Kamil_01 Zgłoś #21 Napisano 15 Stycznia 2013 wykonuję te testy:Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznego: Warunki sprawdzania: VAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3]. Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80°C, (Bezpiecznik nr 29 sprawny) Sprawdzanie działania: VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070]. i w warunkach sprawdzania miga mi kontrolka świec żarowych i pisze silnik warsztat a jak dam sprawdzanie działania 070 to wyskakuje mi error not availble co zrobić bo silnik sie dusi jak zatankuje do pełna a wszystko wraca do normy jak nie doręcam na maxa korka wlewu przepraszam za odkopanie mam to samo kiedy wchodzę w grupę 070 jest napisane error, może ktoś pomóc jak sprawdzić ten zaworek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia_T Zgłoś #22 Napisano 5 Lutego 2013 Chłopaki pomóżcie bo mi przez tą zimę już całkiem paska szlag trafił. Chyba jest coś z filtrem mianowicie to że zaworek firmy sagem soie klika tot ak było zawsze ale teraz zaczęło klikać pod błotnikiem i to całkiem głośno . Klika to jak sie jedzie i strasznie irytuje. Czy to można jakoś rozebrać i wyszyścić ? Czy ktoś może napisać w 3 słowach jak to zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zomo Zgłoś #23 Napisano 8 Maja 2017 Czy n80 powinien caly czas dzialac? Po zejsciu z obrotow wlacza sie dopiero po ok minucie i czuc paliwo w kabinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #24 Napisano 8 Maja 2017 nie nie powinien caly czas,wlacza sie jak ecu uzna ze wklad weglowy czas odessac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zomo Zgłoś #25 Napisano 8 Maja 2017 nie nie powinien caly czas,wlacza sie jak ecu uzna ze wklad weglowy czas odessac. Mozliwe w takim razie ze filtr weglowy jak zatkany? Jak sie do niego dostac. Na wolnych obrotach czuc paliwo w kabinie oraz w okolicach filtra powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #26 Napisano 8 Maja 2017 Ja u siebie czuje paliwo w kabinie i prz listwie wtryskowej na rozgrzanym aucie gdy sie zatrzymam, a silnik pracuje na LPG. Mam tak gdzies od 3ech miesiecy i nie wiem co jest grane. Bledow brak. Pb szybciej nie ubywa, tyle co na rozruch. Chyba, ze to wyciekajacy olej spod uszczelki klawiatury tak daje, bo w okolo widze ze silnik zabrudzony, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #27 Napisano 9 Maja 2017 Żeby dostać się do filtra, trzeba zdjąć prawe przednie kolo i odkręcić plastik w nadkolu. I stojąc z boku auta- przy kole - filtr bedzie po lewej stronie. Czarna kwadratowa pucha. Jak paliwo leci przy drzwiach pasazera z przodu przy kole, to filtr ma zapchany wklad filcowy wewnatrz . Rozbierasz , wycinasz stary filc razem z plastikową kratka, wkl dasz nowy i po robocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #28 Napisano 9 Maja 2017 prawe przednie koloTe od kierowcy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #29 Napisano 9 Maja 2017 Przy kierowcy jest prawe koło? :wmorde Maniek - rzuć to świństwo i juz nie pij :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #30 Napisano 9 Maja 2017 Przy kierowcy jest prawe koło?Stojac przodem do auta, prawa to kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #31 Napisano 9 Maja 2017 Kierownicę masz po której stronie? :hmm Chyba po lewej. No nie? A skoro napisałem prawe koło przy pasażerze, to.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach