Temex Zgłoś #1 Napisano 23 Maja 2011 (edytowane) Witam, jestem w trakcie montażu klimy manualnej w passacie b3. Mam parę pytań odnoście napięcia. - Po przekręceniu kluczyka i gałki od nawiewów wentylator się załącza, A/C podświetla się, słychać przekaźnik nr 13. Napięcie w komorze silnika jest na presostacie, wentylatorze. Czy powinno być też na wiązce od sprężarki? czy po prostu jest podawany sygnał z presostatu jak jest gaz? - Następna sprawa to obieg wewnętrzny/zewnętrzny. Zamontowałem zbiorniczek podciśnienia, to napewno działa w oparciu o zamykającą się klapkę na podszybiu ale czym to włączyć?, obieg wewnętrzny włącza sie gałka? - wam wentylator też tak głośno chodzi, bo mi jak w ciągniku;] Edytowane 23 Maja 2011 przez Temex braki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 23 Maja 2011 obieg zamknięty włączasz z przycisku zakręconej strzałki obok przycisku AC a napięcie na sprężarkę idzie chyba z przekaźnika a presostat działa jako awaryjny WYŁĄCZNIK sprężarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #3 Napisano 23 Maja 2011 Ja mam taki Panel więc tej szczałki nie mam;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #4 Napisano 23 Maja 2011 Max włącza obieg zamknięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #5 Napisano 23 Maja 2011 No ale pozostają 2 problemy. Napięcie na kompresor i głośny moim zdaniem wiatrak. Po przekręceniu na panelu na 1 nie chodzi mi dmuchawa, na 2,3,4 chodzi, czemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 23 Maja 2011 (edytowane) Napięcie na kompresor Pojawi się jak nabijesz klimę. Można jeszcze zmostkować przewody we wtyczce na presostat aby sprwdzić czy na pewno jest to napięcie na sprzęgło kompresora ale które konkretnie piny to już na szybko nie napiszę. głośny moim zdaniem wiatrak Psiknij czymś w łożyska nadmuchu. Po przekręceniu na panelu na 1 nie chodzi mi dmuchawa, na 2,3,4 chodzi, czemu Opornica-rezystor silnika nadmuchu zaczyna wymiękać, kupno nowego lub wstawienie opornika załatwi sprawę. Moze też sprawe załatwi jak przesmarujesz łożyska nadmuchu. Jak samemu zregenerować rezystor jest opisane na forum, trzeba tylko poszukać. No ewentualnie słabe styki za pokrętłem od biegów nawiewu , trzeba wyczyscić podoginać blaszki i może pojawi się jedynka. Edytowane 23 Maja 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #7 Napisano 23 Maja 2011 Jak zwykle Włodek jesteś niezastąpiony:), a powiedz mi, jak włącze przycisk MAX to napięcie powinno pojawić się w kostce od zaworu magnetycznego? ( rurki podciśnieniowe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 23 Maja 2011 jak włącze przycisk MAX to napięcie powinno pojawić się w kostce od zaworu magnetycznego Zapłon wyłączony-klapa otwarta Zapłon włączony -klapa zamknięta Pierwszy i drugi itd. bieg+NORM-klapa otwarta Pierwszy i drugi itd. bieg + MAX-klapa zamknięta czyli powinno być napięcie na zaworze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #9 Napisano 23 Maja 2011 (edytowane) Zapłon włączony - klapa zamknięta, w moim wypadku chodzi o włączony silnik bo wtedy podciśnienie zaczyna się Tworzyć, znaczy tak sądzę;], chyba że chodzi Ci lebow że jak przekręcę kluczyk i mam podłączone kable do zaworu i wężyki podciśnieniowe to klapa powinna się zamknąć...chociaż siłownik spod spodu jest napędzany przez podciśnienie, tak mi się wydaje. Edytowane 23 Maja 2011 przez Temex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 23 Maja 2011 No ewentualnie słabe styki za pokrętłem od biegów nawiewu , trzeba wyczyscić podoginać blaszki i może pojawi się jedynka.Na pewno to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 23 Maja 2011 tak mi się wydaje. Dobrze Ci sie wydaje. Zapłon włączony lub pracujący silnik ..w ten sposób myślałem. Mając akumulator podcisnienia to jeszcze przez długi czas po zgaszeniu silnika klapa sie otwiera i zamyka włączając tylko zapłon lub nadmuch. Jak nie ma akumulatora podciśnienia to silnik musi niestety pracować aby klapa sie zamknęła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #12 Napisano 23 Maja 2011 Dziękuje za odpowiedzi, zastosuje się do waszych rad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach