Skocz do zawartości
rudy1988

Zawór regulacyjny- filtr paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytanie czy pompa po przekreceniu kluczyka powinna napompowac paliwo? Odkrecilem srube odpowietrzajaca z dekla filtra paliwa i po przekreceniu kluczyka paliwa tam nie widac a chyba powinno wyleciec otworem po srubie. pompa w baku ma swoj bezpiecznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy jakim silniku teraz jesteś. 1.9 czy 1.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 1,9 tdi AHU .Wyjalem z baku cudenko i tam nie ma pompy tylko sam plywak :) Odpalalem auto ale wyraznie po odpaleniu jak poczekam ok 30min to juz znowu nie chce odpalic.Paliwo ucieka mysle.Jak rozwiazac problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem leży chyba gdzie indziej. Na filtrze paliwa jest zaworek zwrotny. Pompa i przewody suche? Mozna na próbę wypiąć czujnik temperatury i zobaczyć jak odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sa jakies zdjecia tebo zaworka? Do filtra jest przymocowana taka okragla podstawa z wezami.pompa sucha przewody tez.Czujnik temperatury zewnetrznej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok mozna go jakos sprawdzic,wyjac ozywic? Czy nowy kupic?

 

Jeszcze dodam,ze jak dlugo krece i nie odpala to mi sie olejarka zapala na zegarach.

Edytowane przez caparzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy dostaniesz bez problemu. Koszt ~ 15zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko tam sa opaski Oetikera ja takich nie mam i chyba zakrecane wrzuce.Jutro kupie i sprawdze jakie rezultaty.Do czujnika slaby dostep jest ale to raczej paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opaski zwykle wrzuć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem zaworek i dmucha z obu stron więc chyba padnięty.Jutro wymienię i dam znać czy pomogło.Nie pamiętam jak ta strzałka leciała na zaworku,od silnika w stronę zbiornika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie tam nie ma żadnego zaworka to jest podgrzewacz paliwa. ciepłe paliwo wraca z wtrysków i miesza się z tym co jest w filtrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podgrzewacz to nazwa towarowa części. To po co w środku jest kulka i sprężyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyminilem zaworek odpalilem co prawda ciezko ale poszlo,czekam chwile i zobacze czy nadal bedzie ciezko palil.Czy po odkreceniu sruby odpowietrzajacej z filtra ropa powinna miec poziom az po sama gore?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Niestety to nie zaworek i nie czujnik płynu chłodzącego.Nadal odpala długo nawet nagrzany w połowie.Jakieś pomysły? Mam vcdsa czy może to w czymś pomoże ale nie bardzo wiem jak to używać tzn bloki ok ale co do czego i jakie wartości..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności