wastegate Zgłoś #1 Napisano 22 Kwietnia 2011 Wiem, zaraz 90% osób zbeszta mnie za zwykłe teoretyzowanie. Wujek google nie odpowiedział na moje pytanie, dlatego pytam was, tutaj zgromadzonych, czy ktoś wie, lub zna kogoś kto próbował tego? 2.5TDI R5 z A6 wstawić do B4, trochę miejsca jest przecież pod maską, ale silnik duży i dlatego mnie to gryzie. Narazie poruszam się B4 2.0 [2E], lecz dziele się nim z moim ojcem, dlatego nie kombinuje w nim za bardzo. Ale zbliżam się do zakupu drugiego B4 i ze względu na niesamowity dźwięk 2.5TDI 140KM R5 i słabą gamę diesli dostępnych w B4 intryguje mnie ten swap. Co wszelkie udzielone informacje znawcom tematu dziękuję z góry. Wiem, że ten projekt może pochłonąć duże pieniążki, ale na wszystko jest przecież czas prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #2 Napisano 22 Kwietnia 2011 skoro w a4 były i 1.9 i 2.5 to podejrzewam że to jest do zrobienia pozostaje kwestia skrzyni czy dało by się to jakoś połączyć bo audik chyba ma wzdłużnie silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #3 Napisano 22 Kwietnia 2011 Do b3 montowałem silnik 2,2 r5 trzeba było troszku porzeźbić ale się dało więc tdi też wejdzie, tylko będzie ciężej, a z jakiego auta ten silnik, z a6c4 czy już te nowe , bo jeśli stary tdi to lepiej z t4 bo były wersje 150km, do tego turbo z a6 3,0 tdi + chip moc ponad 200km, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 22 Kwietnia 2011 No nie za dużo miejsca jest pod maską, pamiętaj że w pasku jest silnik w poprzek. Zobacz sobie ile masz miejsca między skrzynią a podłużnicą i między podłużnicą a kołem pasowym. Gdybyś znalazł jakąś kompaktową skrzynię, trochę porzeźbił, to pewnie byś go tam upakował... ale to ogrom roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adi Zgłoś #5 Napisano 22 Kwietnia 2011 Rozumiem że chodzi o tdika z audi 100 / pierwszej a6? Znajdziesz cos co sie bedzie jeszcze nadawało na swapa? tdiki maja nalot konkretny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #6 Napisano 23 Kwietnia 2011 da rade czemu nie mój Wujas ma takie a6 i ma nalatane niecałe 300 tysi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wastegate Zgłoś #7 Napisano 23 Kwietnia 2011 O silnik nie ma co się martwić, w A6 C4, w volvo, w transporterach, dużo tego było, więc coś tak czy siak by się znalazło. Tylko właśnie problem z tą skrzynią, dlatego pytam się, czy ktoś próbował może upchnąć to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #8 Napisano 23 Kwietnia 2011 moim zdaniem lepiej kupic sobie a6 c4 a nie kabinowac. sam sie przymierzam do niego., 140km i 6 biegów... bajka:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wastegate Zgłoś #9 Napisano 23 Kwietnia 2011 No ba, myślisz, że nie chciałbym audiczki. Tylko jest jedno, ale, żadna radość jeździć autem, którego jest pełno. A to byłby unikatowy egzemplarz B4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #10 Napisano 23 Kwietnia 2011 zapomnij o rzędówce z audi za długi V6 prędzej były montowane VR6 pomyśl lepiej o audi 100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włochaty Zgłoś #11 Napisano 23 Kwietnia 2011 jak będziesz montował to skrzynie z volvo, wtedy powinno się zmieścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #12 Napisano 24 Kwietnia 2011 jak będziesz montował to skrzynie z volvo, wtedy powinno się zmieścić Ty chyba nigdy nie widziałeś takiej skrzyni, podpowiadam panowie R5 2,2 się mieści , tak samo się zmieści 2,5tdi r5 i żeby dokończyć mocowanie skrzyni jest takie samo , teraz pomyślcie od czego skrzynia, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #13 Napisano 24 Kwietnia 2011 da rade czemu nie mój Wujas ma takie a6 i ma nalatane niecałe 300 tysi My mieli w setce prawie 400tyś i zapitalał równo, silniki praktycznie nie do zajechania W kwestii przekładki wolałbym kupić 100tke niż paszczakiem starym jeździć rdzewiejącym. Audi ma już pełen ocynk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włochaty Zgłoś #14 Napisano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) Chemik211, ja volvo tylko widziałem i macałem a dokładnie v70, tam silnik nie jest wzdłużnie, czyli tak samo jak w b4, więc stąd moja myśl. Powiedz co będzie nie tak ? Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez Włochaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #15 Napisano 24 Kwietnia 2011 Powiedz co będzie nie tak ?Miejsca braknie, Popatrzcie panowie jakie skrzynie są w T4 w silnikach 2,0b , 2,5b 1,9,1,9td,2,4d i 2,5tdi 88km i czy są zamienne, od razu odpowiem pasują bez problemu zamiennie, i na dodatek dodam że skrzynia z 2E pasuje do tych silników tak samo od 1,9tdi i tym podobnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #16 Napisano 24 Kwietnia 2011 Powiem tyle Zrób takiego swapa i go opisz na tym forum od 2005 roku było dziesiątki takich tematów ale ci którzy robili swapa nic nie pisali dopiero jak to zrobili (VR5 z B5 w B3 np). Zrób to i to opisz a nam szczeny opadną bo tak to rozważania teoretyczne będą a swapa i tak nie będzie jak wielu innych .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #17 Napisano 24 Kwietnia 2011 Zrób takiego swapa i go opisz Nie zrobię takiego swapu bo jest on ekonomicznie nie opłacalny, dieslem nie zamierzam jeździć, ale jeśli zdobędę 2,3 20v R5 z audi80 to taki swap wykonam i go opiszę, bo 2,2 10v się mieści to i 20v się zmieści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #18 Napisano 24 Kwietnia 2011 To powodzenia i sukcesów i to bez złośliwości tu poczytaj co ja zrobiłem przy pasku http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2405 Myślę że by b5 niezłe było a to i tak nie wszystko co chciałem zrobić i nie o kasę chodzi ale o czas i wiedzę. Wielokrotnie wydawało mi się że wiem a tu lipa. Teraz wkładam climatronic z golfa 4 do caddego i jest wiele kabelków których nie ma na schematach i nie wiem do czego ich podpiąć. Ostatnio do forda expresa 1,3 wsadziliśmy z bratem silnik z escorta xr3 rs 1,6 16v i klimę z 1,8 16 v zetec mk7. Gdybym nie kupił całych aut to mógłbym swapować ale wyborową. Dobrze że escorty tanie dwa za 950 zł a po wykorzystaniu silnika i klimy za złom wziąłem 580 zł i jeszcze w h... części do sprzedania to by się w życiu nie udało. Jak masz swapa zamiar robić to szukaj całego auta rozbitka lub angola a wtedy nawet w stodole wszystko zrobisz. Kupując sam silnik zapomnij. Na koniec powiem ci że w moim caddym są części z golfa 4 polo 6n audi a4 passata b5 seata leona fakt że kupowane jak najtaniej bo na chwilę obecną wydałem 760 zł i mam już wszystko ale zbieram graty od września. A jak bym kupił rozbitka lub jak w przypadku paska darł wszystko na szrocie to bym miał kpl od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #19 Napisano 24 Kwietnia 2011 Powiem ci tak, do swapu potrzebny tylko silnik i wiązka z ecu, nic więcej nie potrzebuję, parę swapów dziwnych mam za sobą, więc tego się nie boję, jak bym zdobył całe auto z tym silnikiem co potrzebuję to bym go nie rozbierał tylko nim bym jeździł, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #20 Napisano 24 Kwietnia 2011 To ...... powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach