Skocz do zawartości
motylek8522

Komputer Pokładowy Passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam na uwadze dołożenie sobie komputer pokładowy do swojego auta.

Wiem ze fajnie by było dołożyć sobie 1/2 FIS lub pełen Fis nawet ale to kosztowne jest.

Na allegro jeden z użytkowników ma w ofercie takie coś:

http://allegro.pl/uniwersalny-komputer-pokladowy-paliwa-rewelka-i1484872698.html

 

Jak sądzicie koledzy:kumple zda to egzamin w naszych autkach??

Zakładał ktoś z was ten wynalazek??

Chciałbym się również dowiedzieć o jakiś radach od was.

Z góry dziękuję za rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego w tej cenie lub może o 50zł drożej masz liczniki z full FIS koledzy na forum mają na sprzedaż takie a potem tylko kodowanie i masz w pełni sprawny FIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm właśnie nie wiem jak z tym kodowaniem, wiem jest na forum dokładny opis przekładania licznika ale różnie z tym jest, a do tego dochodzą manetki to tez koszt.

A którzy to koledzy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego w tej cenie lub może o 50zł drożej masz liczniki z full FIS

140~190 PLN za licznik z pełnym FIS-em :ocochodzi :rotfl: Kogoś fantazja poniosła. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to jest od diesla a ja mam benzyniaka to pierwsza sprawa,

dryga sprawa to cena licznika 420 zł to jest drugie tyle+manetki więc koszta są łączne koło 550zł.

więc wciąż zastanawiam się nad tym z aukcji którą podałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to jest od diesla a ja mam benzyniaka to pierwsza sprawa,

To nie jest aż taki duży problem (dla niektórych)

dryga sprawa to cena licznika 420 zł to jest drugie tyle+manetki więc koszta są łączne koło 550zł.

No a tutaj masz całkowitą rację, taki rarytas jak FULL FIS do B5 przed liftem to raczej ciężko będzie zdobyć poniżej 400PLN do tego manetka, wiązka i robocizna, więc te Twoje 550 PLN może się lekko podnieść.

więc wciąż zastanawiam się nad tym z aukcji którą podałem.

Tu się nie wypowiem, nigdy nie widziałem takiego cuda i nie wiem czy to zadziała u Ciebie w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wiem można zmienić kodowanie z diesla na benzyniaka, zrobił bym to sobie samemu ale te ponad 500 to nie na moją kieszeń. kurcze do Olkusza mam kawal drogi ale jutro zadzwonię do tego sprzedawcy i się wypytam o wszystko co mi na myśl wejdzie.

Ale pierw trzeba prześledzić to forum

http://www.nestor-electronic.pl/forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego w tej cenie lub może o 50zł drożej masz liczniki z full FIS koledzy na forum mają na sprzedaż takie a potem tylko kodowanie i masz w pełni sprawny FIS

Gdzie widziałeś w tej cenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to prawie to samo co MFA, no może ma troszkę więcej np: przyspieszenie i spr. świateł, ale w sumie to to samo, bez rewelacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm kolego zyggy jeśli ktoś nie ma MFA a chce mieć to kombinuje na jakieś sposoby.

u mnie w samochodzie nie pokazuje nic więc taki dodatek byłby potrzebny podczas jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to co innego Paweł, rozumiem. Fakty, wychodzi taniej niż zakup licznika i manetki. Ciekawe ile jest kłopotów z podłączeniem i konfiguracją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm na forum będę patrzył jak to podłączają.

hmm byłbym pierwszym który to ma w B5 i ułatwienie dla innych by już było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, ja na twoim miejscu wzialbym licznik z mfa, full fis bez can to rarytas, ja dalem okolo 500 za licznik z benzyny i na razie nic nie kombinowalem. koszty zamontowania to we wlasnym zakresie bo kolega mial sprzet i sam sobie zmienilem.

 

pytanie czy twoj z opisu `97 ma jeszcze zielone podsw czy niebiesko czerwone

 

http://allegro.pl/licznik-zegary-passat-b5-3b1919880-mfa-europa-i1485094283.html

 

do tego potrzebana by byla manetka kompa ew juz komplet z tempomatem

 

http://allegro.pl/vw-passat-b5-przelacznik-manetka-1997-2005-i1515273967.html

 

do tego wiazka tempomatu i kable z manetki do licznika okolo 50 zl.

 

koszty zmiany zaleznie od fachowca. ja korzystalem z opisu z forum i kopiowalem czesc wsadu z licznika do licznika. chyba ze chcesz cos "ekstra", ale koszty wtedy wieksze, tzn licznik z b5 fl mozna znalezc juz od 100 i nizej z 1/2 fis, ale sterownik silnika musisz tez zmienic. pytanie do @marek29 czy do 1.6 byl ster z can?

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli ktoś nie ma MFA a chce mieć to kombinuje na jakieś sposoby.

u mnie w samochodzie nie pokazuje

Wiec jak nie musisz mieć pełnego fisa to zamontuj licznik z komputerem mfa plus manetka,wiązka,do tego kodowanie i gotowe bez kombinowania za niewiele większe pieniądze;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy nie trzeba kodowac immo ( nie jest w liczniku przypadkiem) Możecie porzucić link do zmiany licznika z MFA bo nie mam kopa i chciałbym mieć spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy nie trzeba kodowac immo ( nie jest w liczniku przypadkiem) Możecie porzucić link do zmiany licznika z MFA bo nie mam kopa i chciałbym mieć spalanie.

W czym ten licznik miałby być zamontowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie Panowie...chwila chwila..

 

Ja ma B5 AFN 99'. Jak go kupił to był golas-nie miał mfa nawet. Za radą Kolegi z forum wymieniłem sterownik silnika dla mojego modelu z takim gdzie już był can. Dodatkowo kupiłem za 80zł !! 1/2 fis od B5FL (już z ramkami). Kilka kabelków więcej (komunikacja CAN) i mam w pełni działający licznik. Łączny koszt to było okołu 300zł z wymianą sterownika (gdzie stary licznik i sterownik sprzedałem za 150zł).

 

Kolego..jaki masz numer sterownika silnika? Czy były już twoje 'silniki' z licznikami na canie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie Panowie...chwila chwila..

 

Ja ma B5 AFN 99'. Jak go kupił to był golas-nie miał mfa nawet. Za radą Kolegi z forum wymieniłem sterownik silnika dla mojego modelu z takim gdzie już był can. Dodatkowo kupiłem za 80zł !! 1/2 fis od B5FL (już z ramkami). Kilka kabelków więcej (komunikacja CAN) i mam w pełni działający licznik. Łączny koszt to było okołu 300zł z wymianą sterownika (gdzie stary licznik i sterownik sprzedałem za 150zł).

 

Kolego..jaki masz numer sterownika silnika? Czy były już twoje 'silniki' z licznikami na canie?

Cytuj komu odpowiadasz :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj komu odpowiadasz

 

Nie cytując nikogo to chyba w domyśle autorowi wątku :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności