Skocz do zawartości
Lemac

Błąd 16804 - problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie po raz kolejny.

 

Tym razem mam problem z błędem:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

 

Błąd wyskakuje co około 30 km, zapala się dioda check engine samochód jednak nie traci na mocy. Dodam jeszcze, że wymieniany był czujnik G62 co jest czasami przyczyną wyskakiwania tego błędu.

 

Przypomnę, że posiadam audi A3 1.8T AUM 150 KM. Bardzo proszę o jakieś rady.

Edytowane przez Lemac
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lambda świruje lub katalizator zapchany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie napisać jak uporaliście się z błędem 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold? Zarejestrowałem u siebie taki błąd i ciekaw jestem czy to rzeczywiście koniec katalizatora czy może coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

mam ten sam błąd, zamówiłem zamiennik katalizatora na allegro - w dziale technicznym jest temat o kacie w AWT i tam masz link. Jutro powinna być przesyłka i po montażu dam znać co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak? Przesylka dosza, kat wymieniony? Jakas roznica? Jesli jest lepiej, co zamowiles dokladnie? Dzieki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skasowałem błąd 16804 i po jakiś 200km znowu wyskoczył. Muszę jeszcze sprawdzić jak działa 2-ga sonda. Może to coś rozjaśni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

Przesyłka doszła, uszczelki skompletowałem, ale nie mam chwilowo kanału aby to wymienić. Na czwartek jestem umówiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykręciłem sondę i założyłem wynalazek jak na zdjęciu. Jutro robię trasę, jakieś 700km. Zobaczę czy błąd wyskoczy. Przy okazji dodałem fotkę sondy. Jak oceniacie spalanie?

DSC01110.jpg

DSC01101.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie obiecująco. Błąd się nie pojawił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem tu nowy. Posiadam VW Passata B5 3bg zapaliła mi sie kontrolka check engine po podłączeniu kompa pokazało błąd 16804 lub P0420 powedzili mi że katalizator padł wymieniłem go na zamiennik. Pojeździłem 3 dni i znowu zapaliła sie kontrolka i ten sam błąd, powiedzieli że trzeba by wymienić jeszcze sondy wymieniłem obie. poprosiłem o wymiane swiec jeszcze bo czytałem że od tego tez może sie zapalac ta kontrolka. Pojeździłem 3 dni i znowu sie zapaliło!!!!!! już nie mam siły ani pomysłu! czy ktos może miał taki przypadek??? prosze o rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... Posiadam VW Passata B5 3bg zapaliła mi sie kontrolka check engine po podłączeniu kompa pokazało błąd 16804 lub P0420 powedzili mi że katalizator padł wymieniłem go na zamiennik. Pojeździłem 3 dni i znowu zapaliła sie kontrolka i ten sam błąd, powiedzieli że trzeba by wymienić jeszcze sondy wymieniłem obie. poprosiłem o wymiane swiec jeszcze bo czytałem że od tego tez może sie zapalac ta kontrolka. Pojeździłem 3 dni i znowu sie zapaliło!!!!!! .

 

Tez miałem taki błąd u mnie okazał sie katalizator był rozsypany założyłem używkę i pomogło dziś sprawdzałem na kompie i błąd sie nie pojawia.jesli masz kabelek i Vag zrób test katalizatora na na bloku 46 nie wiem nie wypowiadam sie ale moze zamiennik nie dopala jak powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dob12=dzięki za odpowiedz pojade do serwisu i zrobie ten test wyniki napisze na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według instrukcji ten błąd oznacza jedynie padnięty katalizator :fajny Wiec świece raczej nie mają tu nic do tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli sonda jest za laczka elastyczna wydechu czesto zdarza sie ze przez ta laczke ( plecionke ) elastyczna wywala takie bledy tz ma ona dziurke ktorej nie widac dostaje sie przez nia powietrze i uciekaja spaliny wprowadzajac sonde w blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powedzili mi że katalizator padł wymieniłem go na zamiennik

 

daje głowę że zamiennik jest do d..y, musi być oryginał (nawet sprawna używka). Ale jak patrzę i widzę ile kasy wywaliłeś to nie lepiej podjechać do tunera by ogarnął temat z drugą sondą, ja byłem miesiąc temu wyłączyć drugą sondę u Aligatora i kosztowało to 400 zł (zamiast kata mam tłumik przelotowy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jezeli sonda jest za laczka elastyczna wydechu czesto zdarza sie ze przez ta laczke ( plecionke ) elastyczna wywala takie bledy tz ma ona dziurke ktorej nie widac dostaje sie przez nia powietrze i uciekaja spaliny wprowadzajac sonde w blad

 

sonda jest zaraz za wkładem katalizatora (w jego obudowie)przed złączka ale jesli sondy tez wymieniłes na nowe a założyłeś jakies zamienniki albo uniwersalne to też jak sie wydarzą do wskazują dobrze a jak nie to nie.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sondy załozyłem orginalne. dzięki WOJTA sprawdze te plecionke jeszcze we wtorek jade do mechanika u którego wymieniałem kata i sondy i powiem mu o waszych przypuszczeniach,możliwe że to katalizator jest wadliwy.mam nadzieje ze uda sie to zlokalizować tzn ten błąd......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam nadal pali mi sie ta kontrolka posprawdzałem wszystkie mozliwości i niec. dziaij jade do servisu na diagnostyke wyniki napisze na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam nadal pali mi sie ta kontrolka posprawdzałem wszystkie mozliwości i niec...

 

Kolego jeśli wszystko jest wymienione jak piszesz ,sondy i nowy katalizator ,to może jednak być wina tego zamiennika katalizatora,i druga sonda za katalizatorem wywala ten błąd bo tak odczytuje skład spalin,jesli by to było przyczyną to zastosuj taką redukcje pod sondę jak kolega w 8 poście tego wątku .pomaga to na tyle że do sondy dociera mniej spalin i odczyt jet prawidłowy.Wywalanie tego błędu 16804 skutkuje tym że komputer źle dobiera mieszankę paliwowo powietrzną i wzrasta spalanie noi autko nie jest takie dynamiczne niestety.A jak nie chcesz sie bawić w takie redukcje no to pozostaje tylko załatwić jakąś używkę ale ja bm spróbował z tą redukcją na allegro mozna ją kupić za pare złotych.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej byłem w serwisie i powiedzieli mize to zamienik jest do d.. a mój mechanik upiera sie że jest dobry. W serwisie zrobili tes katalizatora i okazało sie, że sondy pracują dobrze tylko katralizator sobie nie radzi. Mechanik sugeruje mi zrobić jeszcze tes wydechu aby potwierdzić teze złego kata czy napewno spaliny wydychane są wieksze niż powinny być. Jeżeli faktycznie to zamiennik jest do dupy to zwróce go mam gwarancje i założe jakąś używke orginał. A te redukcja w moim przypatku jak katalizator bedzie wadliwy i tak nie pomoże bo zlikwiduje problem zapalania sie lamki, ale pozostanie kwestja wydalania spalin i nie przejde przeglądu bo ja używam auta w anglii a tutaj jest to dogłębnie sprawdzana ale dzieki za rade. sprubuje jeszcze ten test spalin wydalanych a potem zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności