Skocz do zawartości
romeo9999

passat b6 oraz cc po 2009 czujnik jakosci powietrza zasysanego przez klime

Rekomendowane odpowiedzi

takie coś mnie dopadło rozumiem że czujnik do wymiany IMG_20170125_104411.jpg jak sprawdzić czy ten czujnik działa czy nie

Edytowane przez bubas16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe jest że czujnik nie daje błędów na kompa ale jednak ma problemy z odczytywaniem spalin i dlatego nie załącza obiegu wewnętrznego?

 

I numer 1K0 907 659 jest numerem prawidłowym do B7? Czy występowały różne na przestrzeni B6-CC-B7 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik może być uszkodzony - wystarczy niewielka ilość związków węgla (sadza, paliwa itp).

 

Czujnik jest taki sam we wszystkich VW z tych lat z tego co widzę w ETKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba w takim razie wymienie go bo dzis rano jechalem za jakims oplem cdti i niestety ale nie wylapal tego smrodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zamontowałem czujnik jakości powietrza i mam problem z jednym błędem, musiałem poprowadzić nową wiązkę, choć w przypadku czujnika nie jest ona zbyt zaawansowana, a jednak błąd wskazuje właśnie na nią...

czy możliwym jest aby ten błąd mógł wskazywać na uszkodzony czujnik lub inną przyczynę? wtyczki oryginalne, przewody przedłużone

wiązka dzisiaj zrobiona, po błędzie sprawdzona powtórnie więc ciężko to zrozumieć, po wyjęciu bezpiecznika 21, błąd zmienia się na zwarcie do masy

IMG_20190720_150152.jpg

Edytowane przez kruszan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z bezpiecznikiem podłączonym, a odłączonym czujnikiem też jest błąd? Jeśli sam czujnik jest sprawny to wygląda to raczej na zmianę pinów we wtyczce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

winny był punkt masowy na podszybiu, przeczyściłem go ponownie mocno skręcając zapięte na nim "oczka" i błąd zniknął, na panelu klimatronika aby optymalnie wykorzystać zalety czujnika najlepiej ustawić obieg wewnętrzny na AUTO ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jedyne ustawienie gdy działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak oryginalnie biegnie wiązka do czujnika z kabiny. Zastanawiam się jak poprowadzić kable, czy gdzieś przy wlocie powietrza jest miejsce do przeprowadzenia przewodów do wnętrza, czy trzeba do gumy na wysokości pedałów dziergać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak rozbierzesz prawe podszybie to tam masz gumową zaślepkę, ja tam zrobiłem dziurkę i za schowkiem wyszedł przewód a później to już z górki.

Edytowane przez mkpol
nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ...
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności