Kozi31 Zgłoś #1401 Napisano 20 Czerwca 2016 Panowie, jak wymienię żarówki w halogenach na ledy bez zadnych opornikow i wylacze diagnozę to będzie mi wywolac błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1402 Napisano 20 Czerwca 2016 Będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1403 Napisano 13 Lipca 2016 A które? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #1404 Napisano 13 Lipca 2016 To spamer! Popatrz co w postach promuje! Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #1405 Napisano 13 Lipca 2016 Te sa spoko http://sklep.motohid.pl/mobile/pl/p/KGV11S-LED-przedni-kierunkowskaz-z-pozycja-VW-Passat-B6-3C-SMOKE/1028# Ale cena w pl zabija ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1406 Napisano 14 Lipca 2016 Szkoda, ze te. Czekam az sie pojawia jakies okragle w miejsce np. halogenow. Nie mowie o tych od Skody RS bo tam trzeba delikatnie cos przerabiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmen Zgłoś #1407 Napisano 17 Lipca 2016 witam Kupiłem ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ LED MAGNETI MARELLI podłączyli w warsztacie i problem jest następujący. - odpalam auto - świecą w trasie nie świecą nieraz świecą. W warsztacie powiedzieli że na pewno nie ma błędu w podłączeniu. Miał ktoś takie objawy? światełka led są automaty więc wydaje mi się że nie są najtańsze ani najdroższe ale nie spodziewałem się że mogą być jakieś problemy?! Co radzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #1408 Napisano 17 Lipca 2016 świeca dopiero po odpaleniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #1409 Napisano 17 Lipca 2016 Też miałem taki problem światłami Philipsa Daylight 9 ,automat czasami je gasił .W instrukcji było to opisane i podane było alternatywne podłączenie w przypadku gaśnięcia .Jest to podłączenie takie jak w w samochodach z funkcja Auto-Stop /Zapoznaj się z instrukcja światełek zapewne opisany jest taki przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1410 Napisano 17 Lipca 2016 Może być tak że światła przełączają się automatycznie przy prędkościach autostradowych. Jeśli jest włączony tryb amerykański to będą gasły za każdym razem jak będzie włączony hamulec ręczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #1411 Napisano 17 Lipca 2016 Jest spadek napięcia i dlatego się wyłączają. Załóż przekaźnik i problem powinien zniknąć. Mniemam że masz tam założony ten cudowny automat. Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmen Zgłoś #1412 Napisano 17 Lipca 2016 Ok dziękuję za pomoc jutro pojadę do warsztatu i albo podłącza z funkcją start/stop albo przekaźnik Dziękuję i pozdrawiam oczywiście napiszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #1413 Napisano 19 Lipca 2016 Ja ci powiem co u mnie się działo. Podłączone miałem światła jak w instrukcji. światła przy wyższych obrotach (większe napięcie) świeciły OK, na luzie - migały lub świeciły non-stop - jedna lampa szczególnie. Druga zachowywała się normalnie. Okazało się, że problem leżał w kablach. Przy instalacji (sam montowałem) nadmiar kabli zwinąłem w pętlę i zpiąłem z innymi trytkami. Po rozplątaniu tego i ułożeniu tak, żeby nie tworzyć pętli, problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1414 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) Czesc, szybkie pytanie. Zamiast VCDSa mam Vag Can Pro (VCP+K v 4.0.3). Da sie tym pokodowac swiatla? Żeby halogeny były DRL itd tak jak w VCDS? W opcjach nie widze. Edytowane 25 Lipca 2016 przez ravenpoz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Simon19 Zgłoś #1415 Napisano 26 Lipca 2016 Szkoda, ze te. Czekam az sie pojawia jakies okragle w miejsce np. halogenow. Nie mowie o tych od Skody RS bo tam trzeba delikatnie cos przerabiac. nic nie trzeba przerabiać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1416 Napisano 26 Lipca 2016 nic nie trzeba przerabiać.... a możesz rozwinąć myśl? Dzisiaj dzięki prezess7 mam już kodowanie DRL w halogenach, chciałem jakieś żarówki led wstawić, ale jeszcze nie zdecydowałem które bo nie wiem jak z widocznością z daleka będzie. Auto ma być widoczne, a nie jak na tych chińskich za dychę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Simon19 Zgłoś #1417 Napisano 26 Lipca 2016 (edytowane) a możesz rozwinąć myśl?Dzisiaj dzięki prezess7 mam już kodowanie DRL w halogenach, chciałem jakieś żarówki led wstawić, ale jeszcze nie zdecydowałem które bo nie wiem jak z widocznością z daleka będzie. Auto ma być widoczne, a nie jak na tych chińskich za dychę... Jak masz już przekodowane światła to połowa sukcesu. Jeśli chodzi o drl od Fabii RS to przekładasz ich tylną część do klosza swojego halogenu- pasuje plug&play bez przerabiania. Potrzebujesz do tego wtyczki od skody wraz z pinami. Te halogeny mają homologację na odbłyśniku więc wszystko zgodnie z prawem! Potrzebne są jeszcze filtry/ oporniki- najlepiej takie gotowe pod HB4 ( 8 ohm 50Wat). Wtyk od HB4 wymieniasz na ten od skody i nie ma druciarstwa. Halogeny skody mają trzy piny. Srodkowy to masa.Ten od "owalnej" strony to dzienne a ten od "kwadratowej" to pozycje. Oczywiście wtyczkę robisz na masę i dzienne. To wszystko - 40 min grzebania nawet dla amatora. PS Dla bardziej ambitnych, zamiast oporników 8 Ohm można przelutować opory w bordnetz- jest na forum wszystko na ten temat. PS 2 Widocznośc bdb. Świecą tak mocno jak drl w nowych autach. W końcu to Hella. Edytowane 26 Lipca 2016 przez Simon19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1418 Napisano 26 Lipca 2016 Na allegro są gotowe rezystory z kablami i wtyczkami. wtyczkę która idzie do halogenu trzeba zamienić na te od skody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1419 Napisano 26 Lipca 2016 A jak wygląda sprawa z halogenami LED? Na DRL mi nie zależy, tylko na biało świecących i mocniejszych halogenach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1420 Napisano 26 Lipca 2016 Simon19 dzięki za wyjaśnienie, przynajmniej jak dla mnie jest proste. Na allegro są gotowe rezystory z kablami i wtyczkami. wtyczkę która idzie do halogenu trzeba zamienić na te od skody można też tak http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?56580-Monta%BF-%B6wiate%B3-do-jazdy-dziennej-LED-z-Fabii-RS&p=1479029&viewfull=1#post1479029 plus gotowy rezystor na hb4 żeby było na oryginalnych wtyczkach. Próbował ktoś coś? Czy to już rzeźba? Zastanawia mnie, z której opcji skorzystać. Co będzie bardziej "fabryczne"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach