brox Zgłoś #1 Napisano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Ostatnio wymieniałem znajomemu i zamieszczę kilka zdjęć, bo mogą pomóc. Mi pomogły, bo w pewnym momencie zapomniałem, gdzie wpiąć sprężyny i musiałem biec do komputera. Będę wrzucał sukcesywnie jak je poobrabiam, także zainteresowani muszą trochę poczekać, aż wstawię wszystkie. Jak będą pytania, to dopiero jutro, jak skończę zamieszczanie zdjęć. W miarę posiadanego czasu może coś dopiszę co robiłem. Edytowane 15 Marca 2013 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2011 co prawda ja wymieniałem ze trzy lata temu więc nie skorzystam, ale SUPER!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brox Zgłoś #3 Napisano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) Dzisiaj reszta zdjęć z czyszczenia i montażu. Piasta niestety Toprana, bo taką kupił. Łożyska jakieś japońskie w opakowaniu Rouvilla, a poprzednio były Optimala. Bębny obite z brudu i rdzy, zaczernione Cortaninem. Śruby zamalowane stalochronem. Bieżnie łożysk wybite wkrętakiem ślusarskim, na trzy, czyli delikatnie, kolejno dookoła, w każdym z trzech punktów odsłoniętych w zagłębieniach bębna (widać na zdjęciach wewnątrz bębna). Po wybiciu, stare bieżnie posłużyły do wbicia nowych, za pomocą starej piasty. Na zdjęciu 11,13,14,15,16 i innych widać brak zaślepki oporowej górnej dla szczęki przedniej. Ktoś poprzednio nie zauważył jej braku i szczęka nierówno się układała. Jej górny koniec uciekał do wnętrza samochodu. Nie miałem takiej, to wyjąłem środkową i włożyłem do górnego otworu, co widać na zdjęciu 22. klin ma w górnej części wypust (ogranicznik ruchu w dół aby nie wypadł) i tym wypustem ma iść do wnętrza samochodu. KONIEC Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez brox Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach