Skocz do zawartości
lukaszbroz

Nie pracuje na 1 cylinder i kopci na siwo1.8 20v ADR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W mojej audi 80 z silnikiem Passata wystąpił wczoraj błąd

"fuel injectors short to ground cylinder 1"

Kasowanie błędu nic nie pomaga. Objawy są takie ze auto zapala ale ma nierówny bieg jałowy. Do tego po dodaniu gazu strasznie kopci na siwo i czuć benzynę oraz czasami słychać wystrzał w tłumik. Odłączenie wtyczki wtrysku na 1 i 2 cylindrze nie zmienia jego biegu pracy, dopiero odłączenie trzeciego albo czwartego powoduje zgaszenie auta (wtyczki odłączane oddzielnie).

 

Wkręciłem inne świ4ece zmieniłem cewkę i dalej to samo. Przed awaria czasami miałem taka sytuacje, że podczas jazdy czuć było prace bez jednego cylindra. Dodam, że auto ma założony gaz stag4+ valteki i reduktor zavoli.

 

Na czas naprawy wtyczki gazowe odłączyłem ale dalej nic....czy ktoś ma jakiś pomysł?

Edytowane przez lukaszbroz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapieczony/niedrożny wtrysk na pierwszym cylindrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki przebieg ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz sugeruje na wadliwe/zepsute wtryski. Dla pewności podmień jeszcze na chwilę na 1 i 2 cewkę na 3 i 4 cylinder i zobacz czy powtórzy się prawidłowość.

Obstawiał bym też świece, które mogą byc zarzucone nagarem lub wypalone skoro piszesz że pachnie benzyną, ale piszesz że zmieniałeś. Może masz przebicie na kablach do cewki, zobacz czy nie słychać cykania takiego jak skok iskry w okolicy cewek, porusz kablami.

Edytowane przez valdiiaga
błąd w opisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg mojego audi 265 000 silnika passata około 155 000 (swap)

 

Wszystkie objawy ustały. Odłączyłem sterownik i podłączyłem ponownie.

Samochód zapala jeździ nie szarpie i najważniejsze nie puszcza tego siwego dymu nawet po osiągnięciu przez silnik obrotów odcinki.

 

Nie drążę co mogło być przyczyna bo działa i to mnie cieszy...pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wątek z przed kilku lat ale podpinam się bo nie moge założyć nowego a mam też kopcenie. Passek 1.6 benzynka. Bierze olej juz od jakiegos czasu ale teraz padł termostat, mechanik wymienił, wymieniłe też świece bo miałem nowe i okazało się ,ze mechanik źle założył termostat i zgubiłem cały płyn chłodzący po drodzę. Ponieważ miałem zamówiony rozrząd wymieniłem go. Mam teraz taki objaw. Autko zapala od strzała, pracuje całkiem równo, ma moc ale po nagrzaniu tak dymi ze gdy ustawię go na 3000 obrotów to siwo za autem, wydaje mi się ,ze zapach oleju ale nie dam sobie głowy urwać. Widzę ,że chłocom mechanikom nawet nie wyszło założenie rury odmy od skrzyni korbowej bo spadła i lezy osobno. przebieg 260tys, Proszę o dradę co może być i jak temu zapobiec (chciałbym go jeszcze chwile pomęczyć zanim pójdzie na złom)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności