wektor Zgłoś #1501 Napisano 4 Lipca 2017 To ja w zasadzie o tym samym: albo albo. Poza tym niewiadomo jak by to wyglądało, gdyby jednocześnie załączać oba kolory. A w tym wydaniu to jakoś słabo. O homologację się nie martwię, mam tył tak zrobiony,że postojowe są w ringach i w czasie migania kierunków czerwone zamienia się w pomarańcz. Przeszło już 4 przeglądy i 1 kontrolę drogową :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1502 Napisano 5 Lipca 2017 Ale przecież w nowych audi (i nie tylko) normą jest że drl i kierunek są na jednej taśmie led i że w czasie działania kierunku drl gaśnie a po wyłączeniu normalnie się zapala. Więc z tymi chińskimi kierunkami też nie powinno być problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #1503 Napisano 5 Lipca 2017 Problem z chińskimi LED'ami jest taki, że nie mają w większości homologacji. Te w kierunkach i kratkach, które oferowane są na Ali nie mają więc nie ma znaczenia jak działają bo i tak nie można ich zgodnie z prawem używać. Ale przecież w nowych audi (i nie tylko) normą jest że drl i kierunek są na jednej taśmie led i że w czasie działania kierunku drl gaśnie a po wyłączeniu normalnie się zapala. Więc z tymi chińskimi kierunkami też nie powinno być problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #1504 Napisano 5 Lipca 2017 Problem z chińskimi LED'ami jest taki, że nie mają w większości homologacji. Te w kierunkach i kratkach, które oferowane są na Ali nie mają więc nie ma znaczenia jak działają bo i tak nie można ich zgodnie z prawem używać. Zgadza się, ale nie spotkałem się z diagnostą, który sprawdzał homologację reflektorów. Policja czy stacje diagnostyczne patrzą tylko wtedy, kiedy lampy ewidentnie wyglądają na chiński tunning, co w w/w przypadku może grozić. Swoją drogą, jak widzę jakie badziewia ludzie zakładają na DRL, w jaki sposób są montowane i jak to (nie)świeci, to nie wiem gdzie jest policja i co robią diagności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1505 Napisano 5 Lipca 2017 ...bo dobry diagnosta to taki, który nic nie widzi poza banknotem w dowodzie. Takie mamy (niestety) realia i wymagania kierofcuf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #1506 Napisano 5 Lipca 2017 (edytowane) Jeżeli samochód brał udział w wypadku (nie mylić z kolizją) jest wtedy poddany dokładnym oględzinom. Sprawdzane jest wszystko i wszystko wpisane jest w akta sprawy. W takim przypadku, opony i oświetlenie (homologacja) to podstawa. To, że pojazd został dopuszczony do ruchu przez diagnostę z oświetleniem bez homologacji to nie jest problem diagnosty (on zawsze powie, że zamontowałeś coś niezgodnego po przeglądzie) tylko Twój. Jeżeli będziesz szukał kontaktu do nowo poznanej dziewczyny w komórce i niechcący zjedziesz na lewy pas i przyjmiesz inny pojazd na maskę powodując wypadek, to Twój Papuga zapoznając się z aktami sprawy jeśli stwierdzi, że pojazd jadący z naprzeciwka miał oświetlenie bez homologacji oprze swoją obronę na tekście: "Pojazd nadjeżdżający z przeciwnego kierunku w chwili zdarzenia poruszał się po drodze publicznej używając niedopuszczonego w kraju oświetlenia, które oślepiło mojego klienta po czym nawet nie był świadomy, że zjechał na przeciwległy pas... etc.". I kop się wtedy z koniem Zgadza się, ale nie spotkałem się z diagnostą, który sprawdzał homologację reflektorów. Policja czy stacje diagnostyczne patrzą tylko wtedy, kiedy lampy ewidentnie wyglądają na chiński tunning, co w w/w przypadku może grozić. Swoją drogą, jak widzę jakie badziewia ludzie zakładają na DRL, w jaki sposób są montowane i jak to (nie)świeci, to nie wiem gdzie jest policja i co robią diagności... Edytowane 5 Lipca 2017 przez karolevsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #1507 Napisano 5 Lipca 2017 Jeżeli samochód brał udział w wypadku (nie mylić z kolizją) jest wtedy poddany dokładnym oględzinom.Sprawdzane jest wszystko i wszystko wpisane jest w akta sprawy. W takim przypadku, opony i oświetlenie (homologacja) to podstawa. To, że pojazd został dopuszczony do ruchu przez diagnostę z oświetleniem bez homologacji to nie jest problem diagnosty (on zawsze powie, że zamontowałeś coś niezgodnego po przeglądzie) tylko Twój. Jeżeli będziesz szukał kontaktu do nowo poznanej dziewczyny w komórce i niechcący zjedziesz na lewy pas i przyjmiesz inny pojazd na maskę powodując wypadek, to Twój Papuga zapoznając się z aktami sprawy jeśli stwierdzi, że pojazd jadący z naprzeciwka miał oświetlenie bez homologacji oprze swoją obronę na tekście: "Pojazd nadjeżdżający z przeciwnego kierunku w chwili zdarzenia poruszał się po drodze publicznej używając niedopuszczonego w kraju oświetlenia, które oślepiło mojego klienta po czym nawet nie był świadomy, że zjechał na przeciwległy pas... etc.". I kop się wtedy z koniem Zgodzę się z\ Karolem wszystko wychodzi po wypadku nie ważne kto zawinił auto jest dokładnie sprawdzane i co za tym idzie może wina spaść na ciebie i odszkodowania nie dostaniesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1508 Napisano 6 Lipca 2017 Trochę się robi offtop ( może zrobić osobny watek?) Kolego karolevsky, swoje twierdzenia opierasz na doświadczeniu czy teorii? Zdarzało mi się podrapać trochę blach w życiu, bez względu na sprawcę NIGDY nikt nie sprawdzał tych elementów, o których piszesz. Jedyny raz, to sytuacja, kiedy w wypadku brał udział pieszy, wówczas policjant rzucił okiem na opony (zima była). Idźmy dalej: czy jakikolwiek nadruk, czy przetłoczenie na lampie stanowi jakiś problem dla chińczyków? A Wówczas policjant co zrobi? będzie szukał producenta i żądał papieru na te części? Widzisz DarkFace, owo dokładne sprawdzanie zdarzało mi się przechodzić wyłacznie na granicy NRD-RFN, czy ukrańsko-polskiej. W "tamtych" czasach.. Nie przesadzajmy więc.Piszecie jak być powinno. A w życiu...cóż... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1509 Napisano 6 Lipca 2017 Nic nie sprawdzają. Chyba, że prokurator siedzi ale wtedy homologacja lub jej brak to najmniejszy problem. Oznaczenia można wygrawerować lub nakleić. Są firmy, które robią takie rzeczy (choćby przeróbki na xenon). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid1069 Zgłoś #1510 Napisano 6 Lipca 2017 Witam serdecznie. Czy ktoś może kodowal vscanem vag5053 its halogeny jako do jazdy dziennej w passacie b6 bo nie mam vcdsa a podobno tym coś można kodowac ale nie wiem czy to ogarnie a jak tak to w jaki sposób. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1511 Napisano 7 Lipca 2017 Kodował,kodował :-) Jest gdzieś opis na forum.Szukaj hasła "tryb skandynawski" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #1512 Napisano 7 Lipca 2017 Dlatego napisałem... Nie mylić kolizji z wypadkiem. Wypadek jest wtedy kiedy ranni przebywają w szpitalu więcej niż 7 dni. W ww. przypadku samochód trafia z urzędu na parking policyjny i właśnie tam poddawany jest dogłębnym oględzinom i uwierz mi, że homologacji części na pewno nikt nie pominie na takich oględzinach, sprawdza się nawet żarówki stopu czy działały podczas wypadku jeżeli jest przesłanka, że mogły nie działać. Nie uważam, żeby moja wypowiedź to był offtop, nadal dotyczy oświetlenia RL00. PS. Nikomu nie życzę takich przygód... Trochę się robi offtop ( może zrobić osobny watek?) Kolego karolevsky, swoje twierdzenia opierasz na doświadczeniu czy teorii? Zdarzało mi się podrapać trochę blach w życiu, bez względu na sprawcę NIGDY nikt nie sprawdzał tych elementów, o których piszesz. Jedyny raz, to sytuacja, kiedy w wypadku brał udział pieszy, wówczas policjant rzucił okiem na opony (zima była). Idźmy dalej: czy jakikolwiek nadruk, czy przetłoczenie na lampie stanowi jakiś problem dla chińczyków? A Wówczas policjant co zrobi? będzie szukał producenta i żądał papieru na te części? Widzisz DarkFace, owo dokładne sprawdzanie zdarzało mi się przechodzić wyłacznie na granicy NRD-RFN, czy ukrańsko-polskiej. W "tamtych" czasach.. Nie przesadzajmy więc.Piszecie jak być powinno. A w życiu...cóż... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #1513 Napisano 7 Lipca 2017 Kodował,kodował :-) Jest gdzieś opis na forum.Szukaj hasła "tryb skandynawski" do bixenona też idzie ? moje świecą na 0, auto i ON. Tylko na ustawieniu postojówek świecą tylko postojówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #1514 Napisano 7 Lipca 2017 do bixenona też idzie ? moje świecą na 0, auto i ON. Tylko na ustawieniu postojówek świecą tylko postojówki. http://modyfikacje-vw.blogspot.co.uk/2011/07/swiatla-dzienne.html tu masz link do kodowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
--Nowy-- Zgłoś #1515 Napisano 17 Sierpnia 2017 Wyglada ciekawie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1516 Napisano 17 Sierpnia 2017 Wada to kompletny brak homologacji... więc nic to nie daje poza względami wizualnymi. Wolałbym już firmowe paski LED. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
--Nowy-- Zgłoś #1517 Napisano 17 Sierpnia 2017 Wada to kompletny brak homologacji... więc nic to nie daje poza względami wizualnymi. Wolałbym już firmowe paski LED. Zgadzam się ale efekt jest bardzo fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1518 Napisano 18 Sierpnia 2017 Hmmm, można polemizować.. Kierunkowskaz kosztem dziennego, bez sensu...Bardziej by mi pasowały dzienne zintegrowane z kierunkami.Ale działające razem, nie zamiennie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1519 Napisano 18 Sierpnia 2017 Hmmm, można polemizować..Kierunkowskaz kosztem dziennego, bez sensu...Bardziej by mi pasowały dzienne zintegrowane z kierunkami.Ale działające razem, nie zamiennie. w nowych wozach niby inaczej jest? też kierunek wygasza/przygasza dzienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1520 Napisano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) w nowych wozach niby inaczej jest? też kierunek wygasza/przygasza dzienne. Wobec tego jak się to ma do ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 4 maja 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia pkt 9 (tabelka)"włączanie kierunkowskazów ma być niezależne od włączania innych świateł"? Dz.U nr 75 z 2009r Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach