Skocz do zawartości
vw99

Ogromny problem z kołyską

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka wszystkim , nie dawno podczas wymiany już nie pamiętam czego , mając autko na podnośniku zauważyłem luźną śrubę w kołysce. Z lewej strony ta tylna , dziś okazuje się że wypadła i kołyska chodzi cała w tym miejscu. Najgorsze jest to, że tam jest łapa od skrzyni biegów aż strach jeździć. Próbowałem już wkręcić nową ale w podłużnicy jest gwint zjechany:( i tu brzmi moje pytanie . Co z tym fantem mam robić?? Jak najmniejszym nakładem pracy można to szybko zrobić ?? Z góry dzięx za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiste ze jezdzic nie mozna ! da sie zmienic srube i walnac dluzsza i nakretke ? oczywiscie sruba o odpowiedniej twardosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się dłuzszej sruby dać no bo tam nie ma gwintu to raz, dwa, że nakrętki też się nie da no bo jak? Skoro gwint w podłuznicy jest i w nią się śrube wkręca . Ci co mają b2 wiedzą jak to jest rozwiązane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a o która część ci dokładnie chodzi

konsolam.th.jpg

 

bo z tego co przeczytałem to kolega wojtek dobrze kombinuje żeby skręcić to na dłuższą śrubę z nakrętką skoro masz gwint zerwany w podłużnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak z nakrętką dobra opcja ale jak się dostać do tej nakretki??

 

---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:17 ----------

 

Chyba tylko w podłużnicy wycinać kwadracik gumówką a potem zaspawać ?? albo może przyspawać sanki na stałe co ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już wiesz jak można się dostać więc do pracy jutro ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamietaj ze jest to element zawieszenia i kup srube z nakretka o odpowiedniej twardosci tz wytrzymalosci no i bedzie teraz dluzsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wycinasz, wyjmujesz nakrętkę, wkładasz nową i koniecznie przyspawujesz ją do blachy, bo kiedyś jak znowu wykręcisz śrubę to ci nakrętka "ucieknie". Zaspawujesz podłużnice i hula.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kup srube z nakretka o odpowiedniej twardosci tz wytrzymalosci
myślę że śruba o twardości 10,9 styknie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to masz potwierdzenie dokładnie tego co Ci wczoraj mówiłem.Trzeba słuchać starszych ;) ;) ;):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Brzydko podłączę się pod temat :dupablada

Otóż sanki w moim krokodylu wyjątkowo skorodowały. W jednym miejscu na tyle, że są obawy o to czy wahacz sobie nie pójdzie swoją własną drogą. Posiedziałem w Etce i dorwałem taki oto numer części: 893199313L

Wg Etki ta część występowała we wszystkich 4-cylindrowcach w Audi 80 B2 i Passku B2.

Miał ktoś może już styczność z tym tematem (rdzewiejące sanki)? Gdzie tego szukać? Na Allegro raczej nic z tego, prędzej całe autko na części...

 

EDIT:

Czy czasem z Audi 80 B3 nie jest taki sam wózek?? Wydaje się bardzo podobny...

Edytowane przez LeszekGT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności