Skocz do zawartości
rafal1234

Przy skręcie kierownicą w prawo i w lewo coś skrzypi heh.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od 2 dni zauważyłem dziwne skrzypienie, gdy skręcam kierownicą lekko lub mocno w prawo albo w lewo. Co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze sie zacierac jakas koncowka wahacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie sie cos zaciera.Pewnie jak sie zrobi sucho pare dni to przestanie.Mozna oleju troche nalac.Znaczy do strzykawki igle.Moze pomoc ale jak skrzypi to raczej wymiana ktoregos elementu cie nie minie.:glaszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwny przypadek ale u mnie przyczyną skrzypienia okazał się czujnik poziomowania xenonów na lewym przednim wahaczu nawaliło się tam syfu i prawie się zatarł a skrzypiało jak coś. WD 40 oczywiście pomogło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobny temat krąży po forum. Przyczyny są różne. Jednym skrzypi to drugim tamto. Proponuję podnieść autko na kobyłki z przodu i wtedy kręcić. Jeśli hałas ustanie to problem leży pewnie gdzieś w zawieszeniu. U mnie osobiście skrzypiał przegub łączący kolumnę kierowniczą z przekładnią. Zdemontowałem całość i obficie przesmarowałem. Na wałku wejściowym do przekładni kierowniczej jest taki gumowy uszczelniacz (coś w tym rodzaju) cholernie ciężko jest się tam dostać, ale strzykawka i igła będą pomocne. Również można przesmarować to miejsce. Tyle z moich spostrzeżeń :) powodzenia życzę. Zwróć uwagę na ten element, na górne mocowanie amorka, oraz na zawieche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia końcówek drążków kierowniczych. Miałem takie same objawy, obie końcówki do wymiany, a prawa była wręcz tragiczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzypi któryś z wahaczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak że właśnie zmieniłeś opony z zimowych na letnie.

I skrzypienie zauważyłeś właśnie po zmianie opon.

Może te letnie opony są nowsze od zimowych lub mają większy rozmiar lub profil?

I dlatego po prostu obcierają jakiś element zakoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności