Skocz do zawartości
Lemac

Błąd 16804 - problem

Rekomendowane odpowiedzi

... nie przejde przeglądu bo ja używam auta w anglii a tutaj jest to dogłębnie sprawdzana...

 

Prawda:dupablada niestety trzeba było od razu używkę kupić na jakimś szrocie ,mnie w irlandii kosztowała używka kompletna z dwiema sondami 60 euro wiec taniej niz zamiennik nawet.

Powodzenia i pozdrawiam.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zorbiłem test spalin i wyszło że katalizator i sondy są OK. okazało sie ze silnik przepala za dużo i przez to wydala wiecej spalin i zrobili test wszystkich czujników i okazało sie że przepływomież pokazuje temp 37 stopni kiedy prawdziwa jest 4 stopnie. i źle dobiera mieszanke i przez to jest przekłamanie komutera i przepala za duzo. wiec wymienie przepływomież i mam nadzieje ze to to jestem pełen optymizmu. dziekuje za podpowiedzi napisze wyniki po wymiania. We wtorek jade wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam niestyety po wymianie przepływomierza pojeździłem 2 tygodnie i kontrolka sie znowu zapaliła i znowu kat stanowisko 1. wiec chyba sprzedam go bo nie mam uż siły ani kasy ładować w ten samochód. pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marios8411

Witam panowie!

Jestem nowy i nie wiem dokładnie jak chodzic po forum wiec pisze do was poniewaz mam Passata 1.9 TDI AHU i wyskoczył mi błąd 18058 i nie moge go skasowac

Bardzo prosze o jakas porade

pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam niestyety po wymianie przepływomierza pojeździłem 2 tygodnie i kontrolka sie znowu zapaliła i znowu kat stanowisko 1. wiec chyba sprzedam go bo nie mam uż siły ani kasy ładować w ten samochód. pozdr

 

Ja bym sie dalej upierał przy tym katalizatorze,chwilowy test katalizatora może wyjść ok,ponieważ sa stałe warunki w tym momencie ,obroty , temperatura a podczas rzeczywistej pracy może nie wyrabiać, ja bym jeszcze spróbował z ta używką,ale tak jak piszesz to dodatkowe koszta.Jeśli byłbyś w stanie sam to zmienić to koszta prawie zerowe,ja kupując na szrocie zawsze wymawiam sobie zwrot jak by coś nie pasowało.Więc gdy by nie pomogło to mógł byś oddać kata.

 

Powodzenia i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolego:

Ale doszedł mi kolejny obiaw a mianowicie na zimnym silniku cięzko zapala jak mały traktorek, i czasami po odpaleniu i przejechaniu 100-300 metrów gaśnie jak odpale drugi raz śmierdzi benzyną wic sprzedaje go bo nie mam kasy wkładać w niego dalej.

ale wielkie dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cosiek

Też miałem ten sam problem, wymieniłem świece zrobiłem już ponad 1000 km. Wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie również 16804 zakupiłem tulejke emulator i po 70 km znowu sie zapaliła... na gazie przejechane 150 tys to jednak chyba kat do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi czy jest to możliwe żeby w moim pasku była jedna sonda lamda??

 

wyświetla mi się cały czas kontrolka check engine, myślałem że wkręcę reduktor przed sonda , a tu zonk mechamnik mówi że niema drugiej sondy, co zrobić doradzcie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mechanik sprawdzał? i twierdzi że nie ma ? bo normalnie powinna byc chyba że ktoś ja wcześniej wywalił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale mechanik sprawdzał? i twierdzi że nie ma ? bo normalnie powinna byc chyba że ktoś ja wcześniej wywalił.

 

no tak twierdzi, że drugiej nie znaleźli, więc troche mnie to zdziwiło

 

teraz rozmawiałęm z szefem, i niema, nawet niema drugiego gniazda w kata żeby można było powiedzieć że ktoś ją wykręcił czy coś

 

co o tym myślisz??

Edytowane przez leoni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , mam pytanie czy jazda z tym bledem moze miec jakies niepozadane konsekwencje ? autem jezdze codziennie a dopiero za jakies 2 tygodnie bede mogl podjechac do mechanika by sie tym zajal. moge smialo jezdzic czy moge spowodowac jakies wieksze uszkodzenia? blad 16804

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic sie nie stanie mozna jezdzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi czy zbyt bogata mieszanka w instalacji gazowej może mieć wpływ na pojawianie się tego błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety niewyrególowana instalacja lpg może przyczyniac się do częstszego pojawiania się błędu, jak chcesz sie go pozbyc na zawsze to zostaje tylko ingerencja w program sterujący ecu, jak chcesz to moge Ci pomóc z tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kolego czy będziesz w stanie ;) sprawdzając pod komputerem na benzynie pomiary oscylowały koło zera i kliku procent na plusie na gazie przy wiekszych obrotach spadały do kilkunastu procent ponizej zera i katalizator się bardzo nagrzewał do blisko 700stopni

po skasowanie błędu po 30km pojawia się od nowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o jakich wartościach piszesz o korekcjach sondy w 033? Jesli masz niewyregulowana instalacje to trzeba to poprawic, po za tym masz vaga? jesli tak to zrób logi dynamiczne na benzynie z bloków 002+115 i 033+118 i na lpg tak samo przed logami kasuj błędy. Po za tym warto zajrzec do katalizatora być może kat wkłąd jest oberwany. Co do wyłączenia drugiej sondy to bez problemu jak cos to pisz na pw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem mianowicie świeci się kontrolka check engine, komputer pokazuje dwa błedy 16804 oraz 17536(uboga mieszanka) wymiana katalizatora na nowy oraz sondy za katalizatorem nie pomogła bład dalej sie pojawia prosze o pomoc gdzie jeszcze można szukać przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie jeszcze można szukać przyczyny
Przepływomierz , tylko nie kupuj odrazu , podmień lub zrób logi , a najpierw jeszcze szukaj nieszczelności , była też akcja serwisowa na cewki - orginalne wymieniali bez względu na wiek auta i nawet gdy nie było serwisowane. Edytowane przez robertfx10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności