Skocz do zawartości
garet4

Stukanie/chrobotanie przy jeździe bez gazu.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów

mam podobny problem w swoim pasku, tzn od pewnego czasu słyszę dzwięk przypominający "świerszcza", jest on słyszalny tylko podczas jazdy, dzisiaj doszedłem do tego, że jest on związany z położeniem lewarka zmiany biegu tzn jadąc luzie dzwięk się nie zmienia i jest słyszalny w okolicach prędkości od 60 do 90 km/h, wtedy kiedy chcę wrzucić bieg bądź po prostu ruszam lewarkiem dźwięk się zmienia, raz ciszej a raz głośniej, czy ktoś miał takie objawy? Mam też wrażenie, że z czasem dźwięk ten robi się coraz to intensywniejszy, trochę mnie to martwi ponieważ planuję dłuższy wyjazd na wakacje a z takimi objawami to pewnie będzie ciężko sie wyluzować:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Możecie odpowiedzieć czy znaleźliście przyczynę tych stuków? Właśnie mam to samo i nie mam pojęcia co jest przyczyną tych stuków. Przy jeździe na wprost na luzie przy około 60-90 km/h słychać szybkie stukanie w lewym kole ale jak wrzucę bieg i dodam gazu stuki ustają ? dodam osłony od przegubów całe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja narazie latam i czekam aż się sypnie:/ U mnie nie tyle stuka, co napier.. Przy skrętach cisza, na wprost bez gazu napiernicza głośno. Sam nie wiem, kurde w kanale sprawdzałem żadnych luzów:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak ostatnio z tym stukiem podczas jazdy na luzie co się okazało to nie żadne przeguby jak myślałem a wina leżała po stronie wahacza dolnego po wymianie stuki ustały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr__

Witaj Łukasz,

Sytuacja którą opisałeś, jest identyczna u mnie. Auto to samo 1.9tdi AWX. Jestem po wymianie półosi z przegubem wewnętrznym i zewnętrznym, łączników, wahaczy, poduszek pod skrzynią. Opisany problem ze stukaniem z prawej strony po puszczeniu gazu jest nadal. Jeżeli uporałeś się z tym zjawiskiem, proszę o jakąś informację.

 

Dziękuję

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zostałem zmuszony odgrzać kotleta. Dzisiaj wracając z trasy zacząłem obserwować w swoim pasku takie objawy jak są tutaj opisane. Czy ktoś doszedł do przyczyny tej usterki?? bardzo proszę o odpowiedz.

Edytowane przez mario535

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam ten sam problem 3 mechaników rozłożyło ręce nie wiedzą co to.

Wymieniłem przegub zewnętrzny i piastę z łożyskiem , dalej dokładnie to samo.

Proszę o odpowiedz kogoś kto rozwiązał problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , podobny dzwięk miał mój znajomy też nie wiedział co i jak zrobił całe zawieszenie i dalej było , okazało się że dzwięk jest z okolic klocków wystarczyło dać tam jakaś blaszkę która kosztuje 5 zł od tamtej pory ma cisze i spokoj , może u was będzie tak samo ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie co tu opisane. przy jeździe na wprost po równej drodze na biegu bez gazu czy na sprzęgle coś stukało z prawej strony, jak dodawałem gazu albo hamowałem to cisza. Okazało się że w prawym kole śruby się poluzowały, wystarczyło dociągnąć pół obrotu i już jest cisza.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wiem że temat sprzed 12 lat, ale bardzo bym prosił o pomoc.
Mam to samo co opisane passat b5 przed lift 1.9 afn  
-pojedyncze stukanie przy dodaniu/puszczeniu gazu przy około 50-80kmh 
-jeździe tylko prosto bez gazu/z minimalnym (na biegu np 3,4,5 także z sprzęgłem), stukanie raczej rytmiczne zależne od prędkości/obrotów +/- dwa razy na sekundę przy 50-80kmh.
problem nie występuje gdy auto jest podniesione 
-bez znaczenia czy ciepły czy zimy, zaczęło nagle i się nie pogarsza 
wymienione:
-wszystkie wahacze 
-łączniki stabilizatorów
-osłona przegubu (przegub wygląda ok)
-zaciski po regeneracji, nowe klocki i te blaszki/druty 
-amortyzatory, sprężyny 
-drążki kierownicze, końcówki 
-olej w skrzyni (zero opiłków)
(koła, przeguby oczywiście dokręcone) 

Jeśli ktoś już rozwiązał ten problem prosiłbym o radę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności