bajmar Zgłoś #1 Napisano 7 Maja 2011 Witam, mam układ klimatyzacji (brak chłodnicy), czy można odłączyć zbiornik podciśnienia?? jest on podłączony do wtrysków wężykiem.. za co to odpowiada? odłączyłem też elektrozawór bo głośno strzelał przy uruchamianiu wentylatorów, czy ten zbiornik poza klimatyzacją jest do czegoś potrzebny ?? wydaje mi się ze z te wężyki są nieszczelne i "wyją" czy można zatkać ten wężyk wychodzący z przepustnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #2 Napisano 7 Maja 2011 Jeżeli te wężyki są nieszczelne, to silnik nierówno pracuje, bo dostaje "lewe" powietrze. Zdejm te wężyki i pozaślepiaj te króćce, do których były podłączone. Zwróć uwagę, żeby zaślepki nie zostały zassane do kolektora, bo może być grubszy problem. Jak to zrobisz, to wtedy będziesz wiedział czy zbiornik podciśnienia był jeszcze do czegoś potrzebny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 7 Maja 2011 Witam, mam układ klimatyzacji Jaki? Manual czy climatronic.. Po odłaczeniu podciśnienia na akumulator w nadkolu przy manualu będziesz miał zawsze otwartą pierwszą klapę-siłownik pod schowkiem. Przy climatronicu nic nie będzie działało bo wszystkie klapy są na podcisnienie. odłączyłem też elektrozawór bo głośno strzelał przy uruchamianiu wentylatorów Jak elektrozawór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #4 Napisano 7 Maja 2011 Manual, za akumulatorem na błotniku był przykręcony elektrozawór dosłownie strzelał przy przekręcaniu przełącznikiem wentylatorów z "O" na "1". Tak jak wspomniał woys zaślepiłem kolektor i syczenie/wycie ustało. (a wszystko przez to, ze mi "mechanik" powiedział ze ten zbiorniczek jest to zwiększania ciśnienia w kolektorze wtryskowym ;/) Dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2011 "mechanik" powiedział ze ten zbiorniczek jest to zwiększania ciśnienia w kolektorze wtryskowym Bzdura. ---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:16 ---------- dosłownie strzelał przy przekręcaniu przełącznikiem wentylatorów z "O" na "1". A spróbuj wyjać przekaźnik wentylatory -klima (duże oznaczenie 13 lub inne -lewa skrajna strona górny rząd) no ale wtedy znowu nawiewy nie bedą ssie kręcic....a wszystkie biegi są w nawiewach? Musisz sprawdzić szczelność podciśnień na ten akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2011 Przekaźnik też wywaliłem nr 133 i wentylatory kręcą się normalnie na wszystkich biegach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #7 Napisano 10 Maja 2011 za akumulatorem na błotniku był przykręcony elektrozawór Kolego, zrób moze jakieś zdjecie tego elektrozaworu, co on odcina, bo jak elektrozawór, to muszą tam być jakieś rurki podłaczone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #8 Napisano 11 Maja 2011 Tutaj jest foto zaworka i rurek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1323268#post1323268 Ale problem rozwiązany odłączyłem to i jest ok. Dodatkowo mogę powiedzieć ze pod tą kwadratową osłonka rurka była przetopiona, warto sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach