kujon Zgłoś #21 Napisano 6 Czerwca 2011 Ludzie ale wy panikujecie komuś sypło się coś i od razu wszystkie maja wade fabryczną kwestia exploatacji samochodu może ktoś kupił auto z przebiegiem 60 tys km i silnik padł po tygodniu a drugi kupił z przebiegiem 240 tys km i auto smiga , ktoś katuje auto to poźniej ma w samochod uzywany nikt nigdy nie wejdzie nie wiesz co kupujesz nawet jak zrobisz 1000 testów i tak nastepnego dnia moze nas zawiesc to po prostu życie , chcecie mniej stresów kupujcie nowe na gwarancji ( tylko te szalone ceny ) a jak narazie jezdzijcie dalej tym co macie serwisujcie a bedziecie jezdzic dalej passat to naprawde dobre autko niezłe wytłumaczenie, nic tylko do Kulczyka na stanowisko do kontaktu z mediami. Czyli typowe wytłumaczenie, trzeba nauczyć się jeździć jak nie to zgonić na pecha. Poczyta kolega trochę o akcjach serwisowych w Stanach także VW i uczy się wymagać od producenta produkcji samochodów a nie bubli. Awarie tych silników to niestety nie jednostkowy przypadek i nie tylko forum tu pojawiają się jednostki, gro tych awarii to serwisy, które uważają że ten silnik to porażka nie z powodu konstrukcji bo ta jest w miarę ale ze względu na zastosowane materiały. Mam nadzieję że nabywcy będą się cieszyć z tego silnika i robić przebiegi po min 500 tyś, ale warto wiedzieć że takie coś może się zdarzyć w tym silniku i gwarantuję że te awarie nie zależą od jazdy, oleju i pecha... zależy tylko od źle dobranego materiału użytego na panewki. Każdy szuka pocieszenia że to pech, może coś innego, ale naprawdę sytuację taką rozumieją tylko osoby, które to przeżyły i nie chodzi o wydaną kasę, ale o tą chwilę kiedy można zauważyć śmierć w oczach jak napęd odmawia posłuszeństwa w czasie jazdy. I to nie tylko w tych wypadkach, ale dochodzą też np. wtryski, a jak tłumaczy się Kulczyk..... leje na to i pisze w pismach to co kolega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SebA0406 Zgłoś #22 Napisano 6 Czerwca 2011 rozumiem jak by padł jeden ale trzy w tej samej firmie http://autokacik.pl/showflat.php?Number=283851782 chyba że mieli tam zdolnego kierowce a tak poza tym próbowałem znaleźć coś w innych krajach i ciężko nic nie słychać oprócz jednego z UK skoda 2008 taxi nie pamiętam jak przebieg Chyba że ktoś ma coś z innych krajów szkoda mi się go pozbywać bo naprawdę fajny egzemplarz mi się trafił BI-Xenon podgrzewana przednia szyba:) i za dobre pieniądze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #23 Napisano 6 Czerwca 2011 rozumiem jak by padł jeden ale trzy w tej samej firmie http://autokacik.pl/showflat.php?Number=283851782 chyba że mieli tam zdolnego kierowce a tak poza tym próbowałem znaleźć coś w innych krajach i ciężko nic nie słychać oprócz jednego z UK skoda 2008 taxi nie pamiętam jak przebieg Chyba że ktoś ma coś z innych krajów szkoda mi się go pozbywać bo naprawdę fajny egzemplarz mi się trafił BI-Xenon podgrzewana przednia szyba:) i za dobre pieniądze kolego, zawsze możesz sprzedać 1.9 i kupić 2.0 TDI i wtedy będziesz pewny, pewny że coś prędzej czy później się spie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hacaj Zgłoś #24 Napisano 17 Lutego 2012 W zeszłym tygodniu zdarzyło mi się dokładnie to samo z moim silnikiem BLS. Auto z drugiej połowy 2008r, przejechane 90 tys, km. Czy słyszeliście o podobnych przypadkach z silnikiem BLS, czy tylko to wada BXE? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagiel Zgłoś #25 Napisano 19 Grudnia 2012 (edytowane) Odswieze troche tego kotleta i dodam, ze mojego BXE z drugiej polowy 2008r przy 129tys. wczoraj spotkało to samo. Zastanawiam sie nad zadzwonieniem do vw i czy ktos probowal walczyc z producentem i wada fabryczna. Szukam juz nowego silnika, zastanawiam sie, czy warto znowu pakowac sie BXE, jest koncepcja zeby zaladowac teraz BKC, podobno sa niewielkie roznice i wiekszosc osprzetu pasuje. Prosze o podpowiedzi. Edytowane 19 Grudnia 2012 przez wagiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pampol88 Zgłoś #26 Napisano 14 Stycznia 2013 (edytowane) hej tez mam bxe 2007 rok jak narazie 211 tys przebiegu i brak awari odpowiedni olej itd itp i wszystko smiga, pozdro ale slyszalem ze sa w tym silniku jakies slabsze panewki? czy to prawda? jesli tak to prosze powiedziec czy to jest bezposrednia przyczyna awari silnika bxe? a jesli tak to czy te panewki da sie wymienic? Edytowane 14 Stycznia 2013 przez pampol88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #27 Napisano 15 Stycznia 2013 hejtez mam bxe 2007 rok jak narazie 211 tys przebiegu i brak awari odpowiedni olej itd itp i wszystko smiga, pozdro ale slyszalem ze sa w tym silniku jakies slabsze panewki? czy to prawda? jesli tak to prosze powiedziec czy to jest bezposrednia przyczyna awari silnika bxe? a jesli tak to czy te panewki da sie wymienic? Panewki są normalne tylko nie ma na nich zamków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartszatki Zgłoś #28 Napisano 12 Marca 2013 A jużsobie upatrzyłem pięknego 1,9...przebieg prawdziwy - sprawdzony 120tys., wszystko jak należy, patrzę na wlepkę, a tu masz ci los - BXE...ryzykował nie będę raczej...eh szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91lv Zgłoś #29 Napisano 13 Marca 2013 A jużsobie upatrzyłem pięknego 1,9...przebieg prawdziwy - sprawdzony 120tys., wszystko jak należy, patrzę na wlepkę, a tu masz ci los - BXE...ryzykował nie będę raczej...eh szkoda Nie przesadzaj, każdy nowszy 1,9 tdi będzie miał te awaryjne panewki, a bxe jako, że jest ich najwięcej to też najwięcej o awariach słychać....Bls i jeszcze jakiś trzeci(nie pamiętam jaki) mają to samo.... Ogólnie jak zadbany to brać i nie panikować !!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #30 Napisano 13 Marca 2013 Ja mam BXE i jakoś słowa złego nie powiem na ten silnik. Przelot praktycznie 240 tyś km podkręcony i co i śmiga cały czas jak ta lala. Czytając posty kilku osób tu uważam, że za bardzo panikują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #31 Napisano 14 Marca 2013 Ja mam BXE i jakoś słowa złego nie powiem na ten silnik. Przelot praktycznie 240 tyś km podkręcony i co i śmiga cały czas jak ta lala. Czytając posty kilku osób tu uważam, że za bardzo panikują. Zgadza sie, panika zżera ludzi. Ja tam tez zlego slowa nie powiem na BXE, wymiana oleju co kazde 15tysi i wszystko ok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #32 Napisano 14 Marca 2013 Ja wymieniam oleje z wszystkimi filtrami co 10 tyś km zawsze z faktu, że podkręcony a raczej ekonomicznie nim nie śmigam ( no może jak jadę z rodzinką). Plus taki że nie ma filtra cząstek stałych, minus panewki bez zamka. Ale ogólnie z silnika jestem zadowolony, więc Panowie nie ma co panikowac tylko śmigac paskami Bo jak będzie miało się coś roz....... to i tak się roz....... obojętnie czy to BXE, BLS czy inny typ silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokey Zgłoś #33 Napisano 16 Marca 2013 B6 2008 1.9TDI BXE wymiana silnika przy przebiegu 130kkm na gwarancji, wlasnie z tego powodu jaki poruszono w tym watku. Dzis ma przebieg 299kkm (czyli na nowym silniku 169kkm) i 105KM@132KM od roku, wszystko ok. Przeglady long life. Podobno nowy silnik dostalem juz wolny od wspomnianej wady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #34 Napisano 16 Marca 2013 (edytowane) Podobno nowy silnik dostalem juz wolny od wspomnianej wady. ściema,no chyba że zamki Ci dospawali p.s Ogólnie to loteria jest,albo się trafi i przekręci panewka-albo nie,a że w 95% wyprodukowanych silników nie,więc szkoda ,,schizować'' i szukać dziury w całym. Edytowane 12 Lipca 2013 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mirek184 Zgłoś #35 Napisano 12 Lipca 2013 Dużo się pisze o silnikach BXE jako awaryjnych, mam znajomego który sprowadza samochody z zagranicy i jego zdaniem najgorszy jest BLS, sam przywiózł kilka aut z uszkodzonym silnikiem o kodzie BLS.Mechanik który naprawia mu te auta również miał kilka przypadków uszkodzonych BLS z dziurą w bloku.Obaj twierdzą żę nie mieli uszkdzonego BXE.Czyli panowie kazdy się może zepsuć,dużo zależy od eksploatacji.Pozdrawiam własciciel BXE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wooju Zgłoś #36 Napisano 14 Października 2013 Rowniez posiadam BXE, poki co 102tys km I bez wiekszych przygod. Nie bardzo znam sie na silnikach i chcialbym sie dowiedziec czym sie objawia ta usterka? Czy da sie ja jakos przewidziec? Jaki jest koszt naprawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #37 Napisano 14 Października 2013 Rowniez posiadam BXE, poki co 102tys km I bez wiekszych przygod. Nie bardzo znam sie na silnikach i chcialbym sie dowiedziec czym sie objawia ta usterka? Czy da sie ja jakos przewidziec? Jaki jest koszt naprawy? nie popadać w paranoje,przy zmianie oleju ,,polatać magnesem po misce'' lub jeśli ktoś zamierza trzymać auto tak jak ja, ok 4-6lat,można przy rozrządzie ściągnąć miskę i obejrzeć dół silnika, konkretny mechanik będzie wiedział co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1562 Zgłoś #38 Napisano 3 Lutego 2014 Witam, Kupiłem niedawno passata b6 1.9 tdi BXE, czytałem troche na temat panewek i ich kiepskiej jakości. Temat dość szeroko opisany na forum skody octavii. Mój b6 był sprowadzony z Francji w 2009 z przebiegiem 125 tyś, do tego czasu w historii serwisowej nie było słowa o wymianie panewek, nastepny własciciel w Polsce zrobił nim 100 tyś i również nie zaglądał. W związku z czym przy wymiane oleju na 230 tyś postanowiłem dla świetego spokoju ściągnąć miskę i zobaczyć chociaż dolne połówki jak wyglądają. Oczywiście dokonałem tego u znajomego mechanika z wieloletnim stażem. Po rozebraniu okazało się że panewki są w super stanie (praktycznie brak zużycia, panewki oryginał VW z logiem Glyco), w związku z czym mój mechanik stwierdził że można spać spokojnie i poskładał wszystko skręcając oczywiście na nowych śrubach korbowodowych. Pasek prod 06/2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #39 Napisano 7 Marca 2014 ktoś orientuje się w kosztach wymiany kompletu rozrządu w serwisie, a prywatnie ?? Zły dział ....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrpl Zgłoś #40 Napisano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Dzisiaj zajzalem do panewek, 87kkm, salon, 1 wlasciciel, narazie zdjelem jedna korbe Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez adrpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach