Skocz do zawartości
POLK

Nowe głośniki w drzwiach - podłączenie kabli - Passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zainstalować nowe głośniki w drzwiach Passata opisał bardzo ładnie kolega DOC:

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21650

 

Ja jednak jestem laikiem w tym temacie a czynność wymiany przednich i tylnych głośników niedługo mnie czeka :) Mianowicie, po odłączeniu oryginalnego głośnika w przednich drzwiach zostaje nam wtyk, który to zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu 1 (foto zapożyczyłem z manuala DOC-a, mam nadzieje, że kolega się nie obrazi). Głośniki które mam posiadają bolce, które z kolei pokazałem na zdjęciu 2. I teraz pytanie, jak tą Passatowską wtycznę podłączyć pod głośnik z tymi dwoma bolcami? Czy należy coś przerobić, dokupić czy coś innego? Być może moje pytanie jest banalne ale dla laika stanowi to nie lada zagwozdkę :)

b933894fb72647f9.jpg

DSCN0882.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dostałeś do głośników kabelki z takimi wsuwkami na te bolce??

ja bym tak kombinował, żeby kabelek połączyć z kabelkami z kostki, zawsze możesz ją wywalić

sam u siebie polutowałem wszystko bez żadnych wsuwek, bolców łączników...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a dostałeś do głośników kabelki z takimi wsuwkami na te bolce??

 

Nie mam wsuwek, mam "gołe" głośniki. Widać, że z tej wtyczki wychodzi kilka kabelków a bolce są 2 :D więc nie wiem ktore kabelki dolutować czy coś :) nie znam się na tym kompletnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie wiesz co i jak to lepiej daj to sąsiadowi co sie troszkę zna

 

do glonka kable sygnałowe z radia, wyciągnij radio z szuflady i powinna być naklejka z rozpiską kostki iso

 

moze cos pomoże

 

 

http://www.audiobas.pl/opis_kostki_iso.html

 

po kolorach kablli dojdziesz

Edytowane przez kiler1410

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi