GekooN Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2011 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie :kumple na wstępie mam cos do zaproponowania i pisze w imieniu kolegi bogumilt-a a mianowicie „Chiptuning i Hamownia w Krakowie. Proponuje zrobienie grupowego z hamowania z możliwością zrobienia softu a programy beda pisane prze kolegę Rob555 z tune-up Co Wy na to i kto chętny na bajery Edytowane 24 Października 2012 przez Buszmen :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #2 Napisano 30 Marca 2011 Narazie trza temat rozwinąc... Jak ktoś chętny na czipsowanie to dopisywać sie do tematu, oznaczenie silnika i ewentualne modyfikacje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strychacz Zgłoś #3 Napisano 30 Marca 2011 Serdeczni koledzy!! a powiedzcie mi czy TDI również wchodzi w rachubę i ew. koszty jakie by były. ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:01 ---------- Witam, rozumiem, że TDI również wchodzi w rachubę. Prosiłbym tylko o podanie ew. kosztów. Bo jak znikome to ja chętnie. ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ---------- Qźwa jestem po 24 w pracy i myślenie mi siada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2011 Dobra dobra , ale jakie samochody z jakim ECU , modami , cena itp. . Bo niby jestem na grupówkę umówiony do Aliego ,ale kusząca opcja . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2011 Wyluty też tylko info na pw... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GBodzio Zgłoś #6 Napisano 11 Kwietnia 2011 ja bym sie podpiął ale to zależy od daty bo mało przebywam w pl AFN i wtryski 216 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2011 Jeżeli ktoś się zdecyduje na program pasuje ustawic sie wcześniej na diagnostyke... dopiero w sierpniu to zrobimy w sierpniu;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2011 Jakieś konkretne info co do kosztów Mnie interesuje tak jak wyżej pisałem dodanie max 40 kucy a bardziej zależy mi na podciągnięciu dmuchawki żeby dmuchała już z dołu czy jest to możliwe bez modyfikacji mechanicznych? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #9 Napisano 25 Kwietnia 2011 bogumilt Ja sie pisze ale na sierpień pamietaj o mnie Specjalnie dla Ciebie zakupiłem nowego MPPSa... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #10 Napisano 27 Kwietnia 2011 ile mozna dopuszczalnie bezpiecznie 2.0 TFSI i jakie koszty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tjbochen Zgłoś #11 Napisano 30 Kwietnia 2011 Ja też mam pytanko ile za ajm ? ... trzeba lutowac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GekooN Zgłoś #12 Napisano 4 Maja 2011 A wiec hamowanko odbędzie się tutaj http://www.autotestserwis.pl/hamownia.html od godz 8:00 dnia 14.05.2011 :ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Juzek Zgłoś #13 Napisano 14 Maja 2011 Ja już po hamowanku:drive: Wyszła prawie seria:dobrze 109HP (4176 Obr.) i 239Nm (2235 Obr.):marecek Carter pochwal się wynikiem:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #14 Napisano 14 Maja 2011 (edytowane) No u mnie seryjka ładnie zachowana, tylko niepokojący spadek mocy i momentu w zakresie 2000-2200. Gościu powiedział że może być od turbo, od sterowania. Ale mówi żeby chipsować i się potem martwić ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:09 ---------- ---------- Post added at 15:43 ---------- Previous post was at 15:26 ---------- GekooN jak tam twoje 110 Hp i 120Nm...On ma ja bym powiedział zdrową serie 140KM i 310 albo 320 Nm Edytowane 14 Maja 2011 przez _chris_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #15 Napisano 14 Maja 2011 haha... a ja mam zdrową ori 130 po sofcie... Już ogarnolem autko. rozszczelnil sie dolot i nie osiągal pelnego doladowania. Chris ładny wykres. troszke tnie sie geometria ale niema tragedi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carter Zgłoś #16 Napisano 15 Maja 2011 Carter pochwal się wynikiem 121,6HP (4165 Obr.) i 252,6Nm (2296 Obr.) :marecek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #17 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) zdrowa seria i na Wlepe 10 ps doszlo :hmm serii to dopiero trza szukać skoro po programie ma tylko tyle co powinien mieć bez. a może wystarczy tylko korektę softu zrobić ?? 121,6HP (4165 Obr.) i 252,6Nm (2296 Obr.) No tutaj jest piękna seria...wielkie gratulacje zdrowego serduszka :kumple :dobrze Edytowane 15 Maja 2011 przez Mariobros Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carter Zgłoś #18 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) Pisz mi tu szybko kolego sympatyczny skąd masz te turbinke?!Ja też chce taką:fajny a była taka jak już kupiłem paszteta... Seryjnie powinna być GT15, a ja mam GT17... Dlaczego, ja nie znaju... ale jest i śmoc też jest Edytowane 15 Maja 2011 przez Carter Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #19 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) chyba gt:P Gekoon u Ciebie podejzewam ze też będzie jakiś problem z szczelnościa ukladu dolotowego. Przepływka widzi zasysane powietrze które potem ucieka i nie trafia do układu tłokowego. Mapa dymienia nie widzi tego faktu i puszcza dawki. Dlatego u Ciebie jest efekt ciągłego dymienia na obrotach. Edytowane 16 Maja 2011 przez Buszmen scalenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #20 Napisano 17 Maja 2011 No to proszę bardzo ja pierwszy : Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach