motylek8522 Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2011 Witam. Mam na uwadze dołożenie sobie komputer pokładowy do swojego auta. Wiem ze fajnie by było dołożyć sobie 1/2 FIS lub pełen Fis nawet ale to kosztowne jest. Na allegro jeden z użytkowników ma w ofercie takie coś: http://allegro.pl/uniwersalny-komputer-pokladowy-paliwa-rewelka-i1484872698.html Jak sądzicie koledzy:kumple zda to egzamin w naszych autkach?? Zakładał ktoś z was ten wynalazek?? Chciałbym się również dowiedzieć o jakiś radach od was. Z góry dziękuję za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2011 kolego w tej cenie lub może o 50zł drożej masz liczniki z full FIS koledzy na forum mają na sprzedaż takie a potem tylko kodowanie i masz w pełni sprawny FIS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2011 hmmm właśnie nie wiem jak z tym kodowaniem, wiem jest na forum dokładny opis przekładania licznika ale różnie z tym jest, a do tego dochodzą manetki to tez koszt. A którzy to koledzy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2011 np ten http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100386 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 26 Marca 2011 kolego w tej cenie lub może o 50zł drożej masz liczniki z full FIS 140~190 PLN za licznik z pełnym FIS-em :ocochodzi Kogoś fantazja poniosła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #6 Napisano 26 Marca 2011 no to jest od diesla a ja mam benzyniaka to pierwsza sprawa, dryga sprawa to cena licznika 420 zł to jest drugie tyle+manetki więc koszta są łączne koło 550zł. więc wciąż zastanawiam się nad tym z aukcji którą podałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 26 Marca 2011 no to jest od diesla a ja mam benzyniaka to pierwsza sprawa, To nie jest aż taki duży problem (dla niektórych) dryga sprawa to cena licznika 420 zł to jest drugie tyle+manetki więc koszta są łączne koło 550zł. No a tutaj masz całkowitą rację, taki rarytas jak FULL FIS do B5 przed liftem to raczej ciężko będzie zdobyć poniżej 400PLN do tego manetka, wiązka i robocizna, więc te Twoje 550 PLN może się lekko podnieść. więc wciąż zastanawiam się nad tym z aukcji którą podałem. Tu się nie wypowiem, nigdy nie widziałem takiego cuda i nie wiem czy to zadziała u Ciebie w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #8 Napisano 26 Marca 2011 tak wiem można zmienić kodowanie z diesla na benzyniaka, zrobił bym to sobie samemu ale te ponad 500 to nie na moją kieszeń. kurcze do Olkusza mam kawal drogi ale jutro zadzwonię do tego sprzedawcy i się wypytam o wszystko co mi na myśl wejdzie. Ale pierw trzeba prześledzić to forum http://www.nestor-electronic.pl/forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #9 Napisano 27 Marca 2011 kolego w tej cenie lub może o 50zł drożej masz liczniki z full FIS koledzy na forum mają na sprzedaż takie a potem tylko kodowanie i masz w pełni sprawny FIS Gdzie widziałeś w tej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #10 Napisano 27 Marca 2011 W sumie to prawie to samo co MFA, no może ma troszkę więcej np: przyspieszenie i spr. świateł, ale w sumie to to samo, bez rewelacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #11 Napisano 27 Marca 2011 hmm kolego zyggy jeśli ktoś nie ma MFA a chce mieć to kombinuje na jakieś sposoby. u mnie w samochodzie nie pokazuje nic więc taki dodatek byłby potrzebny podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #12 Napisano 27 Marca 2011 A to co innego Paweł, rozumiem. Fakty, wychodzi taniej niż zakup licznika i manetki. Ciekawe ile jest kłopotów z podłączeniem i konfiguracją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #13 Napisano 27 Marca 2011 hmmm na forum będę patrzył jak to podłączają. hmm byłbym pierwszym który to ma w B5 i ułatwienie dla innych by już było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #14 Napisano 27 Marca 2011 hej, ja na twoim miejscu wzialbym licznik z mfa, full fis bez can to rarytas, ja dalem okolo 500 za licznik z benzyny i na razie nic nie kombinowalem. koszty zamontowania to we wlasnym zakresie bo kolega mial sprzet i sam sobie zmienilem. pytanie czy twoj z opisu `97 ma jeszcze zielone podsw czy niebiesko czerwone http://allegro.pl/licznik-zegary-passat-b5-3b1919880-mfa-europa-i1485094283.html do tego potrzebana by byla manetka kompa ew juz komplet z tempomatem http://allegro.pl/vw-passat-b5-przelacznik-manetka-1997-2005-i1515273967.html do tego wiazka tempomatu i kable z manetki do licznika okolo 50 zl. koszty zmiany zaleznie od fachowca. ja korzystalem z opisu z forum i kopiowalem czesc wsadu z licznika do licznika. chyba ze chcesz cos "ekstra", ale koszty wtedy wieksze, tzn licznik z b5 fl mozna znalezc juz od 100 i nizej z 1/2 fis, ale sterownik silnika musisz tez zmienic. pytanie do @marek29 czy do 1.6 byl ster z can? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #15 Napisano 27 Marca 2011 jeśli ktoś nie ma MFA a chce mieć to kombinuje na jakieś sposoby.u mnie w samochodzie nie pokazuje Wiec jak nie musisz mieć pełnego fisa to zamontuj licznik z komputerem mfa plus manetka,wiązka,do tego kodowanie i gotowe bez kombinowania za niewiele większe pieniądze;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #16 Napisano 12 Stycznia 2012 A czy nie trzeba kodowac immo ( nie jest w liczniku przypadkiem) Możecie porzucić link do zmiany licznika z MFA bo nie mam kopa i chciałbym mieć spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #17 Napisano 12 Stycznia 2012 A czy nie trzeba kodowac immo ( nie jest w liczniku przypadkiem) Możecie porzucić link do zmiany licznika z MFA bo nie mam kopa i chciałbym mieć spalanie. W czym ten licznik miałby być zamontowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #18 Napisano 12 Stycznia 2012 Panowie Panowie...chwila chwila.. Ja ma B5 AFN 99'. Jak go kupił to był golas-nie miał mfa nawet. Za radą Kolegi z forum wymieniłem sterownik silnika dla mojego modelu z takim gdzie już był can. Dodatkowo kupiłem za 80zł !! 1/2 fis od B5FL (już z ramkami). Kilka kabelków więcej (komunikacja CAN) i mam w pełni działający licznik. Łączny koszt to było okołu 300zł z wymianą sterownika (gdzie stary licznik i sterownik sprzedałem za 150zł). Kolego..jaki masz numer sterownika silnika? Czy były już twoje 'silniki' z licznikami na canie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #19 Napisano 12 Stycznia 2012 Panowie Panowie...chwila chwila.. Ja ma B5 AFN 99'. Jak go kupił to był golas-nie miał mfa nawet. Za radą Kolegi z forum wymieniłem sterownik silnika dla mojego modelu z takim gdzie już był can. Dodatkowo kupiłem za 80zł !! 1/2 fis od B5FL (już z ramkami). Kilka kabelków więcej (komunikacja CAN) i mam w pełni działający licznik. Łączny koszt to było okołu 300zł z wymianą sterownika (gdzie stary licznik i sterownik sprzedałem za 150zł). Kolego..jaki masz numer sterownika silnika? Czy były już twoje 'silniki' z licznikami na canie? Cytuj komu odpowiadasz :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #20 Napisano 12 Stycznia 2012 Cytuj komu odpowiadasz Nie cytując nikogo to chyba w domyśle autorowi wątku :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach