gregor12311 Zgłoś #21 Napisano 11 Sierpnia 2012 Tak w dodatku pomocą było to że wcześniej była krzywa tarcza i w trakcie hamowania na feldze osiadało się dużo pyłu. Po oględzinach na feldze niema żadnych otarć wszystko równomiernie napylone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgawlik1 Zgłoś #22 Napisano 2 Września 2012 Tak w dodatku pomocą było to że wcześniej była krzywa tarcza i w trakcie hamowania na feldze osiadało się dużo pyłu. Po oględzinach na feldze niema żadnych otarć wszystko równomiernie napylone Witam wszystkich.Również dołączę się do tego wątku gdyż mam podobny problem.Przed wyjazdem w dalszą trasę wymieniłem łożysko w prawym przednim kole bo już buczało.kupiłem SKF podobno bardzo dobre.po przejechaniu 2500km parkując na parkingu coś strasznie zaczęło piszczeć w tym prawym kole.hałas był straszny.chwile pojezdzilem do przodu do tylu i jakby przeszło ale tylko na wyprostowanych kołach gdy tylko skręcę w lewo mocniej to zaczyna trzeć jakby osłona ocierała o tarcze.Zdjąłem koło i nic nie zauważyłem żadnych luzów.Te tarcie to tylko przy skręcie w lewo.Może ma ktoś pomysł jak go wyleczyć.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #23 Napisano 21 Maja 2013 mam to samo, i ni cholery nie wiem co to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitero10 Zgłoś #24 Napisano 5 Listopada 2013 Witam dołączam się do tematu bo mam podobny objaw słychać ocieranie metalu i to coraz bardziej, jest to dzwiek przerywany nie ciągły jakby co obrót koła czy coś. słyszę to jak by z lewej strony i czuć to na pedale, najgorsze jest to że to słychać coraz bardziej. Pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #25 Napisano 5 Listopada 2013 zaglądnij .. zdejmij koło i popatrz..zużyty klocek, i wypchnęło tłok za daleko, podgięta osłona p.błotna, dziura w osłonie tłoczka i stoi tłok... możliwości multum.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #26 Napisano 11 Stycznia 2015 Odgrzewam kotleta. Średnio co pół roku coś mi trze, z reguły ustępuje po dniu/dwóch, zależy ile jeżdżę, więc zakładam że to kamienie/ziarna piasku. Teraz znów z tym walcze :poddajesie Nie ma jakiegoś skutecznego rozwiązania, żeby uniknąć tego w przyszłości? Brzmię jak stara drezyna na zardzewiałych torach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #27 Napisano 11 Stycznia 2015 O ile tarcza nie była wymieniana, tylko klocki przyczyną może być skorodowania na obrzeżach tych tarcz /z obu stron/ po których to nowe klocki ocierają. Inna przyczyna to może: za mocno dociśnięty do tarczy czujnik abs, za długie śruby koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #28 Napisano 11 Stycznia 2015 (edytowane) W moim przypadku chyba mogę wykluczyć wszystko. 2 miesiące temu nowe tarcze i klocki, od 3 tygodni nowy felunek i nic się do tej pory nie działo. Odginałem ciut w te i wewte osłony tarcz i już było idealnie, ale pod koniec jazdy znów pojawił się pisk. Dziwne, że jak nie trze podczas jazdy prosto to trze przy skręcie w jedną bądź drugą stronę i na odwrót. Dźwięk jest tylko już bardzo delikatny. Jutro ściągnę koło i dokładnie obejrzę. Wcześniej ustawało samo, a że tutaj zima jako taka, to leży masa żwirku na drogach. I pełno kałuż. Edit: osłona tarła o tarczę, swoją dolną częścią. Po sprawie. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Krzych_MetFuk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmisiek Zgłoś #29 Napisano 27 Grudnia 2016 (edytowane) witam mam passata b5 fl 130km i taki problem otóż jadąc na wprost i przy prawo skręcie nic się nie dzieje a przy lewo skręcie jadąc i dodając jeszcze gazu to naglę coś trze chrobocze no nie wiem a jak puszcze gaz na zakręcie momentalnie przestaje dodaję że zakręty ok 20-45 stopniowe na większych tego nie ma ( chyba ) mechanik mi powiedział że to turbina mi już powoli siada ale jakoś nie chce mi to przez myśl przejść Edytowane 27 Grudnia 2016 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #30 Napisano 27 Grudnia 2016 Łożysko w którymś kole. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw-pavlo Zgłoś #31 Napisano 27 Grudnia 2016 Albo łożysko albo przegub ale jak dla mnie raczej przegub zewnetrzny Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmisiek Zgłoś #32 Napisano 27 Grudnia 2016 Albo łożysko albo przegub ale jak dla mnie raczej przegub zewnetrzny Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka łożyska idealnie chodzą a przegub zewnetrzny to raczej by strzelal przy ruszaniu przod tyl myslalem jeszcze o przegubie wewnetrznym badz moze od tego bo poduszki silnika i skrzyni tez musze wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #33 Napisano 27 Grudnia 2016 z jakiej strony chrabotanie slychac ? zmien mechanika bo turbawka nie chrabocze a jak jemu cos chrabocze to niech idzie do dobrego lekarza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmisiek Zgłoś #34 Napisano 27 Grudnia 2016 z jakiej strony chrabotanie slychac ? zmien mechanika bo turbawka nie chrabocze a jak jemu cos chrabocze to niech idzie do dobrego lekarza hmmm wydaje mi się że z lewej albo środek nie idzie dokładnie zdiagnozować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #35 Napisano 27 Grudnia 2016 moje auto mnie ostatnio zaskoczyło a mianowicie prawy zacisk z przedniego koła po hamowaniu nie odbił tłoczek tylko trzymał hamulec...na szczęście miałem 1km do domu i udało sie dojechać,felga sie nagrzała dość mocno,tarcz przeżyła ,klocki spalone wymienione,obydwa zaciski przednie zregenerowane (nowe tłoczki,uszczelki itp) nowy płyn hamulcowy i jest ok ,tarcza (ATE) sie nie skrzywiła .od jakiegoś czasu podczas jazdy właśnie miałem takie tarcie-wycie z przerwaniami a myślałem że to wina opony ,okazało sie że to problem z hamulcami,po tej operacji auto hamuje lepiej,wina oczywiście moja ponieważ przy wymianie tarcz i klocków jakieś 10 tys temu nie sprawdziłem dokładnie stanu zacisków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #36 Napisano 28 Grudnia 2016 U mnie tak wahacze a dokladniej koncowki wahaczow. Problem zroziazalem njakis czas pryskajac wd40 pod gunki na koncowkach wahaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nieznamsie91 Zgłoś #37 Napisano 1 Maja 2019 Witam, Mam podobny problem z samochodem. Tarcie metal o metal pojawia się w różnych momentach jazdy, czasem jest to głośny odgłos,najczęściej przy niskich obrotach , przy zwalnianiu, ale niezależnie od hamowania. Na hamulcu nic nie czuć, czasem odgłos pojawia się po skręcie w prawo,jakby w prawych kole. Po przejechaniu 0.5-1 km czasem przechodzi. Pojechałam samochodem na majówkę ,ale trzeba z niej wrócić 150km jeszcze. Pewnie nie znajdę mechanika, ale martwię się czy to coś poważnego. Miałam 2 tyg temu wymieniane 2 wahacze przy tym kole, więc wydaję mi się że mechanik mógł coś schrzanić. Opcja na majówkę to chyba tylko wracać pociągiem :( bo nawet w okolicy nie mają mechanika. Jechać tak do domu czy nie ryzykować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #38 Napisano 1 Maja 2019 Gdzie jesteś na majówce? Może mechanik skrzywił osłonę tarczy hamulcowej? Kamień nie wpadł i nie trze o tarczę? Nie jest to czasem powiązane z załączoną klimatyzacją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nieznamsie91 Zgłoś #39 Napisano 2 Maja 2019 Okolice Ustki, klimatyzacja w ogóle nie była włączona, więc odpada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach