Bart_wro Zgłoś #1 Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam! Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na problem, który dotknął mojego passka, a jest następujący: gaszę samochód, a dwie godziny później już nie mogę odpalić. Krztusi się - tak jakby się aku rozładował. Na kable nie poszedł, po całej nocy na prostowniku też zero odzewu z tym że nie zapalają mu się żadne kontrolki. Wiedziałem że aku może być już do wymiany więc następnego dnia nie czekając na nic, nowy akumulator został zamontowany. Dalej brak odzewu. Przy próbie odpalenia silnika, załącza się alarm, rozrusznik pokręci, później znów załącza się alarm. Światła włączają się normalnie, radio działa, kierunki też działają. Następne co zrobiłem to sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - z boku deski rozdz.,pod kierownicą i w puszcze komputera. wszystkie ok. wsiadłem w drugi samochód i pojechałem do elektryka. mówię mu jakie są objawy, a ten od razu stwierdza że kostka stacyjki. Ale nie chcąc opierać się na teorii jednego mistrza, jadę jeszcze do dwóch - stwierdzają to samo. Jednak po wymianie kostki stacyjki i przeczyszczeniu wszystkich styków - dalej bez rezultatu. Z góry dzięki za porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 3 Kwietnia 2011 a ja stawiam na altka sprawdź ładowanie aku skoro masz nówkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autozibi Zgłoś #3 Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam!Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na problem, który dotknął mojego passka, a jest następujący: gaszę samochód, a dwie godziny później już nie mogę odpalić. Krztusi się - tak jakby się aku rozładował. Na kable nie poszedł, po całej nocy na prostowniku też zero odzewu z tym że nie zapalają mu się żadne kontrolki. Wiedziałem że aku może być już do wymiany więc następnego dnia nie czekając na nic, nowy akumulator został zamontowany. Dalej brak odzewu. Przy próbie odpalenia silnika, załącza się alarm, rozrusznik pokręci, później znów załącza się alarm. Światła włączają się normalnie, radio działa, kierunki też działają. Następne co zrobiłem to sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - z boku deski rozdz.,pod kierownicą i w puszcze komputera. wszystkie ok. wsiadłem w drugi samochód i pojechałem do elektryka. mówię mu jakie są objawy, a ten od razu stwierdza że kostka stacyjki. Ale nie chcąc opierać się na teorii jednego mistrza, jadę jeszcze do dwóch - stwierdzają to samo. Jednak po wymianie kostki stacyjki i przeczyszczeniu wszystkich styków - dalej bez rezultatu. Z góry dzięki za porady. Najpierw spróbuj go podpiąć pod VAG - a. Ale prawdopodobnie masz uszkodzony główny przekaźnik,który steruje zasilaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2011 a ja stawiam na altka A na jakiej podstawie? Generator nie bierze udziału w odpaleniu samochodu, ani w załączaniu 15. Nieprzemyślana sugestia Najpierw spróbuj go podpiąć pod VAG - a Sądzę, że nie podzie VAG kolega opisał, że nie ma 15. prawdopodobnie masz uszkodzony Prawdopodobnie to, prawdopodobnie tamto.... Tu nie ma co gdybać, tylko wziąc miernik w ręke i pomierzyć.Kolega wspomniał cos o alarmie.... sugeruję zobaczyć gdzie jest cięcie czy przypadkiem nie na 15 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #5 Napisano 3 Kwietnia 2011 Czytałem na naszym forum że jeżeli nie ma ładowania (sprawnego alternatora) to może nie odpalić silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_wro Zgłoś #6 Napisano 3 Kwietnia 2011 że jeżeli nie ma ładowania (sprawnego alternatora) to może nie odpalić silnik ale jeśli dobrze kojarzę to nie sprawdzisz czy jest ładowanie jeśli nie możesz uruchomić silnika. ani w załączaniu 15 że nie ma 15 nie na 15 może zadam głupie pytanie, ale nie mam pojęcia o co chodzi z tym 15. i czy wszystkie skrzynki bezpiecznikowe to przy drzwiach, pod deską rozdzielczą i na podszybiu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2011 15 to zasilanie postacyjkowe. plus po stacyjce inaczej. 15 ma początek własnie na kostce stacyjki (stąd pewnie domysły elektryka) i czarnym grubym przewodem idzie dalej "w teren". często alarmowcy robią cięcie na tym plusie, więc sugeruje przemierzyć pod tym kątem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_wro Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2011 odświeżam temat - problemu ciąg dalszy.. vag nie podejdzie bo nie ma zapłonu - brak komunikacji. cały czas dręczy mnie temat tego alarmu, czy ktoś może kiedyś próbował odłączyć to co założyła fabryka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 5 Kwietnia 2011 odświeżam temat - problemu ciąg dalszy..vag nie podejdzie bo nie ma zapłonu - brak komunikacji. cały czas dręczy mnie temat tego alarmu, czy ktoś może kiedyś próbował odłączyć to co założyła fabryka? wystarczy wypiąć bezpiecznik lub kostkę z modułu ale wtedy chyba stracisz central jeśli się nie mylę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #10 Napisano 5 Kwietnia 2011 vag nie podejdzie bo nie ma zapłonu Tak jak mówiłem... To już jesteś w domu prawie. Miernik i szukaj gdzie traci się 15. Fabryczny alarm zostaw w spokoju, to nie on. Dodatkowy jeśli masz musisz sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_wro Zgłoś #11 Napisano 5 Kwietnia 2011 Dodatkowy jeśli masz musisz sprawdzić. nie mam dodatkowego alarmu. a tak drążę temat tego bo to mi tak wygląda jakby alarm odcinał zapłon. To już jesteś w domu prawie. Miernik i szukaj gdzie traci się 15 czyli tak jak pisałeś wcześnie, sprawdzić przewody wychodzące z kostki stacyjki i gdzie na nich jest spadek napięcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #12 Napisano 5 Kwietnia 2011 to mi tak wygląda jakby alarm odcinał zapłon Nie masz odciętego zapłonu tylko brak zasilania. Tak, zacznij od pomiaru napięcia zaraz za stacyjką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #13 Napisano 5 Kwietnia 2011 popatrz na rys.2 tam masz wszystko. VW Passat B5 AWX-schematy cz1.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_wro Zgłoś #14 Napisano 6 Kwietnia 2011 problem rozwiązany - winnym całego zamieszania okazał się alarm, a właściwie przekaźnik od alarmu. wcześniej musiałem go po prostu nie zauważyć. dziś przejrzałem jeszcze raz dokładnie wszystkie i znalazłem doczepionego taśmą izolacyjną winowajcę. po jego odpięciu i połączeniu kabli od razu odpalił. dzięki za pomoc i sugestie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszek1938 Zgłoś #15 Napisano 17 Lutego 2017 odswiezam temat po powrocie z wakacji moj pasat nieodpala brak podswietlenia zegarow brak wyswietlania km licznik tak jakby niedostawal zasilania po podlonczeniu na kable zalapal lecz po sekundzie zgasl i tak bez konca wymienilem kostke stacyjki i tosamo pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FireBall Zgłoś #16 Napisano 19 Lutego 2017 U mnie było to samo! Masz zwarcie na kablu jak u mnie! Jedź od razu do elektryka, u mnie się tak palił że elektryk powiedział że cud że te auto się nie spaliło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach