andrzej1234 Zgłoś #661 Napisano 5 Lutego 2012 Myślę,że to nie jest najlepsze rozwiązanie dlatego,że podpinając zasilanie bezpośrednio do akumulatora pozbawiasz się możliwości wyłączenia tych świateł nawet przy wyłączonym silniku,no chyba że zastosujesz dodatkowy wyłącznik. Te światła pracują na podwyższonym napięciu [14,3-16 V].W momencie braku ładowania nie świecą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart.b Zgłoś #662 Napisano 5 Lutego 2012 Coś fajnego przypadkowo znalazłem na temat LED. to jest super rozwiązanie ale niestety wcześniej zamontowałem kratki od r-line i klops, kratki wygrały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski333 Zgłoś #663 Napisano 11 Lutego 2012 (edytowane) Witam, Ja mam coś takiego http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-led-5-skosne-drl-gwar-i2060615855.html. Według mnie świecą bardzo dobrze(zobaczymy jak długo). Bardzo dobrze działają z sensorem zmierzchu. Zamontowane na klej na ciepło, kratka wycinana nożem do tapet i wykańczana pilnikiem: Tak wyglądają na samochodzie: Kolega podłączył mi je bezpośrednio do kostki przy lewej lampie(wszystkie 3 kable). Nie ma błędów na VAG, ale po zapaleniu świateł postojowych dzienne redukują się do 50%. W przyszły tygodniu ma mi zamontować przekaźnik lub stabilizator napięcia i będzie OK. Ale jest z tym dziwna sprawa, ponieważ jak testowaliśmy na zgaszonym silniku było OK, a po zapaleniu silnika DLR'y się nie wyłączyły tylko świecą na 50%. Jeżeli ktoś potrzebuje fotek podłączenia na kości, to je wkleję Edytowane 11 Lutego 2012 przez waski333 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #664 Napisano 11 Lutego 2012 (edytowane) Nawet fajnie to wyglada. Mozesz wrzucic jakies fotki z zapalonymi drl z wiekszej odleglosci - np z ok 100m? Edytowane 11 Lutego 2012 przez tmstp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #665 Napisano 12 Lutego 2012 Jeżeli ktoś potrzebuje fotek podłączenia na kości, to je wkleję Możesz dać też dokładny opis podłączenia? Jak rozumiem, światła zapalają się dopiero po ustawieniu przełącznika świateł w pozycji automatycznej - pierwsza pozycja. Potem w zależności od czujnika oświetlenia: świecą albo mijania, albo LED-y. Przy położeniu przełącznika świateł w pozycji wyłączone, nie świecą się żadne światła, mimo pracującego silnika. Dobrze myślę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski333 Zgłoś #666 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) W pozycji 0 - świecą tylko DLR 100% AUTO - w zależności od natężenia światła(przełącza pomiędzy trybem 0 i mijania) Pozycyjne - pozycyjne + DLR 50% Mijania - pozycje, mijania + DLR 50% Świecenie DLR'ów na 50% będę miał wyeliminowane w tym tygodniu. ZROBIONE Co do podłączenia, to tak jak pisałem robił mi to kolega. Zrobię fotki i wkleję(co do podłączeń trzeba będzie rozszyfrować z fotek, bo ja nie bardzo znam się na elektryce). Ale mogę się spytać kolegi co i jak. UPDATE: Na prośbę, fotka z odległości około 20m. Ze 100m ciężko by było cokolwiek zobaczyć Fotka zrobione wieczorem, z bliska: I podłączenie, ale niewiele widać - wszystko zaklejone taśmą: Pozdrawiam Edytowane 15 Lutego 2012 przez waski333 UPDATE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #667 Napisano 13 Lutego 2012 W pozycji 0 - świecą tylko DLR 100% Ja właśnie tego chcę uniknąć. W pozycji "0" ma się nic nie świecić, dopiero w pozycji "automat" mają się świecić albo DRL albo mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski333 Zgłoś #668 Napisano 13 Lutego 2012 Ale tak jest OK. Rzuć okiem na temat http://forum.vw-passat.pl/threads/97505-Dzienne-osobna-instalacja?highlight=dzienne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #669 Napisano 15 Lutego 2012 Nie jest OK. To kierowca decyduje o włączeniu świateł. Wymogiem jest natomiast, aby zgasły automatycznie po włączeniu świateł mijania. Bardzo często spotykana w naszym kraju opcja przygasania LED o 50% jest sprzeczna z KRD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #670 Napisano 15 Lutego 2012 To kierowca decyduje o włączeniu świateł To sobie będziesz musiał dołożyć dodatkowy wyłącznik,bo włącznik świateł w VW jest tak zrobiony,że dzienne jeśli są,włączają się razem z zapłonem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #671 Napisano 15 Lutego 2012 Wymogiem jest natomiast, aby zgasły automatycznie po włączeniu świateł mijania. Bardzo często spotykana w naszym kraju opcja przygasania LED o 50% jest sprzeczna z KRD. Nie jest sprzeczne. Jesli np tak jak w B7 LED do jazdy dziennej pełnia rolę świateł pozycyjnych. W B7 nie gasną ale przygasają o 50%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #672 Napisano 15 Lutego 2012 Nie jest sprzeczne. Jesli np tak jak w B7 LED do jazdy dziennej pełnia rolę świateł pozycyjnych. W B7 nie gasną ale przygasają o 50%. Dokładnie. Tak samo jest w nowych Audi, Mercedesach, Fordach, Citroenach itp. Zamontowane tam LEDy mają homologację na światła dzienne, jak i na pozycyjne. Nie dotyczy to oczywiście LEDów dokładanych, chyba, że mają wyraźnie wybity numer homologacji na obudowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #673 Napisano 15 Lutego 2012 Witam,Ja mam coś takiego http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-led-5-skosne-drl-gwar-i2060615855.html. Według mnie świecą bardzo dobrze(zobaczymy jak długo). Bardzo dobrze działają z sensorem zmierzchu. Zamontowane na klej na ciepło, kratka wycinana nożem do tapet i wykańczana pilnikiem: [ATTACH=CONFIG]76478[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76479[/ATTACH] Tak wyglądają na samochodzie: [ATTACH=CONFIG]76480[/ATTACH] Kolega podłączył mi je bezpośrednio do kostki przy lewej lampie(wszystkie 3 kable). Nie ma błędów na VAG, ale po zapaleniu świateł postojowych dzienne redukują się do 50%. W przyszły tygodniu ma mi zamontować przekaźnik lub stabilizator napięcia i będzie OK. Ale jest z tym dziwna sprawa, ponieważ jak testowaliśmy na zgaszonym silniku było OK, a po zapaleniu silnika DLR'y się nie wyłączyły tylko świecą na 50%. Jeżeli ktoś potrzebuje fotek podłączenia na kości, to je wkleję Mam jedno pytanko czy jak masz włączone światła dzienne to czy nie powodują one zanucenia w odbieraniu radia ??? Bo ja mam identyczne światła DRL ale w momencie kiedy są załączone powodują pogorszenie odbierania stacji radiowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #674 Napisano 15 Lutego 2012 Z zakloceniami spotykalem sie ale od przetwornic xenonow. Wstaw przed radiem filtr przeciwzakloceniowy, powinno pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski333 Zgłoś #675 Napisano 16 Lutego 2012 Mam jedno pytanko czy jak masz włączone światła dzienne to czy nie powodują one zanucenia w odbieraniu radia ???Bo ja mam identyczne światła DRL ale w momencie kiedy są załączone powodują pogorszenie odbierania stacji radiowych Witam, Nie mam problemów z radiem, może to kwestia podłączenia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #676 Napisano 16 Lutego 2012 co do zakłócania lamp DRL w radiu tutaj jest wszystko opisane: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=10409698#10409698 walczyłem z tym w innym samochodzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #677 Napisano 16 Lutego 2012 Z zakloceniami spotykalem sie ale od przetwornic xenonow. Wstaw przed radiem filtr przeciwzakloceniowy, powinno pomoc Niestety ale wydaje mi się ze filtr nic nie pomoże, ponieważ nawet zasilanie z obcego źródła i odseparowanie masy powoduje że zakłócenia się przenoszą po wcz. Jedyna metoda o jakiej czytałem to wywalić przetwornice i zrobić zasilanie LED na stabilizatorze LM317 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazol Zgłoś #678 Napisano 20 Lutego 2012 Hej, a próbował ktoś DLRów z opcją kierunkowskazu? Bo ostatnio trafiłem na takie i poważnie się zastanawiam nad montażem: http://www.brightec.pl/oferta/swiatla-dzienne-drl-12v-24v/46,Swiatla-LED-do-jazdy-dziennej-(auto-on/dimming/indicator) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #679 Napisano 20 Lutego 2012 no fajnie, ale nie są zgodne z prawem PL, pare stron temu była tez o tym rozmowa, tylko że rozwiązanie dużo ładniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazol Zgłoś #680 Napisano 28 Lutego 2012 no fajnie, ale nie są zgodne z prawem PL, pare stron temu była tez o tym rozmowa, tylko że rozwiązanie dużo ładniejsze Ok, dzięk! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach