Skocz do zawartości
Gość Toomp

Schemat układu hamulcowego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Toomp

Dwa tygodnie temu kupiłem Passata 1,6 TD z 1990r. i ma kiepskie hamulce, może ktoś ma schemat hydrauliczny do układu hamulcowego z ABS. Jak by ktoś miał jeszcze jakieś zdięcie lub rysunki zamocowania i podłączenia korektora siły hamowania to prosiłbym o przesłanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slawek_utg

a moze by tak obcja szukaj ;)

Zapraszam do FAQ B3-B4 (35i) i tam masz taki temacik

 

NIESPRAWNOŚCI UKŁADU HAMULCOWEGO, ABS I AIRBAG :cwaniak: off topic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Toomp

Dzięki slawek_utg za podpowiedż gdzie znaleść iformację na temat hamulców, które napewno mi się przydadzą, ale typowego schematu tam nie znalazłem. Potrzebowałbym zdjęcie lub rysunek jak ma wyglądać prawidłowo podłączenie korektora hamowania ponieważ mam tam zrobioną małą kaszankę, a nie wiem jak prawidlowo ma być podłączony do tylniej belki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 letni odkop, ale....

Mam podobny problem. Kupiłem Passata B3, w którym coś było robione w układzie hamulcowym. Lewy tył kompletnie nie hamuje, bo przewód do tego zacisku był kompletnie ucięty przy obu jego końcach. Korektor siły hamowania ma 3 otwory, w osi pionowej w jednym wkręcony jest przewód idący z pompy, pod nim (lub nad nim akurat nie pamiętam) jest przewód idący do prawego tylnego zacisku, a w 3, który jest obok jest wkręcona końcówka urwanego przewodu hamulcowego lewego tyłu. Czy to możliwe że układ sprawnie hamował na 3 koła? I czy wie ktoś jak poprawnie powinny być wkręcone te przewody hamulcowe, tj. który w który otwór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawnie jak sprawnie, ale hamował...

Że tak zapytam, ile przewodów hamulcowych wychodzi z pompy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z pompy wychodzą 3 przewody, 2 na przód, 1 na tył do korektora, ale już sobie z tym poradziłem, okazało się, że końcówka przewodu wychodząca z korektora na jedno tylne koło była zaklejona jakimś silikonem, tak samo otwór korektora... niektórym "fachowcom" powinni ucinać ręce przy samej dupie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności