Hatakeka Zgłoś #1 Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam wszystkich!! Mam pytanie co do miksera. Czy ma ktoś w pasacie 2.0E 115km zamontowany mikser na przepustnicy i jak to chodzi.Bo na filtrze powietrza to słaby efekt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #2 Napisano 3 Kwietnia 2011 Ja mam zamontowaną 2 generacje czyli mikser i krokowiec tuż przed przepustnicą... Obroty stoją jak zamurowane, nie strzelił mi nigdy w dolot... Ogólnie u mnie z gazem same plusy... Mam ADY a nie 2E ale to są identyczne silniki różnią się tylko wtryskiem benzyny co przy gazie 1 i 2 generacji nie robi różnicy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #3 Napisano 3 Kwietnia 2011 Mam ADY a nie 2E ale to są identyczne silniki różnią się tylko wtryskiem benzyny I silnikiem krokowymW 2E mikser musi być przed silnikiem krokowym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hatakeka Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2011 Dzięki za odpowiedz w tygodniu cza zamontować:dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #5 Napisano 1 Maja 2013 Witam, użytkownicy 2e, jakie macie u siebie miksery? Jaka średnica i jaki jest rodzaj tych mikserów? Pytam, bo ja mam o srednicy 34mm i chcę go wymienić na 37mm. Czytałem na forum golfa, że do 2e takie zakładali i było okej. Na 38 już było nie bardzo, więc może wymieniłbym na 37mm. Różnica w dolocie będzie wtedy spora i może wróci trochę km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 5 Maja 2013 (edytowane) Pytam, bo ja mam o srednicy 34mm i chcę go wymienić na 37mm Mierzyłem miarą u siebie i wyszło mi około 32 mm. Dawaj linka do tych mikserów... jeśli chcesz odzyskać jeszcze parę koni to zastosuj wydajniejszy filtr powietrza. http://www.tuning1.com/info,2627 Cena trochę odstrasza. p.s. Doczytałem że te rozmiary mikserów to można uzyskać po rozwierceniu...ważne tylko aby był otworkowy a nie szczelinowy. http://lpg-forum.pl/regulacja-gazu-ii-generacja-vw-silnik-2e-t645.html Edytowane 5 Maja 2013 przez lebow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 5 Maja 2013 Aż ciekawe jaki jest u mnie ale odpycha się dobrze. Skoro jest taki efekt po rozwierceniu to chyba warto się zainteresować tematem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 5 Maja 2013 chyba warto się zainteresować tematem A najlepiej sekwencyjną instalacją Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #9 Napisano 5 Maja 2013 A najlepiej sekwencyjną instalacją Wyleciałby wtedy i mikser i klapa antywybuchowa i problemy z zadyszką na gazie by się skończyły. Najlepsze jest to że 2E cierpi na zbyt bogatą mieszankę LPG, zaprzecza temu budowa zasilania gazem ale niestety tak jest. Chętnie bym zobaczył fotę gdzie się wwiercić z wtryskami w kolektor, w 2E jest tak specyficzny że jakoś sobie tego nie jestem wstanie przyswoić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2013 Dawaj linka do tych mikserów Taki znalazłem na allegro o średnicy 36mm. Można będzie rozwiercić jeszcze na 37, jak tam piszą na forum golfa http://allegro.pl/mikser-gazu-bosch-36mm-vw-fso-fiat-renault-skoda-i3224067367.html Ja posiadam coś podobnego do tego z aukcji, ale wyglądem bardziej coś takiego przypomina i to oczywiście jest "otworkowy"? A najlepiej sekwencyjną instalacją Wyleciałby wtedy i mikser i klapa antywybuchowa i problemy z zadyszką na gazie by się skończyły. Dokładnie, ale nie każdy może sobie aktualnie pozwolić na sekwencję Najlepsze jest to że 2E cierpi na zbyt bogatą mieszankę LPG, zaprzecza temu budowa zasilania gazem ale niestety tak jest. Możesz bardziej tą myśl rozwinąć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2013 ale nie każdy może sobie aktualnie pozwolić na sekwencję To może i fakt ale sumując co przez lata robiłem aby jeździł w miarę normalnie na mikserze a teraz mając sekwencję stwierdzam że były to stracone lata. I to co wsadziłem w miksery w sumie 3 parowniki i nic to nie dawało. Auto jechało ale wyciągałem czasami mikser aby mieć normalne auto które przyspiesza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #12 Napisano 6 Maja 2013 A może pomyśleć o Blos-ie? On chyba średnicy dolotu nie zmienia? Czy jak to tam z nim jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #13 Napisano 6 Maja 2013 Możesz bardziej tą myśl rozwinąć? Jeśli miałeś przypadek dławienia się silnika przy ruszaniu to jest to efekt zbyt dużej dawki gazu. Duże spalanie gazu i mała dynamika auta to kolejny efekt zbyt bogatej mieszanki. Ubytek mocy wraz ze wzrostem temp. silnika to kolejny dowód na zbyt dużą dawkę gazu. Zawory krokowe gazu powinny to niwelować ale czasem efekt jest odwrotny....zależy jakie możliwości daje nam sterownik krokowego. Droga w kierunku zwiększenia przekroju miksera jest dobra. Innym rozwiązaniem może być wstawienie mocniejszej sprężyny na śrubie w parowniku która decyduje o sile podciśnienia na membranę. W starym parowniku maiłem mocniejszą sprężynę niż w tym co mam obecnie i wtedy silnik palił dobrze ponad litr gazu mniej a dynamika była rewelacyjna... Troszkę to wszystko ogarnąłem ale i tak nie jestem zadowolony i w najbliższym czasie spróbuję podmienić same sprężynki. Całkowicie odwrotny efekt powoduje wstawienie do tego silnika parownika dedykowanego do mocniejszych jednostek. ---------- Dodano o 00:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:31 ---------- A może pomyśleć o Blos-ie? Są tez miksery strumieniowe, duże średnice przelotowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #14 Napisano 7 Maja 2013 Są tez miksery strumieniowe, duże średnice przelotowe. Czy warte uwagi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #15 Napisano 7 Maja 2013 A najlepiej sekwencyjną instalacją Chyba się faktycznie tym zainteresuję, dzisiaj znowu walka z pływającymi obrotami-zalewał się tak że gasł na wolnych obrotach, chgw dlaczego, było dobrze w miarę do tej pory... Zmniejszyłem dawkę i nie wachluje na ciepłym, zobaczymy rano co będzie robił na zimnym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #16 Napisano 7 Maja 2013 U mnie tego nie ma. Ja interesuje się tym, tylko dlatego by pozwolić silnikowi w miarę dobrze oddychać i tym zabiegiem odzyskać trochę koników Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga0440 Zgłoś #17 Napisano 7 Maja 2013 Pokazane przez wojtix099 fotki mikserów są do monowtrysków. Pytanie trochę naiwne, czy silnik 2E jest monowtryskiem? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #18 Napisano 7 Maja 2013 2E jest na wielopunkcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #19 Napisano 7 Maja 2013 Pokazane przez wojtix099 fotki mikserów są do monowtrysków. Pytanie trochę naiwne, czy silnik 2E jest monowtryskiem? Nie jest monowtryskiem. 2e ma wielopunktowy (nie sekwencyjny) wtrysk. A mikser u siebie mam prawie, że identyczny jak na tych fotkach. Wstawiony jest między przepływomierz (klapkowy) a obudowę filtra powietrza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach