Skocz do zawartości
bajmar

zbiornik pocisnienia, odłączenie klimatyzacji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam układ klimatyzacji (brak chłodnicy),

czy można odłączyć zbiornik podciśnienia?? jest on podłączony do wtrysków wężykiem.. za co to odpowiada? odłączyłem też elektrozawór bo głośno strzelał przy uruchamianiu wentylatorów,

czy ten zbiornik poza klimatyzacją jest do czegoś potrzebny ?? wydaje mi się ze z te wężyki są nieszczelne i "wyją"

czy można zatkać ten wężyk wychodzący z przepustnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te wężyki są nieszczelne, to silnik nierówno pracuje, bo dostaje "lewe" powietrze. Zdejm te wężyki i pozaślepiaj te króćce, do których były podłączone. Zwróć uwagę, żeby zaślepki nie zostały zassane do kolektora, bo może być grubszy problem. Jak to zrobisz, to wtedy będziesz wiedział czy zbiornik podciśnienia był jeszcze do czegoś potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam układ klimatyzacji

Jaki?

Manual czy climatronic..

Po odłaczeniu podciśnienia na akumulator w nadkolu przy manualu będziesz miał zawsze otwartą pierwszą klapę-siłownik pod schowkiem.

Przy climatronicu nic nie będzie działało bo wszystkie klapy są na podcisnienie.

odłączyłem też elektrozawór bo głośno strzelał przy uruchamianiu wentylatorów

Jak elektrozawór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manual, za akumulatorem na błotniku był przykręcony elektrozawór dosłownie strzelał przy przekręcaniu przełącznikiem wentylatorów z "O" na "1".

Tak jak wspomniał woys zaślepiłem kolektor i syczenie/wycie ustało.

(a wszystko przez to, ze mi "mechanik" powiedział ze ten zbiorniczek jest to zwiększania ciśnienia w kolektorze wtryskowym ;/)

 

Dzięki za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"mechanik" powiedział ze ten zbiorniczek jest to zwiększania ciśnienia w kolektorze wtryskowym

Bzdura.

 

---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:16 ----------

 

dosłownie strzelał przy przekręcaniu przełącznikiem wentylatorów z "O" na "1".

A spróbuj wyjać przekaźnik wentylatory -klima (duże oznaczenie 13 lub inne -lewa skrajna strona górny rząd) no ale wtedy znowu nawiewy nie bedą ssie kręcic....a wszystkie biegi są w nawiewach?

Musisz sprawdzić szczelność podciśnień na ten akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik też wywaliłem nr 133 i wentylatory kręcą się normalnie na wszystkich biegach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za akumulatorem na błotniku był przykręcony elektrozawór

Kolego, zrób moze jakieś zdjecie tego elektrozaworu, co on odcina, bo jak elektrozawór, to muszą tam być jakieś rurki podłaczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tutaj jest foto zaworka i rurek:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1323268#post1323268

 

Ale problem rozwiązany odłączyłem to i jest ok.

 

Dodatkowo mogę powiedzieć ze pod tą kwadratową osłonka rurka była przetopiona, warto sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności