Skocz do zawartości
dzidek1988xx

Powstałe uszkodzenia a kosztorys szkody w Passacie B5 FL

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak napisałem rzeczoznawca już był i teraz na mail dostalem kosztorys naprawy z kosztami 850 zl czy tyle też dostał bym odszkodowania , mam tez zamiar jutro podjechać do firmy w której mam ubezpieczenie auta i się doradzić co najlepiej zrobić . Co o ty sądzicie .

Edytowane przez Julas2210

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jak napisałem rzeczoznawca już był

 

przecież to nie chodzi o rzeczoznawce z firmy ubezpieczeniowej tylko wynajętego przez Ciebie PZMOT lub coś w tym stylu......

 

mam tez zamiar jutro podjechać do firmy w której mam ubezpieczenie auta i się doradzić co najlepiej zrobić . Co o ty sądzicie .

 

"kruk krukowi oka nie wykole" jak myślisz co Ci powiedzą - przecież to wszystko jedna wielka "Klika" żaden agent nie powie Ci "no rzeczywiście za mało Panu wycenili", no chyba że Twój znajomy

 

ludzie myślenie naprawdę ma przyszłość ale czasami mam wrażenie że co niektórych boli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli ten którego bym wynajął wyceni na więcej to jak dalej to rozegrać . Troche ciemny w tym jestem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że rzeczoznawca niewiele pomoże. Otrzymałeś tzw kosztorys ofertowy, możesz go przyjąć lub nie. Jeżeli się nie zgadzasz z wyceną możesz się oczywiście odwoływać ale pewnie nie wiele wskórasz. Przedstawienie z kolei twojego kosztorysu to jeszcze nie dowód poniesionych kosztów. Jeżeli się nie zgadzasz z wyceną to jak już któryś z kolegów napisał wcześniej oddaj auto do ASO lub innego dobrego zakładu blacharsko - lakierniczego i niech oni rozliczają się z ubezpieczalnią bezgotówkowo. Ty będziesz miał auto naprawione i problem z głowy. Jeżeli natomiast masz zamiar na tym "zarobić" w myśl ubezpieczalni to możesz się odwoływać wraz z wstąpieniem na drogę postępowania sądowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już sam nie wiem co robić . Mogę pokazać wam kosztorys i ocenicie czy jest sens odwoływać się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odwołałem się od decyzji , czy jeśli by odrzucili kosztorys jaki mi wystawił w warsztacie to co wtedy robić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odwołałem się od decyzji , czy jeśli by odrzucili kosztorys jaki mi wystawił w warsztacie to co wtedy robić ?

 

Naprawić bezgotówkowo lub sąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezgotowkow to jakbym sie mial z warsztatem dogadac 1 raz mam taka sytuacje i ciemny w tym jestem . Czekam co odpisza bo w warsztacie mi zrobil swoj kosztorys i wyszlo ponad 5 tys z robocizna.

Mam nadzieje ze wyjde na dobre chociaz 50 % z tego co warsztat wycenil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś strasznie mało ci wyliczył ten rzeczoznawca ja ostatnio miałem małą stłuczkę gość mi lekko pyknął w tył klapa lekko wgięta(dzięki hakowi) i zderzak przerysowany wycena była robiona po ori częściach.A decyzję o sposobie rozliczenia powiedziałem że podejmę po otrzymaniu kosztorysu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dosyłałem im kosztorys z warsztatu w którym bym dokonał naprawy tam wycenili na kwotę ponad 5 tys zl razem z robocizna , jak mówicie ile z tego mogę dostać . Ubezpieczalnia z która załatwiam to Compensa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Braciakowi przekosił koleś na zakręcie kiedyś cały bo w Leonie. Błotnik, urwane lusterko, słupek lekko wgięty, drzwi kierowcy i tył oraz błotnik tył i zderzak. Ubezpieczalnia wyceniła mu skodę na 1800zł i ani grosza więcej nie chcieli dać. Oddał auto na bezgotówkową naprawę. Zakład wycenił tak jak tobie robotę na 5000zł. Zakład już się szarpał z firmą ubezpieczeniową. Auto zrobione i problemu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwoniłem dziś i powiedzieli mi ze jest " u szefa " i do końca tygodnia dostane odpowiedz . Jak to nie pomoże to istnieją firmy co ściągają od nich kasę i wtedy może to coś da . Jak na razie czekam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dzwoniłem dziś i powiedzieli mi ze jest " u szefa " i do końca tygodnia dostane odpowiedz . Jak to nie pomoże to istnieją firmy co ściągają od nich kasę i wtedy może to coś da . Jak na razie czekam .

 

Nie bardzo rozumiem w czym masz problem? Jeżeli uważasz, że kosztorys ofertowy jest zbyt niski i nie naprawisz auta za te pieniądze we własnym zakresie to oddaj auto do serwisu. Serwis rozliczy się bezgotówkowo z ubezpieczycielem i po sprawie. Jeżeli natomiast masz zamiar przy okazji przytulić dodatkowy hajs to już zupełnie inna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powtórzę, pierwszy kosztorys jest ZAWSZE zawyżony i należy się odwoływać . Taka polityka. A nuż się nie odwołasz i będą do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie bardzo rozumiem w czym masz problem? Jeżeli uważasz, że kosztorys ofertowy jest zbyt niski i nie naprawisz auta za te pieniądze we własnym zakresie to oddaj auto do serwisu. Serwis rozliczy się bezgotówkowo z ubezpieczycielem i po sprawie. Jeżeli natomiast masz zamiar przy okazji przytulić dodatkowy hajs to już zupełnie inna sprawa.

 

 

Nie zależy mi na tym aby coś kasy od nich wyciągnąć , po prostu chce aby auta wyglądało jak przed wypadkiem . Dziś właśnie dostałem od nich odpowiedz i nie ujęli wymiany drzwi na nowe , nie mam zamiaru by mi ja szpachlowali i klepali tylko ma być jak przed kolizją . A oni wykreśli to z niego .

 

Odpisałem im że domagam się aby auto miało stan jak przed wypadkiem a nie szpachlowanie , napisali też coś takiego Compensa TU S.A. VIG dopuszcza możliwość zwiększenia kwoty odszkodowania, po udokumentowaniu naprawy pojazdu

fakturą VAT - zgodnie ze zweryfikowanym kosztorysem ( kosztorys w załączeniu) oraz okazaniem pojazdu do oględzin po

przeprowadzonej naprawie.

 

 

Co o tym myśłicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co o tym myśłicie

Wstaw auto do serwisu na naprawę bezgotówkową, bo będziesz się później bujać z fakturami.

To nie musi być ASO, ale serwis blacharsko-lakierniczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krawcol82

Jak pisałem już nie uznali wymiany drzwi na nowe tylko żeby je robił blacharz i lakiernik a ja nie chce mieć auta szpachlowanego itd iż auto ma mieć stan jak przed wypadkiem . Poza tym wypłacili mi już bez mojej odpowiedzi 703 zł jak to uznali jest to zaliczka na naprawę .

 

Jestem w ciemnej dziurze co tu teraz robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypłacili Ci tak zwaną kwotę bezsporną. To kompletnie nie zamyka niczego. Jeżeli zależy ci na stanie auta, jedź do warsztatu i dogaduj się z ubezpieczalnią na bezgotówkowe. Tylko pytanie czy warszztat wymieni drzwi na nowe ? nie widziałem szkody ale wątpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to mnie zastanawia oni z mojego kosztorysu wykreślili wymianę drzwi a ja nie chce mieć ich szpachlowanych itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpisałem im że domagam się aby auto miało stan jak przed wypadkiem a nie szpachlowanie , napisali też coś takiego Compensa TU S.A. VIG dopuszcza możliwość zwiększenia kwoty odszkodowania, po udokumentowaniu naprawy pojazdu

fakturą VAT - zgodnie ze zweryfikowanym kosztorysem ( kosztorys w załączeniu) oraz okazaniem pojazdu do oględzin po

przeprowadzonej naprawie.

 

Jeżeli uszkodzenia drzwi są tylko takie jak na jednym ze zdjęć to pewnie nie dostaniesz nowych drzwi ponieważ ich uszkodzenie jest niewielkie. Chyba, że jest coś więcej czego nie widać na zdjęciach. Z tego co napisała ubezpieczalnia to są w stanie pokryć koszty naprawy w kwocie wyższej niż bezsporna ale tylko w zakresie ustalonym przez ubezpieczyciela czyli drzwi do naprawy. Wzrost kosztów może być spowodowany różnicą w cenie roboczogodziny blacharza i lakiernika oraz części zamiennych. Jeżeli chcesz nowe drzwi to jak już wcześniej pisałem oddaj auto do serwisu na rozliczenie bezgotówkowe. Niech sporządzą kosztorys z wymianą drzwi, jakoś logicznie to umotywują i wyślą do weryfikacji do ubezpieczyciela. Jak klepną kosztorys to będziesz miał auto w stanie sprzed kolizji. Jak nie zaakceptują wymiany drzwi to w ostateczności pozostaje droga sądowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności