dob12 Zgłoś #21 Napisano 14 Grudnia 2011 (edytowane) ... nie przejde przeglądu bo ja używam auta w anglii a tutaj jest to dogłębnie sprawdzana... Prawda:dupablada niestety trzeba było od razu używkę kupić na jakimś szrocie ,mnie w irlandii kosztowała używka kompletna z dwiema sondami 60 euro wiec taniej niz zamiennik nawet. Powodzenia i pozdrawiam. Edytowane 15 Grudnia 2011 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelsmok Zgłoś #22 Napisano 17 Grudnia 2011 Witam zorbiłem test spalin i wyszło że katalizator i sondy są OK. okazało sie ze silnik przepala za dużo i przez to wydala wiecej spalin i zrobili test wszystkich czujników i okazało sie że przepływomież pokazuje temp 37 stopni kiedy prawdziwa jest 4 stopnie. i źle dobiera mieszanke i przez to jest przekłamanie komutera i przepala za duzo. wiec wymienie przepływomież i mam nadzieje ze to to jestem pełen optymizmu. dziekuje za podpowiedzi napisze wyniki po wymiania. We wtorek jade wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelsmok Zgłoś #23 Napisano 7 Stycznia 2012 witam niestyety po wymianie przepływomierza pojeździłem 2 tygodnie i kontrolka sie znowu zapaliła i znowu kat stanowisko 1. wiec chyba sprzedam go bo nie mam uż siły ani kasy ładować w ten samochód. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marios8411 Zgłoś #24 Napisano 7 Stycznia 2012 Witam panowie! Jestem nowy i nie wiem dokładnie jak chodzic po forum wiec pisze do was poniewaz mam Passata 1.9 TDI AHU i wyskoczył mi błąd 18058 i nie moge go skasowac Bardzo prosze o jakas porade pozdrawiam Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 7 Stycznia 2012 wyskoczył mi błąd 18058 i nie moge go skasowacto nie temat o tym błędzie ale poczytaj http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18058/P1650/005712 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #26 Napisano 10 Stycznia 2012 witam niestyety po wymianie przepływomierza pojeździłem 2 tygodnie i kontrolka sie znowu zapaliła i znowu kat stanowisko 1. wiec chyba sprzedam go bo nie mam uż siły ani kasy ładować w ten samochód. pozdr Ja bym sie dalej upierał przy tym katalizatorze,chwilowy test katalizatora może wyjść ok,ponieważ sa stałe warunki w tym momencie ,obroty , temperatura a podczas rzeczywistej pracy może nie wyrabiać, ja bym jeszcze spróbował z ta używką,ale tak jak piszesz to dodatkowe koszta.Jeśli byłbyś w stanie sam to zmienić to koszta prawie zerowe,ja kupując na szrocie zawsze wymawiam sobie zwrot jak by coś nie pasowało.Więc gdy by nie pomogło to mógł byś oddać kata. Powodzenia i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelsmok Zgłoś #27 Napisano 11 Stycznia 2012 witam kolego: Ale doszedł mi kolejny obiaw a mianowicie na zimnym silniku cięzko zapala jak mały traktorek, i czasami po odpaleniu i przejechaniu 100-300 metrów gaśnie jak odpale drugi raz śmierdzi benzyną wic sprzedaje go bo nie mam kasy wkładać w niego dalej. ale wielkie dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cosiek Zgłoś #28 Napisano 10 Czerwca 2012 Też miałem ten sam problem, wymieniłem świece zrobiłem już ponad 1000 km. Wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #29 Napisano 14 Października 2012 witam u mnie również 16804 zakupiłem tulejke emulator i po 70 km znowu sie zapaliła... na gazie przejechane 150 tys to jednak chyba kat do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #30 Napisano 31 Lipca 2013 powiedzcie mi czy jest to możliwe żeby w moim pasku była jedna sonda lamda?? wyświetla mi się cały czas kontrolka check engine, myślałem że wkręcę reduktor przed sonda , a tu zonk mechamnik mówi że niema drugiej sondy, co zrobić doradzcie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #31 Napisano 31 Lipca 2013 Ale mechanik sprawdzał? i twierdzi że nie ma ? bo normalnie powinna byc chyba że ktoś ja wcześniej wywalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #32 Napisano 31 Lipca 2013 (edytowane) Ale mechanik sprawdzał? i twierdzi że nie ma ? bo normalnie powinna byc chyba że ktoś ja wcześniej wywalił. no tak twierdzi, że drugiej nie znaleźli, więc troche mnie to zdziwiło teraz rozmawiałęm z szefem, i niema, nawet niema drugiego gniazda w kata żeby można było powiedzieć że ktoś ją wykręcił czy coś co o tym myślisz?? Edytowane 31 Lipca 2013 przez leoni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #33 Napisano 18 Stycznia 2014 witam , mam pytanie czy jazda z tym bledem moze miec jakies niepozadane konsekwencje ? autem jezdze codziennie a dopiero za jakies 2 tygodnie bede mogl podjechac do mechanika by sie tym zajal. moge smialo jezdzic czy moge spowodowac jakies wieksze uszkodzenia? blad 16804 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #34 Napisano 19 Stycznia 2014 Raczej nic sie nie stanie mozna jezdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #35 Napisano 19 Stycznia 2014 powiedzcie mi czy zbyt bogata mieszanka w instalacji gazowej może mieć wpływ na pojawianie się tego błędu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #36 Napisano 19 Stycznia 2014 No niestety niewyrególowana instalacja lpg może przyczyniac się do częstszego pojawiania się błędu, jak chcesz sie go pozbyc na zawsze to zostaje tylko ingerencja w program sterujący ecu, jak chcesz to moge Ci pomóc z tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archi4lo Zgłoś #37 Napisano 19 Stycznia 2014 nie wiem kolego czy będziesz w stanie sprawdzając pod komputerem na benzynie pomiary oscylowały koło zera i kliku procent na plusie na gazie przy wiekszych obrotach spadały do kilkunastu procent ponizej zera i katalizator się bardzo nagrzewał do blisko 700stopni po skasowanie błędu po 30km pojawia się od nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #38 Napisano 19 Stycznia 2014 Nie wiem o jakich wartościach piszesz o korekcjach sondy w 033? Jesli masz niewyregulowana instalacje to trzeba to poprawic, po za tym masz vaga? jesli tak to zrób logi dynamiczne na benzynie z bloków 002+115 i 033+118 i na lpg tak samo przed logami kasuj błędy. Po za tym warto zajrzec do katalizatora być może kat wkłąd jest oberwany. Co do wyłączenia drugiej sondy to bez problemu jak cos to pisz na pw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Forresst88 Zgłoś #39 Napisano 3 Sierpnia 2015 Witam mam podobny problem mianowicie świeci się kontrolka check engine, komputer pokazuje dwa błedy 16804 oraz 17536(uboga mieszanka) wymiana katalizatora na nowy oraz sondy za katalizatorem nie pomogła bład dalej sie pojawia prosze o pomoc gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #40 Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) gdzie jeszcze można szukać przyczyny Przepływomierz , tylko nie kupuj odrazu , podmień lub zrób logi , a najpierw jeszcze szukaj nieszczelności , była też akcja serwisowa na cewki - orginalne wymieniali bez względu na wiek auta i nawet gdy nie było serwisowane. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez robertfx10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach