Gość Daniel11988 Zgłoś #61 Napisano 9 Lipca 2011 Witam mam pytanie odnosnie hamulców bo widze ze nie jedyny mam ten problem . Mianowicie tak jak niektórzy z forumowiczów mam twardy hamulec po kilkukrotnym szybkim nacisnieciu . wymieniłem płyn hamulcowy ( kupiłem 4 butle po 0,5 l bo tak wyczytałem z forum ) na co mechanik zdziwiony mówi "na co panu tyle tu moze jedna butelka max wejdzie" ...co mogłem powiedziec pewnie zna sie lepiej .Po wymianie problem nie znika moge powiedziec jeszcze ze osoboa która odopwietrzała zaciski powiedziała ze sa bardzo zapchane . Podczas jazdy naciskajac pedał hamulca słycze skrzypienie i nie mówie tu o piszczeniu przy klockach podczas chamowania bo ten dzwiek rozrózniam ;p;p . Nie wiem co wymienic aby problem znikł a zima sie zbliza i lepiej zapewne nie bedzie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas3 Zgłoś #62 Napisano 1 Września 2011 witam, mam inną przypadłość z pompą, a mianowicie leci mi ropa oczywiscie wymieniłem uszczelki przez miesiąc było dobrze, ale znowu leci hamulce sa oki tylko ten wyciek wiec wymiana pompy sie kłania pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #63 Napisano 1 Listopada 2011 witam, znalazłem gdzie mam nieszczelność na pompie już wyczytałem jak ją naprawić, pozostaje mi jeszcze jedna zagadka. A mianowicie jak sprawdziłeś ciśnienie na pompie? Sprawdziłeś to programem czy jakimś urządzeniem, gdyż też chcę uzyskać największe ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #64 Napisano 2 Listopada 2011 urządzenie nazywa się wakuometr, powinno być podciśnienie przynajmniej -0,8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BBart79 Zgłoś #65 Napisano 5 Listopada 2011 (edytowane) a moze vag'iem sie da sprawdzic ciśnienie?? orientuje się ktoś?? U mnie ten sam problem z hamulcami, pedal twardy i co ciekawe brak turba. Zabardzo nie rozumiem jak to sie wszystko laczy. No nic zaraz sprawdze ze mam problem z krucem tak jak reszta, a popoludniu podlacze vaga z kumplem. Moze bede wiedzial wiecej po tym wszytkim. Jedno pewne nowej pompy nie zamierzam narazie kupowac, koszt 337.20 GBP. Edytowane 5 Listopada 2011 przez BBart79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #66 Napisano 7 Listopada 2011 nie da się ... tylko vakuometr, ale wystarczy ściągnąć przewód podciśnienia przy grodzi za silnikiem i przytknąć palec zobaczysz czy jest podciśnienie, potem druga osoba naciska pedał hamulca jeśli podciśnienia nie ma to pompa, jeśli jest to znaczy że podciśnienie ucieka gdzieś dalej (do sprawdzenia po kolei układ podciśnienia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BBart79 Zgłoś #67 Napisano 7 Listopada 2011 niestety mam rozkrecone wszystko do klejenia, tak jak uzytkonicy forum opisywali, u mnie osobiscie to ten kruciec z rurka kreci sie o 360 stopni bezproblemowo, wiec bez sprawdzania podcisnienia stawiam na klejenie, swoja droga to cena za ta pompe to lekka przesada, w uk w sklepie 328 f a na ebay to roznie, porazna jak dla mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #68 Napisano 7 Listopada 2011 a moze vag'iem sie da sprawdzic ciśnienie?? orientuje się ktoś?? U mnie ten sam problem z hamulcami, pedal twardy i co ciekawe brak turba. Zabardzo nie rozumiem jak to sie wszystko laczy. No nic zaraz sprawdze ze mam problem z krucem tak jak reszta, a popoludniu podlacze vaga z kumplem. Moze bede wiedzial wiecej po tym wszytkim. Jedno pewne nowej pompy nie zamierzam narazie kupowac, koszt 337.20 GBP. kolego co do nowej pompy to ja sciagalem do mojej b5 z polski placilem jakies 900zl z przesylka do uk orginalna jesli chcesz namiar na sklep to ci moge [podeslac co do tego turbo bo piszesz ze bark mu mocy sprawdz przeplywomierz powietrza moze byc walniety a nie pokaze ci bledu na kompie ja tak mialem tylko doszedlem do tego dopiero jak sciaglem stra przeplywke a przystawilem do nowej brakowalo mi tam na moje okreslenie oporniczka czy jak tam zwal po tym sial wrocila ---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:50 ---------- niestety mam rozkrecone wszystko do klejenia, tak jak uzytkonicy forum opisywali, u mnie osobiscie to ten kruciec z rurka kreci sie o 360 stopni bezproblemowo, wiec bez sprawdzania podcisnienia stawiam na klejenie, swoja droga to cena za ta pompe to lekka przesada, w uk w sklepie 328 f a na ebay to roznie, porazna jak dla mnie. pytaj chlopakow z forum moze ktos ciebie blisko mieszka to moze ci ktos pomorze z vagiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BBart79 Zgłoś #69 Napisano 7 Listopada 2011 spoko vagiem juz sprawdzilem i nie ma bledu jezeli chodzi o pompe, a brak turbo to napewno zwazany jest z pompa bo stalo sie to w tej samej chwili co utrata hamulcow. Klejenie jutro a puzniej jak bedzie lipa to nowa kupie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #70 Napisano 9 Listopada 2011 Potwierdzam, po zaklejeniu hamulce znowu pracują jak żyleta Tylko mam jeszcze jedno odczucie, bo po zaklejeniu tak jak by auto było bardziej żwawe... Jest to jakoś ze sobą powiązane??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BBart79 Zgłoś #71 Napisano 9 Listopada 2011 u mnie klejenie niepomoglo, walnieta pompa do konca,moim zdaniem, jutro mechanik zobaczy, narazie szukam uzywki bo a nowa to nie stac, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #72 Napisano 9 Listopada 2011 sznels. Mozliwe bo pompa wacum tez pompuje paliwo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #73 Napisano 10 Listopada 2011 Prędzej turbina zaczęła działać jak należy bo jest sterowana podciśnieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #74 Napisano 10 Listopada 2011 Prędzej turbina zaczęła działać jak należy bo jest sterowana podciśnieniem Dokładnie tak:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #75 Napisano 10 Listopada 2011 u mnie klejenie niepomoglo, walnieta pompa do konca,moim zdaniem, jutro mechanik zobaczy, narazie szukam uzywki bo a nowa to nie stac, Kolego najlepiej po dzwoń w okolicy po handlarzach częściami lub ktoś kto ma cały silnik na sprzedaż i popytaj o taką pompę, ja tak zrobiłem 3 lata temu i udało mi się kupić za 80zł dobrą pompę. A na allegro Ci co sprzedawali pompy chcieli za używki 200-400zł. Pompa ta jest uniwersalna i pasuje do AVB, AWX, AVF numer pompy u Ciebie pewnie jest 038 145 209 A , ale pasują pompy zarówno z literkami A,E,H,N. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BBart79 Zgłoś #76 Napisano 10 Listopada 2011 (edytowane) dokladnie ma numer pompy 038 145 209 A, myslicie ze ta bede ok, ten sam numer? link od seata jakiegos pozdrawiam Edytowane 10 Listopada 2011 przez BBart79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #77 Napisano 10 Listopada 2011 Tak kolego ta jest dobra. Ale cena też wysoko. Najlepiej pompę sprawdzić na miejscu czy kruciec nie jest luźny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #78 Napisano 10 Listopada 2011 Zanim zaczniecie wymieniać pompy sprawdźcie szczelność układu podciśnienia (sparciałe przewody, łączenie na grodzi itp ) i serwo, przez które często są problemy z podciśnieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BBart79 Zgłoś #79 Napisano 10 Listopada 2011 Tak kolego ta jest dobra. Ale cena też wysoko. Najlepiej pompę sprawdzić na miejscu czy kruciec nie jest luźny. kruciec sklejony dwa dni temu. hamulec sie poprawil ale tylko na wysokich obrotach silnika, turba dalej brak. Bylem u mechanika i on twierdzi ze to nie koniecznie jest vacumm pompa, sama pompa wedlug niego daje dobre podcisnienie. Jedyne moje zastrzezenie to sprawdzalismy na palec, bez odpowiedniego oprzyzadowania. Na ten moment to chce sprawdzic dokladnie popmke tym vacumometrem. Meczy mniej jedna sprawa, ze nie sprawdzilem na palec tej pompki przed klejeniem krucia. Puzniej sprawdze reszte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #80 Napisano 10 Listopada 2011 Kolego problemem również może być sama turbina która może mieć luzy i czasami się zacinać. Więc może pompa będzie teraz dobra jak ją zakleiłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach