vw99 Zgłoś #1 Napisano 3 Kwietnia 2011 Siemka wszystkim , nie dawno podczas wymiany już nie pamiętam czego , mając autko na podnośniku zauważyłem luźną śrubę w kołysce. Z lewej strony ta tylna , dziś okazuje się że wypadła i kołyska chodzi cała w tym miejscu. Najgorsze jest to, że tam jest łapa od skrzyni biegów aż strach jeździć. Próbowałem już wkręcić nową ale w podłużnicy jest gwint zjechany:( i tu brzmi moje pytanie . Co z tym fantem mam robić?? Jak najmniejszym nakładem pracy można to szybko zrobić ?? Z góry dzięx za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 3 Kwietnia 2011 oczywiste ze jezdzic nie mozna ! da sie zmienic srube i walnac dluzsza i nakretke ? oczywiscie sruba o odpowiedniej twardosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #3 Napisano 3 Kwietnia 2011 Nie da się dłuzszej sruby dać no bo tam nie ma gwintu to raz, dwa, że nakrętki też się nie da no bo jak? Skoro gwint w podłuznicy jest i w nią się śrube wkręca . Ci co mają b2 wiedzą jak to jest rozwiązane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2011 a o która część ci dokładnie chodzi bo z tego co przeczytałem to kolega wojtek dobrze kombinuje żeby skręcić to na dłuższą śrubę z nakrętką skoro masz gwint zerwany w podłużnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #5 Napisano 3 Kwietnia 2011 no tak z nakrętką dobra opcja ale jak się dostać do tej nakretki?? ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:17 ---------- Chyba tylko w podłużnicy wycinać kwadracik gumówką a potem zaspawać ?? albo może przyspawać sanki na stałe co ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 3 Kwietnia 2011 już wiesz jak można się dostać więc do pracy jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2011 Dziękówa za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 3 Kwietnia 2011 pamietaj ze jest to element zawieszenia i kup srube z nakretka o odpowiedniej twardosci tz wytrzymalosci no i bedzie teraz dluzsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomaniak Zgłoś #9 Napisano 3 Kwietnia 2011 Wycinasz, wyjmujesz nakrętkę, wkładasz nową i koniecznie przyspawujesz ją do blachy, bo kiedyś jak znowu wykręcisz śrubę to ci nakrętka "ucieknie". Zaspawujesz podłużnice i hula. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2011 kup srube z nakretka o odpowiedniej twardosci tz wytrzymalosci myślę że śruba o twardości 10,9 styknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klapek Zgłoś #11 Napisano 4 Kwietnia 2011 No to masz potwierdzenie dokładnie tego co Ci wczoraj mówiłem.Trzeba słuchać starszych ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeszekGT Zgłoś #12 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) Witam, Brzydko podłączę się pod temat :dupablada Otóż sanki w moim krokodylu wyjątkowo skorodowały. W jednym miejscu na tyle, że są obawy o to czy wahacz sobie nie pójdzie swoją własną drogą. Posiedziałem w Etce i dorwałem taki oto numer części: 893199313L Wg Etki ta część występowała we wszystkich 4-cylindrowcach w Audi 80 B2 i Passku B2. Miał ktoś może już styczność z tym tematem (rdzewiejące sanki)? Gdzie tego szukać? Na Allegro raczej nic z tego, prędzej całe autko na części... EDIT: Czy czasem z Audi 80 B3 nie jest taki sam wózek?? Wydaje się bardzo podobny... Edytowane 25 Listopada 2011 przez LeszekGT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach