Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

I dopadł mnie ten problem "awaria wtryskiwacza grupy A" (co to oznacza, który to wtrysk?), nie będę rozpisywał się, że w trasie , że laweta itp.(chociaż tak było)... ale wiedząc o tej akcji zadzwoniłem do ASO w Gdańsku Fota Groblewski podałem VIN i okazało się, że podlegam wymianie (silnik BKP rok 2006) wyszło, że mam nie zrealizowana jeszcze jedna akcję serwisową wymiany pompy oleju bo jakieś koła zębate jakichś wałków są wadliwe w tych modelach. Mam małe pytanko jak bez rozbierania sprawdzić czy moje pompki to te z oznaczeniem "D", pewnie dowiem się w ASO.

Edytowane przez Fikanoteran11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapewne to nie wymiana pompy oleju lecz samego napędu łańcuchowego na zębaty, przy okazji zwróciłbym uwage na zabierak ;) a co do pompek to niestety trzeba zdjąć pokrywę zaworów, ale czy to ważne skoro auto podlega tej akcji ? wymienią i po sprawie...mam ten sam silnik :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o pompę oleju powiedzieli że jeżeli działa to nie bawią się w wymianę podzespołów tylko wymieniają całą, a ten zabierak to gdzie? (sorry za pytanie ale jestem laikiem w tych sprawach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiedząc o tej akcji zadzwoniłem do ASO

Dziwi mnie, że wiedząc o akcji nie zadziałałeś sam wcześniej tylko "czekałeś", że dopadnie Cię to właśnie co Cię dopadło - awaria...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiedziałem jakie są zasady, a kiedy masz nóż na gardle chwytasz za telefon i dzwonisz:hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motorpol Wrocław ul.wPiękna wymiana pompowtrysków bez problemu B6 BKP 2006r.

Sprawdzanie tylko po VIN czy podlega akcji 23H9 ( nie ważne , przebieg , wiek , cofane liczniki itp.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeżeli chodzi o pompę oleju powiedzieli że jeżeli działa to nie bawią się w wymianę podzespołów tylko wymieniają całą, a ten zabierak to gdzie? (sorry za pytanie ale jestem laikiem w tych sprawach)

 

Trochę OT, ale zajrzyj tutaj http://forum.vw-passat.pl/threads/40909-Pompa-oleju-zawodny-mechanizm-napedu

To temat dużo poważniejszy niż te nieszczęsne pompowtryski. U mnie zabrało cały silnik i turbinę, więc polecam Ci przyjrzeć się sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I już po akcji serwisowej właśnie wymienili mi pompowtryski (4szt) + listwa elektryczna w ramach akcji (23H9) oraz pompę oleju w ramach akcji (13D8) jedyne poniesione koszty to 8 godzin siedzenia na pupie i czekania :D POLECAM "FOTA" Groblewski w Gdańsku-Przymorzu na ul. Jagiellońskiej 12a - porządna firma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wtedy nie było akcji serwisowej.

 

Nie było? no to tym bardziej ciesze się że wymienili za darmo ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanko...

Przeczytałem trochę tych postów (trochę dużo) i u mnie występuje następujący objaw

Podczas postoju kopci ale jak się zagrzeje do 90 to przestaje, lecz jak się podejdzie pod rurę to jest taki powiem dziwny zapach ze nie idzie oddychać... Normalnie trzeba uciekać, jak wyjmuje coś z bagażnika to muszę auto wyłączyć bo się normalnie nie da...

W garażu jak odpalam to wystarczy minuta i się zaczadzić można z tego smrodu :dodupy

Drugi objaw to taki że miałem już kilka dieselkow i każdy śmigał elegancko powyżej 3 tys obrotów (ostatnia vectra to do 4,5 szła niesamowicie) a w pasku 3 i koniec... czuje ewidentnie ze do tych 3 idzie a potem jak by mu się nie chciało...

I moje pytanie jest takie czy to może być przyczyna którejś pompki??

Dodam ze auto Polskie, i nie było żadnych napraw serwisowych w ASO.

Mój silnik 2.0 TDI 170KM 2007r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz DPF u siebie? Bo u mnie taki duszący smrodek pojawił się po usunięciu filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A masz DPF u siebie? Bo u mnie taki duszący smrodek pojawił się po usunięciu filtra.

Mam, ale ja go nie usuwałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zdarzyła się już awaria nowego pompowtrysku - Continental wymienionego w ramach akcji serwisowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko raz ktoś pisał o usterce że auto stanęło, ale parę osób jeździło na reklamację bo auta kopciły i trzęsły się po wymianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wczoraj w trasie padł pompowtrysk. Zaświeciła się kontrolka świec żarowych, auto przeszło w tryb awaryjny. Przejechałem 100m i podczas wjeżdżania na pobocze auto po prostu zgasło.

U mechanika sprawdzenie komputerem - błąd pompowtryskiwacza. Mówi że na bank cewka. Poleca regenerację. Wyraziłem zgodę.

Passat B6 silnik BMR rok prod 2006, ale po VIN ponoć wersja 2007, przebieg 203tys.

 

Dzwoniłem do ASO ws wymiany pompek. Po wprowadzeniu VIN serwisant powiedział, że to auto nie ma żadnych akcji serwisowych a pompki są niby "poprawione" bo mają inne oznaczenie i nie podlegają akcji. Dziwne bo mechanik mówi, że na 99,9% to ta cewka, która niby robi zwarcie. Dziwię się czemu VW tak podchodzi do sprawy i wymienia tylko niektóre wtryski skoro inne tak samo padają....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim sie zabierzesz za regeneracje sprawdz w ASO czy auto jest przypisane na rynek polski, jesli nie jest przepisz i wtedy wskoczy do akcji serwisowej. Zakladam ze Pan serwisant nie wie o czym mowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zanim sie zabierzesz za regeneracje sprawdz w ASO czy auto jest przypisane na rynek polski, jesli nie jest przepisz i wtedy wskoczy do akcji serwisowej. Zakladam ze Pan serwisant nie wie o czym mowi.

 

Nie ma to znaczenia czy jest samochód na nasz rynek. Osobiście wstawiałem na wymianę pompek anglika i bez problemu wszystkie wymienili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zanim sie zabierzesz za regeneracje sprawdz w ASO czy auto jest przypisane na rynek polski, jesli nie jest przepisz i wtedy wskoczy do akcji serwisowej. Zakladam ze Pan serwisant nie wie o czym mowi.

Dziękuje za radę, zadzwoniłem do Aso S.Zasada w Wawie. Pani, która odebrała telefon mówi ze nie ma znaczenia przypisanie auta na rynek polski. W systemie nie ma żadnej wzmianki o jakiejkolwiek akcji serwisowej w moim aucie. Mówi rownież, że system jest na rynek europejski i pokrywa swoimi numerami całość Europy. Czy mógłby ktoś pomoc jak wytłumaczyć Aso że przypisanie auta na polski rynek może przynieść rezultat? W którym Aso użytkownicy forum to robili? Bardzo proszę o odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W którym Aso użytkownicy forum to robili? Bardzo proszę o odpowiedz.

 

Swój robiłem u Rowiński- Wajdemajer w Piasecznie. Kolegi u Chylińskich i ojca anglika także.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wstukaniu VIN Serwisant widzi ze auto należy do mnie i jest podany mój adres zamieszkania w Polsce. Czy na tej podstawie można stwierdzić ze auto jest przepisane na rynek polski? Niestety w kilku Aso na tym VIN-ie akcji serwisowych brak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności