bbartt1986 Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2011 Witam. Z uwagi na to że nie znalazłem podobnego tematu odnośnie montażu i podłączenia dodatkowych wskaźników w naszych paskach zakładam ten temat. Mam w planach założyc m.in wskaźnik doładowania turbo np. takie http://moto.allegro.pl/cisnienie-doladowania-auto-gauge-smoke-52mm-boost-i1557143812.html i zastanawiam się gdzie najlepiej bedzie sie wpiac i go umieścić? Chciałbym też zamontować wskaźnik ciśnienia oleju zaraz przy turbo no i zastanawiam sie jeszcze nad jednym wskaźnikkiem. Tylko nie wiem co wybrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2011 a gdzie planujesz je umieścić?Słupek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2011 Chyba tak,wydaje mi sie to najlepsze miejsce tylko nie wiem czy obudowa na dwa czy na trzy wskaźniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2011 może temp.oleju? napewno ciśnienie doładowania a czy reszta potrzebna?mhm...mi by wystarczyło. Wiesz zeby też nie było choinki . Nie wiem tylko czy ten producent to akurat najlepszy wybór....co niektórzy na forum mają zegary ciut lepszych firm, wiec niech sie oni wypowiedzą czy warto doplacić jakieś 300-400% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 13 Kwietnia 2011 cisnienie oleju , doladowania turbo plus temperatura oleju lub ladowania aku co do firmy nie wypowiem sie dzis robilem subaru impreze sti co koles mial bardzo ladnie wycieta deske nad radiem i wbudowane zegary deska od gory miala 3 wybrzuszenia podswietlenie czerwone i jak przekrecales stacyjke to zegary wychylaly sie do max i wracaly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #6 Napisano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) cisnienie oleju , doladowania turbo plus temperatura oleju Wydaje mi sie ze to najlepszy wybór. Tylko gdzie to po podlaczac, np wskaznik cisnienia olleju.Czy moze byc podlaczone zaraz przy doprowadzeniu oleju przy turbo? W ogole czy ktos zakladal juz takie wskaźniki do Passata 2.0 TDI?? I jeszcze jedno pytanie... Zna ktoś moze jakie powinny wystepowac wartosci np cisnienia oleju,temp oleju no i cisnienie doladowania? Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez bbartt1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2011 W ogole czy ktos zakladal juz takie wskaźniki do Passata 2.0 TDI?? Możesz uderzyć do kolegi Andrzej_85 on montował u siebie dodatkowe wskaźniki tylko, że w 2.0TFSI, ale zawsze można się go poradzić, co i jak montował temperaturę oleju + turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2011 Ja u siebie mam temp. oleju, doładowania i voltomierz. Doładowania pewnie gdzies przed kolektorem trzeba się wpiąć. Ciśnienia/temp. oleju to pewnie przy filtrze oleju.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike2 Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Ja myślę o założeniu czegoś takiego: www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1329_E-MFA-DIS-Add-On---Display-Boost--Oil--Battery.html/XTCsid/fe9b43971e95d018b9767f0f0dcedce2 Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez Mike2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2011 Ja myślę o założeniu czegoś takiego: http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1329_E-MFA-DIS-Add-On---Display-Boost--Oil--Battery.html/XTCsid/fe9b43971e95d018b9767f0f0dcedce2 JAK DLA MNIE BAJKA, MOŻE JAK BY SIĘ WZIĘŁO WIĘKSZĄ ILOŚĆ SZTUK TO TANIEJ BY BYŁO, TEŻ SIĘ PISZĘ-jak by co to się piszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #11 Napisano 14 Kwietnia 2011 Ja myślę o założeniu czegoś takiego: JAK DLA MNIE BAJKA, MOŻE JAK BY SIĘ WZIĘŁO WIĘKSZĄ ILOŚĆ SZTUK TO TANIEJ BY BYŁO, TEŻ SIĘ PISZĘ-jak by co to się piszę [ame]http://www.youtube.com/watch?v=9zmRcvY3pbs[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #12 Napisano 14 Kwietnia 2011 Wydaje mi sie ze to najlepszy wybór. Tylko gdzie to po podlaczac, np wskaznik cisnienia olleju.Czy moze byc podlaczone zaraz przy doprowadzeniu oleju przy turbo? W ogole czy ktos zakladal juz takie wskaźniki do Passata 2.0 TDI??I jeszcze jedno pytanie... Zna ktoś moze jakie powinny wystepowac wartosci np cisnienia oleju,temp oleju no i cisnienie doladowania? to musisz zamontowac dodatkowy czujnik cisnienia oleju napewno nie na turbo a tam gdzie filter nigdy tego nie montowalem ale przyjzalem sie dzi w jednym aucie i koles zamontowal to do chlodniczki oleju co do wartosci doladowania temperatury oleju i cisnienia musisz dowiedziec sie jakie sa prawidlowe dokladnie do twojego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #13 Napisano 14 Kwietnia 2011 czytałem właśnie na forum skody, że producent dał im duże rabaty za większe zakupy, E-MFA, może jakieś zapisy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #14 Napisano 14 Kwietnia 2011 JEsli chodzi o montaz wksaznikow np cisnienia oleju i temp oleju to jest takie cos jak adapter ktory wlasnie montuje sie przy chłodnicy oleju. Jesli chodzi o tem oleju to ok mogloby tam byc ale jesli chodzi o cisnienie to zapewne inne jest przy chlodnicy a inne przy turbo dlatego tez chcialbym zamontowac to przy turbo. Napisał Mike2 Ja myślę o założeniu czegoś takiego: http://www.kufatec.de/shop/product_i...767f0f0dcedce2 Musze przyznac ze ciekawe rozwiazanie i nie koniecznie drogie bo jakby podliczyc wszystkie wskaźniki plus adapter to wyjdzie z jakies 500zl. Tylko zastanawia mnie jedno, czy ten wynalazek dzialalby u mnie bo pomimo tego ze mam MFA + nie dziala menu uruchamiane z manetki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #15 Napisano 15 Kwietnia 2011 Ciekawe jak to się sprawdzi w pasacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #16 Napisano 16 Kwietnia 2011 (edytowane) Ja myślę o założeniu czegoś takiego Pisal o tym kolega ejne tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=731983#post731983. Jest tez o podobnym w dzialaniu urzadzeniu i tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=82596. Na forum jest kolega co ma takie ustrojstwa do rozbudowy FIS . No i troche w temacie jest i tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=94038. Poczytajcie . Mam pytanie co do E-MFA. Na stronie sprzedawcy E-MFA klikajac instrukcje do pobrania ,pojawiaja sie na dole trzy artykuly z fotkami ,jak to instalowac ,ale nie da sie ich powiekszyc/otworzyc . Jak te artykuly wyszukac mozna ,bo wyglada ze sa wysylane dopiero po zakupie .. Edytowane 16 Kwietnia 2011 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #17 Napisano 15 Września 2018 witam, ktoś coś ogarniał w tym temacie ? miałem taki wskaźnik w Audi A4 B5 ale tam to było łatwo się wpiąć a tutaj trochę się boje żeby czegoś nie spierdzielić... znalazłem coś takiego https://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-PASSAT-B7-NMS-P3-VENT-MULTI-GAUGE-RIGHT-HAND-DRIVE-VERSION/263396882024?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D7a1ff57caa66437fb0cb7ddf8937133c%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26sd%3D263396882024%26itm%3D263396882024&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A6eddc31b-b91c-11e8-b47a-74dbd180d90c|parentrq%3Adead8ce01650ab4530ac0ca6fff7b3e5|iid%3A1 niby fajna sprawa bo ma więcej niż 1 funkcję ale kosztuje to trochę w chu.... dużo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach