Skocz do zawartości
passatb5

Koło pompy klimatyzacji.. VR6

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie za milion złotych.. Jak zdjąć to koło/sprzęgło elektromagnetyczne (zwał jak zwał) z pompy klimatyzacji? Odkręciłem tą nakrętkę jedną na środku ale to za chiny nie chce zejść. To jest jeszcze czymś przykręcone czy mam to na chama zdejmować? Z góry dzięki za pomoc od wtajemniczonych.. :dolamam:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dziale b5 jest foto porada i foto ściągacza który może ci się przydać do tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że pompa jest tam chociaż trochę podobna? Aaa.. Nie mogę tego znaleźć, masz linka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety niewiele mi to pomogło.. Myślałem, że da się zdjąć całe to a nie tylko zewnętrzną część.. No nic zostaje cała sprężarka..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślałem, że da się zdjąć całe to a nie tylko zewnętrzną część..

Przecież tam jest opisane i widać na zdjęciach że wszystko jest zdjęte i sprzęgło i koło pasowe, nie da sie zdjąć samego koła bez zdjęcia sprzęgła gdyż sprzęgło jest pierwsze potem koło, to tak jakbyś chciał naprawiać silnik przez rurę wydechową...

 

To co widać na tym zdjeciu to nie jest koło pasowe0cb6d9f31eb7cf94.jpg

Tylko cewka która na zasadzie elektromagnesu przyciaga sprzęgło do koła pasowego i uruchamia kompresor.

 

Może to Ci bardziej uzmysłowi sytuację.

 

attachment.php?attachmentid=53513&stc=1&d=1305911312attachment.php?attachmentid=53512&stc=1&d=1305911312

klim1.jpg

klim2.jpg

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem, że zostaje tylko sprężarka.. Tak sądziłem, że sprzęgło elektromagnetyczne będzie jakieś "super proste" ale chciałem się upewnić, bo nie wiedziałem jak do końca działa.. Chciałem, zdjąć to całe co zaznaczyłem i myślałem, że zostanie tam jakiś mały bolec no ale trudno.. Poza tym, żeby dostać się do sprężarki do VR6 to graniczny chyba z cudem..

 

1538622747.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poza tym, żeby dostać się do sprężarki do VR6 to graniczny chyba z cudem..

 

ja wyciągałem dwa razy sprzężarkę w VR6, zawszę górą :)

 

spuszczasz czynnik, ściągasz pasek, odpinasz przewody i wtyczkę, odkręcasz dwie śruby trzymające sprężarkę, podważasz ją łomem (od dołu) żeby ją zruszyć i targasz w stronę akumulatora a następnie do góry.

 

Raz niefortunnie zawadziłem i urwałem plastikowy kruciec na rurce przy silniku od płynu chłodniczego.

 

I nie wiem dlaczego ale nie mogłem nigdy z powrotem prawidłowo podpiąć przewodów, zawsze coś mi blokowało... Trzeba było troszkę podszlifować uchwyt przewodów i było ok :)

 

Więc da się, do roboty!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności