Skocz do zawartości
Bart_wro

Passat nie odpala, brak wyświetlania kontrolek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na problem, który dotknął mojego passka, a jest następujący:

gaszę samochód, a dwie godziny później już nie mogę odpalić. Krztusi się - tak jakby się aku rozładował. Na kable nie poszedł, po całej nocy na prostowniku też zero odzewu z tym że nie zapalają mu się żadne kontrolki. Wiedziałem że aku może być już do wymiany więc następnego dnia nie czekając na nic, nowy akumulator został zamontowany. Dalej brak odzewu. Przy próbie odpalenia silnika, załącza się alarm, rozrusznik pokręci, później znów załącza się alarm. Światła włączają się normalnie, radio działa, kierunki też działają. Następne co zrobiłem to sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - z boku deski rozdz.,pod kierownicą i w puszcze komputera. wszystkie ok.

wsiadłem w drugi samochód i pojechałem do elektryka. mówię mu jakie są objawy, a ten od razu stwierdza że kostka stacyjki. Ale nie chcąc opierać się na teorii jednego mistrza, jadę jeszcze do dwóch - stwierdzają to samo. Jednak po wymianie kostki stacyjki i przeczyszczeniu wszystkich styków - dalej bez rezultatu.

Z góry dzięki za porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja stawiam na altka sprawdź ładowanie aku skoro masz nówkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na problem, który dotknął mojego passka, a jest następujący:

gaszę samochód, a dwie godziny później już nie mogę odpalić. Krztusi się - tak jakby się aku rozładował. Na kable nie poszedł, po całej nocy na prostowniku też zero odzewu z tym że nie zapalają mu się żadne kontrolki. Wiedziałem że aku może być już do wymiany więc następnego dnia nie czekając na nic, nowy akumulator został zamontowany. Dalej brak odzewu. Przy próbie odpalenia silnika, załącza się alarm, rozrusznik pokręci, później znów załącza się alarm. Światła włączają się normalnie, radio działa, kierunki też działają. Następne co zrobiłem to sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - z boku deski rozdz.,pod kierownicą i w puszcze komputera. wszystkie ok.

wsiadłem w drugi samochód i pojechałem do elektryka. mówię mu jakie są objawy, a ten od razu stwierdza że kostka stacyjki. Ale nie chcąc opierać się na teorii jednego mistrza, jadę jeszcze do dwóch - stwierdzają to samo. Jednak po wymianie kostki stacyjki i przeczyszczeniu wszystkich styków - dalej bez rezultatu.

Z góry dzięki za porady.

 

Najpierw spróbuj go podpiąć pod VAG - a. Ale prawdopodobnie masz uszkodzony główny przekaźnik,który steruje zasilaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja stawiam na altka

 

A na jakiej podstawie? Generator nie bierze udziału w odpaleniu samochodu, ani w załączaniu 15. Nieprzemyślana sugestia

 

Najpierw spróbuj go podpiąć pod VAG - a

 

Sądzę, że nie podzie VAG :) kolega opisał, że nie ma 15.

 

prawdopodobnie masz uszkodzony

 

Prawdopodobnie to, prawdopodobnie tamto.... Tu nie ma co gdybać, tylko wziąc miernik w ręke i pomierzyć.Kolega wspomniał cos o alarmie.... sugeruję zobaczyć gdzie jest cięcie ;) czy przypadkiem nie na 15 :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem na naszym forum że jeżeli nie ma ładowania (sprawnego alternatora) to może nie odpalić silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
że jeżeli nie ma ładowania (sprawnego alternatora) to może nie odpalić silnik

ale jeśli dobrze kojarzę to nie sprawdzisz czy jest ładowanie jeśli nie możesz uruchomić silnika.

ani w załączaniu 15
że nie ma 15
nie na 15

może zadam głupie pytanie, ale nie mam pojęcia o co chodzi z tym 15.

 

i czy wszystkie skrzynki bezpiecznikowe to przy drzwiach, pod deską rozdzielczą i na podszybiu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

15 to zasilanie postacyjkowe. plus po stacyjce inaczej. 15 ma początek własnie na kostce stacyjki (stąd pewnie domysły elektryka) i czarnym grubym przewodem idzie dalej "w teren". często alarmowcy robią cięcie na tym plusie, więc sugeruje przemierzyć pod tym kątem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat - problemu ciąg dalszy..

vag nie podejdzie bo nie ma zapłonu - brak komunikacji.

cały czas dręczy mnie temat tego alarmu, czy ktoś może kiedyś próbował odłączyć to co założyła fabryka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odświeżam temat - problemu ciąg dalszy..

vag nie podejdzie bo nie ma zapłonu - brak komunikacji.

cały czas dręczy mnie temat tego alarmu, czy ktoś może kiedyś próbował odłączyć to co założyła fabryka?

wystarczy wypiąć bezpiecznik lub kostkę z modułu ale wtedy chyba stracisz central jeśli się nie mylę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vag nie podejdzie bo nie ma zapłonu

 

Tak jak mówiłem... To już jesteś w domu prawie. Miernik i szukaj gdzie traci się 15. Fabryczny alarm zostaw w spokoju, to nie on. Dodatkowy jeśli masz musisz sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodatkowy jeśli masz musisz sprawdzić.

nie mam dodatkowego alarmu. a tak drążę temat tego bo to mi tak wygląda jakby alarm odcinał zapłon.

To już jesteś w domu prawie. Miernik i szukaj gdzie traci się 15

czyli tak jak pisałeś wcześnie, sprawdzić przewody wychodzące z kostki stacyjki i gdzie na nich jest spadek napięcia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to mi tak wygląda jakby alarm odcinał zapłon

 

Nie masz odciętego zapłonu tylko brak zasilania.

Tak, zacznij od pomiaru napięcia zaraz za stacyjką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany - winnym całego zamieszania okazał się alarm, a właściwie przekaźnik od alarmu. wcześniej musiałem go po prostu nie zauważyć. dziś przejrzałem jeszcze raz dokładnie wszystkie i znalazłem doczepionego taśmą izolacyjną winowajcę.

po jego odpięciu i połączeniu kabli od razu odpalił.

dzięki za pomoc i sugestie! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswiezam temat po powrocie z wakacji moj pasat nieodpala brak podswietlenia zegarow brak wyswietlania km licznik tak jakby niedostawal zasilania po podlonczeniu na kable zalapal lecz po sekundzie zgasl i tak bez konca wymienilem kostke stacyjki i tosamo pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo! Masz zwarcie na kablu jak u mnie! Jedź od razu do elektryka, u mnie się tak palił że elektryk powiedział że cud że te auto się nie spaliło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności