliles to na goly poler? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #202 Napisano 11 Lipca 2011 a jak?? na goly poler i tak jak pisalem wczesniej polerka stracila troche z blasku tylko po tym a alu zabiezpieczone i nie trzeba polerowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtin Zgłoś #203 Napisano 7 Sierpnia 2011 Wszystkie 4 felgi na gotowo: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #204 Napisano 7 Sierpnia 2011 Wszystkie 4 felgi na gotowo: Polerka cudo! Dużo pracy Cię to kosztowało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #205 Napisano 7 Sierpnia 2011 Polerka cudo! Dużo pracy Cię to kosztowało? każda dobra polerka wymaga dużo czasu i masę pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #206 Napisano 7 Sierpnia 2011 każda dobra polerka wymaga dużo czasu i masę pracy Źle to ująłem chodzi mi bardziej "jak dużo"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki93 Zgłoś #207 Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) Witajcie. Jak sporo osób na tym forum mam polerowane felgi. Zaraz po odbiorze od fachowca, były fantastyczne, no ale wiadomo - efekt nie jest wieczny. W trakcie jazdy piasek, kurz, czy inne paprochy tworzą mikrorysy, które pasowałoby usuwać żeby efekt utrzymywał się jak najdłużej. Po zimie postanowiłem przepolerować swoje felgi. Do tego celu mam zakupioną pastę Meguiars Finishing Polish, która podobno jest świetna i polecana. Mój problem polega na tym, że ta pasta sama z siebie tworzy mikrorysy, zamiast usuwać to ich dodaje :hehe Co mogę robić źle? Koła idealnie oczyszczone, pastę nakładam i wcieram palcem żeby wykluczyć możliwość rysowania szmatką, a ścieram mikrofibrą (zanim pasta zaschnie) i rysy powstają :dupablada Macie jakieś metody? Jakieś podgrzewanie pasty? Czy coś? Wiem, że ten stop aluminium, z którego są te koła jest oporny, no ale do tego stopnia? Drodzy koledzy i koleżanki, pomóżcie Edytowane 22 Lutego 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #208 Napisano 21 Lutego 2015 Ja swoje piłuję Autosolem jeżeli są większe rysy, czy też ślady po łamagach na myjni, jak im się chemii na koła psiknie... Jeżeli mam delikatne ryski lub po prostu chcę odświeżyć powierzchnię, to mam kupione "Mothers Mag&Aluminium Polish". Ta pasta jest delikatna nie ścierna jak ten Meg's, którego masz. Z efektów jestem zadowolony - drobne ryski znikają. Docierać można filcem lub mikrofibrą. W tym roku idę na całość i jak odświeżę felgi nakładam powłokę "Carbon Collective Platinum Wheels Coating". Zobaczymy czy jest coś warta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #209 Napisano 22 Lutego 2015 Mothers Mag&Aluminium Polish dostałem puchę tego jak brałem obecne felgi i również moę polecic... rącznie trzeba trochę sie namachać ale efekt jest:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #210 Napisano 27 Lutego 2015 Zamieszczone przez zyga_wr Mothers Mag&Aluminium Polish do pielęgnacji polerki jak najbardziej polecam, choć nie wszystkie stopy alu reagują równie dobrze i dają zadowalający efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefistokamil Zgłoś #211 Napisano 24 Marca 2015 ładne felgi to podstawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #212 Napisano 24 Marca 2015 Ja dziś odebrałem moje fele z full renowacji. Kolesie jak odbierałem zalecali mi autosol i dodatkowo byle jaki rozpuszczalnik na szmatkę. Mówi że łatwiej się tak pracuje z tą pastą. Ja osobiście sprawdzę tą teorię na sobie jak tylko przyjdzie okazja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #213 Napisano 24 Marca 2015 autosol jest ok ale zrobiłem juz kilka kompletów felg i wierz lub nie nie zawsze zrobi "bling" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #214 Napisano 25 Marca 2015 Chłopaki mam felgi nie gładkie, prążkowane. Jak lub czym doprowadzić je do porządku. Felgi jak na moim avatarze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #215 Napisano 25 Marca 2015 Miałem takie i polerowałem... ciezki temat kolego. Ta prążkowana "polerka" poktyta jest jakimś twadrym lakierem, kiedyś nawet słyszałem że to jakaś niby folia. Ja swoje na poczatek potraktowałem papierem 180 aż do znikniecia prążków. oczywiście nie ręcznie... taką szlifierka oscylacyjną http://www.port-narzedziowy.pl/product/HITACHI-SV12SG-Szlifierka-oscylacyjna-elektryczna-stopa-kwadratowa-114x100mm-skok-15mm-200W-C/?id=1409 Nastepnie też szlifierką papier 320. Pózniej kolejno papiery wodne juz ręcznie 1000,2000,2500. Po papierach wodnych pasta polerska 3M z zielonym korkirm i twardy pad polerski. Na koniec miekka pianka lub szmata i jakaś pasta wykończeniowa/lekkościerna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #216 Napisano 26 Marca 2015 Miałem takie i polerowałem... ciezki temat kolego.Ta prążkowana "polerka" poktyta jest jakimś twadrym lakierem, kiedyś nawet słyszałem że to jakaś niby folia. Ja swoje na poczatek potraktowałem papierem 180 aż do znikniecia prążków. oczywiście nie ręcznie... taką szlifierka oscylacyjną http://www.port-narzedziowy.pl/product/HITACHI-SV12SG-Szlifierka-oscylacyjna-elektryczna-stopa-kwadratowa-114x100mm-skok-15mm-200W-C/?id=1409 Nastepnie też szlifierką papier 320. Pózniej kolejno papiery wodne juz ręcznie 1000,2000,2500. Po papierach wodnych pasta polerska 3M z zielonym korkirm i twardy pad polerski. Na koniec miekka pianka lub szmata i jakaś pasta wykończeniowa/lekkościerna. Czyli czeka mnie masa pracy dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #217 Napisano 26 Marca 2015 po papierze 320 od razu do 1000 na mokro masakra za duży przeskok a "prążki" to pozostałość po procesie toczenia felgi i pokryty jest bezbarwnym lakierem piecowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #218 Napisano 26 Marca 2015 po papierze 320 od razu do 1000 na mokro masakra za duży przeskok Tak jak mówisz, teraz bym jeszcze użył coś pomiędzy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #219 Napisano 27 Marca 2015 http://allegro.pl/autosol-protective-oil-400ml-spray-do-aluminium-i5211415449.html Co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SemperFi Zgłoś #220 Napisano 7 Kwietnia 2015 Czołem. Mam taki problem: Felgi przygotowane papierami do 2500. Poleruję filcem przy użyciu pasty autosol, widać już połysk, ale wychodzi lekka mgiełka. Użyłem krążka bawełnianego i..... lustro jest, ale zostało mnóstwo malutkich rysek, które widać pod światło. Krążek nowy nie zabrudzony a ryski powstają zgodnie z kierunkiem polerowania więc winny krążek. Mając to na uwadze powróciłem do filcu, i polerka do upadłego. Kiedy już wydaje się że będzie dobrze więc biorę szmatkę i przecieram resztki pasty z felgi i ku mojemu zdziwieniu każdy ruch szmatką powoduje ryski wypróbowałem kilka szmatek, bawełnianych i flanelę i zawsze to samo. Co może być powodem że tak łatwo felga się rysuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach